Pesismonivedosta 20 000 euroa porukalle Helsingin Jakomäkeen

Pesismonivedon ainut täysosuma toi 20 329,80 euron voiton Helsingin Jakomäessä pelattuun kymmenen osuuden porukkaan (kierros 27/2018). Kukin sai runsaan 90 euron osuudellaan 2 000 euroa.

Kahdessa ottelussa kotijoukkueen juoksumäärä yksi suurimpaan mahdolliseen pelattavissa olevaan vaihtoehtoon eli 15 juoksuun tai sen yli, mutta myös vierasjoukkueet ylsivät korkeisiin juoksulukuihin. Näin kerroin kohosi yli 360 000:n, vaikka kolmannessa ottelussa Etelä-Pohjanmaalla pelattiinkin tasaisesti 4-5.

Kymmenen osuuden porukkapeli oli tehty kioskissa Helsingin Jakomäessä. Osuuksien hinnaksi tuli 90,72 ja tarkka voitto-osuus oli kaikkiaan 114 toisen voittoluokan osuman ansiosta 2 032,98 euroa.

Järjestelmässä oli Kouvolalle vain yksi juoksumäärä eli 15 juoksua tai yli. Raahelle oli merkattu 2-7 juoksua. Hyvinkää-Seinäjoki-ottelun valinnat olivat 5-10 ja 15+ sekä 5-7 ja 10-15+ juoksua. Alajärvelle oli rastittu 3-7 ja 15+ ja Koskenkorvalle 5, 6 ja 10-15+ juoksua.

Moniveto 11, tiistai 3.7.2018
1. Kouvola– Raahe 15–7
2. Hyvinkää– Seinäjoki 15–6
3. Alajärvi– Koskenkorva 4–5
Kertoimet:
1. voittoluokka 366 013,50
2. voittoluokka 357,95

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.