Pitkävedosta 46 000 euroa Kotkaan vitosen pitkällä rivillä – peruttu kohde jätti jossiteltavaa

Pitkäveto toi runsaan 46 000 euron voiton Kotkassa pelattuun riviin, jossa oli panoksena viisi euroa ja kaikkiaan kymmenen kohdetta. Yksi kohdeotteluista peruttiin, joten kaikille merkeille tuli kertoimeksi 1,00. Jos Bristol R-Wigan-ottelu olisi pelattu ja merkki olisi ollut kakkonen, voitto olisi noussut yli 143 000 euroon.

Kotkan voittorivissä oli enimmäismäärä kohteita eli kymmenen. Kakki kohdeottelut olivat jalkapalloa, mutta seitsemän eri maan sarjoista: Englannista, Saksasta, Irlannista, Italiasta, Turkista, Ranskasta ja Espanjasta.

Viidessä kohteessa voittaja veikkasi puoliajan tilannetta. Kaksi oli suoria vierasvoittoja ja kaksi tasoituksellisia vierasvoittoja. Suurimman kertoimen voittaja nappasi Espanjan La Ligan ottelusta Levante-Real Betis kotijoukkueen +1 maalin tasoituksella. Ottelu päättyi 0-2 ja kerroin oli 6,40.

Jossiteltavaa jätti Englannin Ykkösliigan kohde Bristol R-Wigan, joka peruutettiin arktisten olosuhteiden vuoksi, eikä ottelun uusintapäivää päätetty seuraavana päivänä kello 24.00 mennessä. Tällaisessa tapauksessa Pitkävedossa kertoimeksi tulee 1,00.

Voittosumma oli tarkalleen 46 179,70 euroa. Jos peruutetun kohteen merkki olisi ollut 2 kertoimella 3,10, voittosumma olisi ollut 143 157,30 euroa.
Koska voittaja käytti huoltoasemalla riviä jättäessään Veikkaus-korttia, hän on jo saanut voiton automaattisesti tililleen.

Kotkan voittorivi:
851 Reading FC - Sheffield U 1. puoliaika 2 (0 - 2) 2,95
1301 Bor. Dortmund – Augsburg 1. puoliaika 1 (1 - 0) 1,90
1604 Sligo R – Cork C 2 (1 - 4) 2,65
1709 V. Entella – Cittadella 2 (0 - 1) 2,35
6812 Istanbul BB – Genclerbirligi 1. puoliaika 1 (1 - 0) 1,90
6844 Nancy – Lorient 1. puoliaika 2 (0 - 1) 3,20
7733 Cagliari +1 – Napoli 2 (0 - 5) 2,00
8669 Bristol R – Wigan 2 3,10 – peruttu, tulos kaikille merkeille 1,00
8935 Salernitana – Parma 1. puoliaika 2 (0 - 1) 3,40
9412 Levante +1 – Real Betis 2 (0 - 2) 6,40
Panos: 5,00 euroa
Kerroin: 9 235,95
Voitto: 46 179,80 euroa

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.