Pesismonivedosta yli 40 000 euroa Imatralle ja Lahteen

Pesismoniveto toi kaksi yli 40 000 euron voittoa torstaina (kierros 29/2017). Voittajat ovat nettipelaaja Lahdesta ja kioskissa Imatralla järjestelmänsä jättänyt pelaaja.

Lahtelaispelaaja sai kahden toisen voittoluokan osuman ansiosta 40 134,30 euroa. Imatralla voitto-osuus nousi 40 719,50 euroon, koska 32,40 euroa maksaneessa järjestelmässä oli 24 toisen voittoluokan osumaa. Molemmat käyttivät 0,05 euron rivipanosta.

Moniveto 3, torstai 20.7.2017
1. Alajärvi–Imatra 4–4
2. Kempele–Seinäjoki 5–10
3. Joensuu–Hyvinkää 6–2
Kertoimet:
1. voittoluokka 801 623,00
2. voittoluokka 532,93

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.