Pitkävedosta lähes 30 000 euroa Seinäjoelle – RoPSin yllätysvoitto KuPSista ratkesi vasta kalkkiviivoilla

Seinäjokelainen nettipelaaja voitti 29 470 euroa neljän kohteen Pitkävedollaan torstaina (kierros 16/2018). Kohteet olivat jalkapallon Veikkausliigasta ja Englannin Valioliigasta sekä jääkiekon NHL:stä.

Rivipanos oli tuhat euroa ja kerroin 29,47. Korkeimman kertoimen (4,40) voittaja nappasi Veikkausliigasta tappiotonta putkeaan jatkaneen RoPSin vierasvoitolla KuPSista, mutta tiukille se meni. Ottelun ainoa maali nimittäin syntyi erotuomarin myöntämän lisäajan neljännellä minuutilla, ja sen iski RoPSin vasta 18-vuotias Juho Hyvärinen.

Valioliigassa ManU otti Bournemouthista rutiinivoiton vieraissa ja Pittsburgh murskasi Philadelphian niin ikään vieraissa. San Josen ja Anaheimin ottelu sen sijaan oli tiukka. Tomas Hertlnin voittomaali syntyi ajassa 49.09 ja voitolla San Jose katkaisi sarjan 4-0.

Seinäjoen voittorivi:

2997 KuPS–RoPS 2 (0–1) 4,40
3015 Bournemouth–Manchester U 2 (0–2) 1,70
7363 Philadelphia–Pittsburgh 2 (0–5) 2,13
8549 San Jose–Anaheim 1 (2–1) 1,85

Panos: 1 000 euroa
Kerroin: 29,47
Voitto: 29 470,00 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.