Flowplus Oy

Petteri Särkiniemi Flowplus Oy:n ruoriin

Alkava vuosi tuo muutoksia Flowplus Oy:n organisaatioon. Yrityksen operatiivinen johtaja Petteri Särkiniemi aloittaa Flowplus Oy:n toimitusjohtajana 1.1.2022. Yhtiön perustaja ja nykyinen toimitusjohtaja Jarmo Piippo jatkaa hallituksen jäsenenä ja yhtiön Senior Advisorina.
Kuvassa vasemmalla nykyinen toimitusjohtaja Jarmo Piippo ja oikealla 1.1.2022 toimitusjohtajana aloittava Petteri Särkiniemi

Flowplus Oy:n ruoriin tarttuva Petteri Särkiniemi on työskennellyt yli 20 vuotta kunnossapito- ja ylläpitopalvelualalla sekä projektiliiketoiminnassa, mistä viimeisimpänä Flowplus Oy:n operatiivisena johtajana. Särkiniemellä on vankkaa kokemusta eritoten muutoksenhallinnasta ja liiketoiminnan kehittämisestä.

Yhtiön perustaja Jarmo Piippo on muutoksesta mielissään:

– Viimeiset kymmenen vuotta ovat tarjonneet paitsi raakaa työtä myös unohtumattomia onnistumisen kokemuksia. Nyt on erinomainen kohta vaihtaa vetovastuuta. Olemme yltäneet kokoluokkaan, jossa seuraavat askeleet liittyvät brändin kehittämiseen ja syventämiseen. Petterillä on äärimmäisen vankka kokemus alaltamme ja vahva käsitys organisaatiomme kehittämisestä hänen toimittuaan nykytehtävissään nyt puolentoista vuoden ajan, yhtiön hallituksen jäsenenä ja Senior Advisorina jatkava Jarmo Piippo sanoo.

– Jarmolla on takanaan poikkeuksellisen upea yrittäjäura, joka osoittaa, että visiolla, ennakkoluulottomuudella ja uudistumiskyvyllä pääsee pitkälle. On kunnia jatkaa Jarmon viitoittamalla tiellä, toimintaa yhä edelleen kehittäen. Lähdemme yhteistyön voimalla toimivana joukkueena kehittämään yhä parempia palveluita asiakkaillemme. Seuraavaksi panostamme erityisesti palvelukonseptin mukaiseen tekemiseen ja brändin edelleen kirkastamiseen, Petteri Särkiniemi sanoo.

Vahvan kasvun vuosikymmen

Jarmo Piipon vuonna 2012 perustama ja luotsaama Flowplus Oy on kasvanut vajaassa kymmenessä vuodessa yhdeksi Suomen suurimmista laitehuollon yrityksistä. Yhteensä 170 ammattilaista työllistävän ja 12 paikkakunnalla toimivan yhtiön liikevaihto yltää tänä vuonna lähes 20 miljoonaan euroon.

Flowplus Oy tarjoaa virtaustekniikan huolto- ja kunnossapitopalveluita niin kunnallisille toimijoille kuin energia- ja teollisuusasiakkaillekin. Merkkiriippumaton, maanlaajuinen toimija on täyden palvelun talo, joka huoltaa niin pumput, venttiilit kuin moottoritkin. Yhtiö panostaa vahvasti myös ennakoivan kunnossapidon kehittämiseen ja energia-auditointiin. Molemmat synnyttävät asiakkaalle merkittäviä taloudellisia hyötyjä säästyneinä korjaus- ja energiakustannuksina.

Yhteyshenkilöt

Jarmo Piippo, toimitusjohtaja, Flowplus Oy, puh. 0500 407 594, jarmo.piippo@flowplus.fi
Tommi Asmala, partner, Juuri Partners Oy, puh. 040 534 6228, tommi.asmala@juuripartners.fi

Kuvat

Flowplus Oy

Flowplus Oy on merkkiriippumaton virtaustekniikan kunnossa- ja käynnissäpitoon erikoistunut yritys, jonka toiminnan keskiössä on alusta asti ollut digitaalisten prosessien kehittäminen. Kansainväliseen kasvuun tähtäävä yritys on omalla toimintasektorillaan alan pioneeri kansainvälisestikin mitattuna. Vuonna 2020 Flowplus-konsernin liikevaihto oli 18 miljoonaa euroa. www.flowplus.fi

Juuri Partners Oy:n 12 hengen tiimi hallinnoi yhteensä noin 200 miljoonan euron pääomasijoitusrahastoja Juuri Rahasto I Ky:tä ja Juuri Rahasto II Ky:tä, jotka rahoittavat vakiintuneita ja kannattavia pieniä ja keskisuuria yrityksiä Suomessa. Juuri Partners tarjoaa kasvuhakuisille yrityksille liiketoiminnan rahoitus- ja kehitysmuodon, jossa yhdistyvät aktiivinen omistajuus, liiketoiminnan tuki sekä velkarahoitus. Rahastojen sijoittajapohja muodostuu sekä suomalaisesta että kansainvälisestä institutionaalisesta sijoittajakunnasta. www.juuripartners.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi