Into Kustannus

Pauli Kopun tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen julkaistaan 6. kesäkuuta

Jaa
Miten tarinankerronta ja tiedonvälitys muuttuvat? Miten perinteinen yksikanavainen media sopeutuu mullistukseen? Entä miten käy tieteelle, journalismille ja yhteiskunnalliselle yhteenkuuluvuudelle, kun uutislähteet sirpaloituvat? Pauli Kopun uutuuskirja Media television jälkeen selvittää kuinka emme ole alkuunkaan valmistautuneita ja tietoisia siitä mitä tulee tilalle kun massamediat ovat saaneet rinnalle sosiaalisen median.

Media television jälkeen – Tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen julkaistaan 6. kesäkuuta kello 17 Akateemisen Kirjakaupan Kohtaamispaikalla (Pohjoisesplanadi 39, Helsinki), jossa Pauli Kopun kanssa keskustelussa Markkinointi & Mainonta -lehden Jani Niipola. Sitä ennen kello 16:30 Kohtaamispaikalla haastatellaan tietokirjailija Risto Isomäkeä uutuusteoksestaan Miten Suomi pysäyttää ilmastomuutoksen. Tervetuloa!

“Mikään media ei ole enää vain yksi kanava vaan monikanavaisuus pirstaloi yllättävällä tavalla myös Suomen kansaa. Meidän etuna ovat vahvat monikanavaiset mediatalot joiden intresseissä on vahva suomalainen sisältö: ulkomaiset toimijat eivät ole kiinnostuneita suomalaisille tärkeistä arvoista, uutisista ja kulttuurista”, sanoo kirjan kirjoittaja, liikkuvan kuvan asiantuntija Pauli Kopu. “Monikanavainen kotimainen media on meille arvokas niin polittisesti, taloudellisesti kuin kulttuurisesti - tehtävämme on pitää oma media arvossaan.”

Media television jälkeen kertoo murroksen tarinan teknologian, liiketoiminnan ja luovuuden kautta. Nämä kolme synnyttivät digitalisaation, joka muutti musiikin, printin ja lopulta television. Yli 50 vuotta jatkunut massamedian kausi on ohi. Kirjaa varten on haastateltu lukuisia kansainvälisiä asiantuntijoita median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, akatemian, rahoituksen ja kasvuyrittäjyyden kentältä. 

Ohjaajana, käsikirjoittajana, tuottajana ja puolustusvoimien taistelukuvaajana toiminut Kopu palkittiin Cannesissa 2012 maailman lupaavimpana nuorena tuottajana, ja on työskennellyt Los Angelesissa sisällöntuottajana Roviolle, NASAlle, Microsoftille ja National Geographicille. Pauli Kopu on yksi YouTube-fanitapahtuma Tubeconin perustajista sekä avainhenkilöitä startup- ja teknologiatapahtuma Slushin alkuvaiheiden luovassa timissä. Kopu on liikkuvaan kuvaan erikoistuneen toimiston KLOKin perustaja.

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Into Kustannus
Into Kustannus
Töölönkatu 9
00100 HELSINKI

http://www.intokustannus.fi

Into on kustantamo, joka julkaisee uutta avaavaa ja näkökulmia avartavaa laadukasta kirjallisuutta yksin ja yhteistyössä muiden tahojen kanssa. Innon toiminta on rohkeaa, kunnianhimoista ja tavoitteellista. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Into Kustannus

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye