Lumileds

Philips X-tremeVision Pro150 -ajovalopolttimot parantavat näkyvyyttä pimeässä ja hankalissa ajo-olosuhteissa

Philips X-tremeVision Pro150 -ajovalopolttimoissa yhdistyy uskomaton kirkkaus ja käyttöikä, joka ei ole aiemmin ollut mahdollinen näin tehokkaissa polttimoissa. Nämä polttimot parantavat näkyvyyttä ja sen myötä autoilijoiden turvallisuutta liikenteessä.

Tie näkyy paremmin jopa 150 % kirkkaamman valon ansiosta[1]

Philips X-tremeVision Pro150 -polttimoiden valo on jopa 150 % kirkkaampi, joka auttaa näkemään selkeämmin pimessä ja hankalissa sääolosuhteissa.

Edistyksellinen hehkulangan suunnittelu parantaa tarkkuutta ja valotiheyttä, jotta tie näkyy paremmin. Uusi Philips Diamond Precision -kvartsilasitekniikka lisää puolestaan kirkkautta”, kertoo Mark Bülow, Lumiledsin EMEA -alueen Senior Product Manager. “Philips Diamond Precision -kvartsilasin uusi valmistustekniikka lisää valon läpäisevyyttä ja parantaa lämpötilanmuutosten sekä paineen kestävyyttä.”

Lisäksi räätälöity jalokaasujen seos parantaa hehkulangan kestävyyttä. Se lisää kirkkautta ja pidentää käyttöiän jopa 450 tuntiin[2], mikä on todennäköisesti pisin mahdollinen käyttöikä näin tehokkaalle polttimolle.

Tehokas valokeila ulottuu tiellä 70 m kauemmas[3]

Philips X-tremeVision Pro150 -ajovalopolttimon valokeila ulottuu jopa 70 metriä kauemmas tiellä, joten se parantaa kuljettajan kykyä reagoida mahdollisiin vaaratilanteisiin. Turvaetäisyyden pidentyminen lisää merkittävästi kaikkien tiellä liikkujien turvallisuutta.

Viileänsävyinen valo parantaa kontrastia ja näkyvyyttä pimeässä

Ajaminen pimeässä voi kuormittaa silmiä ja lisätä väsymistä. Philips X-tremeVision Pro150 -polttimoiden valkoisempi, jopa 3400 kelvinin[2] valo lisää kontrastia edessä olevaan näkymään, mikä helpottaa kohteiden tunnistamista ja tulkintaa. Kun kuljettaja näkee paremmin, hän pysyy virkeänä kauemmin, mikä lisää ajoturvallisuutta ja -mukavuutta.

On järkevää vaihtaa ajovalopolttimot pareittain – eikä pelkästään viallista polttimoa. Vaihtamalla polttimot pareittain autoilija säästää aikaa ja kustannuksia, välttää toisenkin polttimon palamisen, saa kirkkaan ja tasapainoisen valokeilan sekä ennen kaikkea lisää kaikkien tiellä liikkujien turvallisuutta. Nykyaikaiset polttimot tarjoavat paremman valotehon ja erinomaisen suorituskyvyn.

Tuotteet ovat suunniteltu ja kehitetty noudattaen tiukkoja laadunvarmistusprosesseja

Philips on ollut ajoneuvoteollisuuden edelläkävijä valoissa jo yli sadan vuoden ajan. Philipsin ensiasennuslaatuiset tuotteet on suunniteltu ja kehitetty noudattaen tiukkoja laadunvarmistusprosesseja (mukaan lukien sovellettavat ISO-standardit) ja valmistettu noudattaen yhtä tiukkoja tuotantovaatimuksia. Philips X-tremeVision Pro150 -polttimot sopivat sellaisten suurten autonvalmistajien automalleihin, kuten Audi, BMW, Ford, GM, Toyota ja Volkswagen. Lisätietoja löytyy polttimon valintatyökalun avulla.

Philips X-tremeVision Pro150 on saatavilla yleisimpinä ajovalopolttimotyyppeinä H1, H4, H7, H11, HB3, HB4 ja HIR2, sekä seisontavalopolttimo W5W. Ne ovat palkitun polttimosarjan X-tremeVision ja X-tremeVision G-force seuraajamalleja.

Lisätietoja osoitteessa www.philips.com/x-tremevision

[1] Kirkkaus verrattuna lain vaatimaan vähimmäistasoon.

[2] Käyttöaika ja värilämpötila vaihtelevat tyypin mukaan. Tämä koskee H7-tyyppiä.

[3] Valokeilan pituuden lisäämä turvaetäisyys verrattuna ECE-säännöksen mukaiseen vähimmäisarvoon, perustana 1 luksi. Pisin matka autosta. Koskee H4- ja H7-tyyppiä.

Lisätietoja antaa:

Toni Tammi
Sales Manager Finland, Automotive Aftermarket
Lumileds
Puh: + 358 (0)40 67 22 520
Sähköposti: toni.tammi@lumileds.com

Tietoa Lumiledsista

Autoteollisuuden, mobiilialan, valaistusalan yritysten ja IoT-yritysten tarpeisiin innovatiivisia valoratkaisuja tuottava Lumileds on alan johtava yritys, joka työllistää yli 7 500 ihmistä yli 30 maassa. Yhteistyössä asiakkaidensa kanssa Lumileds venyttää valaistuksen rajoja.

Tutustu tarkemmin valoratkaisujen valikoimaamme osoitteessa lumileds.com.

Autoteollisuuden johtavana valoratkaisujen toimittajana Lumiledsillä on lupa käyttää Philips-tuotemerkkiä autovalaisimien ja tarvikkeiden tuotevalikoimaansa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Lumileds