Paula Virri YTK:n päälakimieheksi

Yleinen työttömyyskassa YTK:n päälakimieheksi on nimitetty 1.4.2019 alkaen VT, eMBA Paula Virri (51).
Paula Virri on nimitetty Yleinen työttömyyskassa YTK:n päälakimieheksi 1.4.2019 alkaen

Virri siirtyy YTK:lle Turun kauppakamarista, jossa hän on toiminut vuodesta 2000 lakiasioista vastaavana johtajana. Lisäksi hän on hoitanut edunvalvontaan ja vaikuttamiseen liittyviä tehtäviä. Virrillä on monipuolinen kokemus työelämän lainsäädännöstä, erityisesti työsuhdeasioista. Ennen kauppakamaria hän toimi pitkään asianajajana. Virri on toiminut myös YTK:n hallituksen varajäsenenä vuosina 2009-2016.

Turun kauppakamari on Pohjoismaiden suurimpia kauppamamareita ja merkittävä vaikuttaja alueen työ- ja yrityselämän muutoksissa ja kehityshankkeiden edistäjänä.

”Kauppakamari otyö- ja yrityselämän muutosten keskiössäPaulan kauppakamari- ja juridiikan kokemus on erinomainen tausta YTK:n päälakimiehen tehtävään. Myös edunvalvonnan kokemuksesta on hyötyä, kun työttömyysturvalainsäädännön muutoshankkeita viedään eteenpäin. Toivotan Paulan meille lämpimästi tervetulleeksi”, toteaa YTK:n toimitusjohtaja Sanna Alamäki.

”YTK on kehittämismyönteinen, eteenpäin katsova ja voimakkaasti kasvava organisaatio, ja haluan olla mukana tekemässä Suomen parasta asiakaspalvelua sen jäsenille. Tämä on minulle myös hieno mahdollisuus kehittyä ammatillisesti”, sanoo Paula Virri

Yleinen työttömyyskassa YTK on kaikkien palkansaajien työttömyyskassa, joka vakuuttaa jo yli 425 000 palkansaajaa työttömyyden varalta. Jäsenmäärältään YTK on Suomen suurin työttömyyskassa. Tehtävämme on järjestää ansioturva jäsenillemme. Palvelemme valtakunnallisesti verkossa ja toimistossamme Loimaalla työskentelee 130 ansioturvan ammattilaista. www.ytk.fi