Pitkävedosta lähes 30 000 euroa Seinäjoelle – RoPSin yllätysvoitto KuPSista ratkesi vasta kalkkiviivoilla

Seinäjokelainen nettipelaaja voitti 29 470 euroa neljän kohteen Pitkävedollaan torstaina (kierros 16/2018). Kohteet olivat jalkapallon Veikkausliigasta ja Englannin Valioliigasta sekä jääkiekon NHL:stä.

Rivipanos oli tuhat euroa ja kerroin 29,47. Korkeimman kertoimen (4,40) voittaja nappasi Veikkausliigasta tappiotonta putkeaan jatkaneen RoPSin vierasvoitolla KuPSista, mutta tiukille se meni. Ottelun ainoa maali nimittäin syntyi erotuomarin myöntämän lisäajan neljännellä minuutilla, ja sen iski RoPSin vasta 18-vuotias Juho Hyvärinen.

Valioliigassa ManU otti Bournemouthista rutiinivoiton vieraissa ja Pittsburgh murskasi Philadelphian niin ikään vieraissa. San Josen ja Anaheimin ottelu sen sijaan oli tiukka. Tomas Hertlnin voittomaali syntyi ajassa 49.09 ja voitolla San Jose katkaisi sarjan 4-0.

Seinäjoen voittorivi:

2997 KuPS–RoPS 2 (0–1) 4,40
3015 Bournemouth–Manchester U 2 (0–2) 1,70
7363 Philadelphia–Pittsburgh 2 (0–5) 2,13
8549 San Jose–Anaheim 1 (2–1) 1,85

Panos: 1 000 euroa
Kerroin: 29,47
Voitto: 29 470,00 €

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.