Lumileds

Philipsin kolme uutta ammattilaisille tarkoitettua LED-työvaloa sopivat vaativimpiinkin korjaamo-olosuhteisiin

Philipsiltä on julkaistu kolme uutta ammattilaisille tarkoitettua LED-työvaloa: RCH5S taskutyövalo, RCH25-käsityövalo ja PJH10-projektorivalaisin.
PJH10

Lumileds on kehittänyt kolme uutta ammattilaiskäyttöön tarkoitettua Philips-LED-työvaloa (Philips RCH5S, RCH25 ja PJH10), joissa ainutlaatuinen himmennystoiminto takaa käyttömukavuuden. Iskun- ja vedenkestävät, tehokkaat valot sopivat vaativimpiinkin korjaamo-olosuhteisiin.

Ainutlaatuisilla ominaisuuksilla käyttömukavuutta ja tehokkuutta

Philipsin uusissa ammattilaisten LED-työvaloissa on ainutlaatuinen himmennystoiminto. Kun tehotila on liian kirkas hienovaraisten yksityiskohtien tarkasteluun ja Eco-tilan valo ei riitä, asentajat tarvitsevat joustavaa himmennystä: työvalon säädettävä kirkkaus mukautuukin monenlaisiin valaisutarpeisiin yhdellä painikkeen painalluksella. Muistitoiminto tallentaa automaattisesti viimeisen asetuksen ennen virrankatkaisua. Esimerkiksi Philips PJH10 tuottaa jopa 1 000 lumenin valon, jonka voi himmentää vähitellen 100 lumeniin.

Valojen laadukkaat LED-polttimot takaavat kirkkaan ja tehokkaan valaisun. LEDien värilämpötila on 6 000 K eli ne tuottavat luonnollista valkoista valoa, joka ei rasita silmiä ja parantaa näkyvyyttä. Lisäksi Philips RCH5S- ja RCH25-malleissa on tehokas kohdevalo, joka voidaan suunnata suoraan haluttuun paikkaan.

Philips RCH5S ja Philips RCH25 käyvät samaan telakointiasemaan, joka on kompakti, joustava ja helppokäyttöinen. Telakointiasema toimitetaan tuotteen mukana. Jos työtilasta on puutetta ja lataus ajoitetaan eri aikoihin, nämä kaksi Philips-työvaloa voivatkin käyttää samaa telakointiasemaa.

“Himmennystoiminto on ainutlaatuinen markkinoilla,” toteaa Lumiledsin EMEA-alueen tuotepäällikkö Kevin Gourven. "Philipsin uudet työvalot tarjoavat asentajille tarvittavan kirkkauden tutkimuksiin, huolto- ja korjaustöihin ja kaikkiin muihinkin tilanteisiin.”

Särkymätön ja kestävä

Philips RCH5S, RCH25 ja PJH10 on tarkoitettu kovaan käyttöön. Ne vastaavat IK09-luokan tiukimpia kansainvälisiä iskunkestävyysvaatimuksia. Valojen pinta on kumia, mikä lisää kotelon kestävyyttä ennestäänkin. Iskunkestävyyden sertifiointitesteissä nämä työvalot ovat selvinneet pudotuksesta kaikille kuudelle sivulleen 1,5 metrin korkeudelta (noin hartian tasolta).

Lisäksi valot vastaavat toiseksi tiukimman kansainvälisen kotelointistandardin IP68 vaatimuksia. Philips-työvalojen valmistuksessa on käytetty tarkkoja tuotanto- ja tiivistysprosesseja, joiden ansiosta valot kestävät erittäin hyvin vesiroiskeita ja jopa pidempikestoista upottamista veteen. Lisäksi ne on suojattu erinomaisesti pölyltä, öljyltä, rasvoilta ja useimmilta kemikaaleilta sekä korjaamolla käytettäviltä liuottimilta.

“Nämä kolme uutta Philips-työvaloa ovat todennäköisesti markkinoiden edistyneimmät ladattavat ammattilaisten LED-työvalot,” Kevin Gourven toteaa. “Niiden laadukkaat LED-polttimot tuottavat kirkasta luonnollista valoa, ja lisäksi ne täyttävät tiukimmat kestävälle rakenteelle asetetut vaatimukset, kuten IK09 ja IP68.”

Monipuolisuutta ja pitkää akunkestoa arjen askareisiin

Halutessaan asentajat saavat kädet vapaiksi ripustamalla työvalot 360 astetta säädettävällä ja sisäänvedettävällä koukulla. Vaihtoehtoisesti valot voidaan kiinnittää takaa voimakkailla magneeteilla mihin tahansa metallipintaan, kuten auton konepellin sisäpuolelle.

Philips RCH5S- ja Philips RCH25 malleja voidaan ladata telakointiaseman kautta, ja Philips PJH10 mallissa on Micro-USB-johto, joka edistää valon liikuteltavuutta. Philipsin uusien työvalojen akunkesto on 12 tuntia (Philips RCH5S ja PJH10) himmennetyssä tilassa ja lataaminen sujuu nopeasti – alle 2,5 tunnissa (Philips RCH5S), joten virtaa riittää koko päiväksi.

Philips RCH5S

IP68

Kotelointiluokan merkintä

IK09

Lumileds on johtava autoteollisuuden valoratkaisujen toimittaja, joka on saanut luvan käyttää Philips-tuotemerkkiä ajoneuvovalojen ja lisävarusteiden tuotevalikoimissaan. Philips on ollut ajoneuvoteollisuuden edelläkävijä valoissa jo yli sadan vuoden ajan.

Lisätietoja: www.philips.com/led-work-lights

Lumileds
Caston van Zwam
Trade Marketing Manager Nordics, Benelux, UK & Ireland
Automotive Aftermarket
+ 31 (0)6 42 15 84 45
caston.van.zwam@lumileds.com

PJH10
RCH5S
RCH25

Tietoja julkaisijasta

Auto- ja valoteollisuuden sekä mobiili- ja IoT-yritysten tarpeisiin innovatiivisia valoratkaisuja tuottava Lumileds on alansa johtava yritys, joka työllistää yli 9 000 ihmistä yli 30 maassa. Yhteistyössä asiakkaidensa kanssa Lumileds tuo lisää valoa maailmaan.

Tutustu tarkemmin valoratkaisujen valikoimaamme osoitteessa lumileds.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Lumileds