Pitkävedosta lähes 30 000 euroa Seinäjoelle – RoPSin yllätysvoitto KuPSista ratkesi vasta kalkkiviivoilla

Seinäjokelainen nettipelaaja voitti 29 470 euroa neljän kohteen Pitkävedollaan torstaina (kierros 16/2018). Kohteet olivat jalkapallon Veikkausliigasta ja Englannin Valioliigasta sekä jääkiekon NHL:stä.

Rivipanos oli tuhat euroa ja kerroin 29,47. Korkeimman kertoimen (4,40) voittaja nappasi Veikkausliigasta tappiotonta putkeaan jatkaneen RoPSin vierasvoitolla KuPSista, mutta tiukille se meni. Ottelun ainoa maali nimittäin syntyi erotuomarin myöntämän lisäajan neljännellä minuutilla, ja sen iski RoPSin vasta 18-vuotias Juho Hyvärinen.

Valioliigassa ManU otti Bournemouthista rutiinivoiton vieraissa ja Pittsburgh murskasi Philadelphian niin ikään vieraissa. San Josen ja Anaheimin ottelu sen sijaan oli tiukka. Tomas Hertlnin voittomaali syntyi ajassa 49.09 ja voitolla San Jose katkaisi sarjan 4-0.

Seinäjoen voittorivi:

2997 KuPS–RoPS 2 (0–1) 4,40
3015 Bournemouth–Manchester U 2 (0–2) 1,70
7363 Philadelphia–Pittsburgh 2 (0–5) 2,13
8549 San Jose–Anaheim 1 (2–1) 1,85

Panos: 1 000 euroa
Kerroin: 29,47
Voitto: 29 470,00 €

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote