PlusTerveys-Klinikat Oy ostaa Hammaslääkäriasema Fossan

Yksityisiä suun terveydenhuollon palveluita tarjoava PlusTerveys-Klinikat Oy vahvistaa toimintaansa pääkaupunkiseudulla ostamalla Helsingin keskustassa toimivan Hammaslääkäriasema Fossan. PlusTerveys panostaa paikalliseen, yksilölliseen ja laadukkaaseen hammashoitoon. Fossan keskeinen sijainti ja laaja hammaslääkäri- ja erikoishammaslääkäriverkosto tukevat tätä tavoitetta.

PlusTerveys ostaa Hammaslääkäriasema Fossan liiketoiminnan sen nykyisiltä omistajilta 15.10.2016 alkaen.

Pieni Robertinkadulla toimiva 8 hoitohuoneen hammaslääkäriasema on yksi Helsingin keskustan suurimmista yksityisistä hammaslääkäriklinikoista. Fossan palveluihin kuuluvat kaikki perushammaslääkäripalvelut sekä keskeiset erikoishammaslääkäripalvelut. Fossan viisi omistajaa jatkaa työskentelyä Fossassa kaupan jälkeenkin.

”Valitsimme PlusTerveyden, jotta voimme tulevaisuudessakin tarjota asiakkaillemme ensiluokkaista palvelua ja hoitoa, kuten olemme tehneet jo yli 40 vuotta. Pidimme tärkeänä myös, että Fossa pysyy jatkossakin houkuttelevana työpaikkana niin hammaslääkäreille kuin hoitohenkilökunnalle ja seuraa mukana hammashoidon nopeassa teknisessä kehityksessä myös tulevaisuudessa”, Fossan Oy:n toimitusjohtaja, hammaslääkäri Karu Väyrynen kertoo.

”Fossa vahvistaa asemaamme Helsingin ydinkeskustassa. Tulemme hyödyntämään Fossan laajaa asiantuntijaverkostoa hoidon ja palvelun kehittämisessä. Asiakkaalle Fossan toiminta tulee jatkumaan suurelta osin kuten ennen, yksilöllisen ja ystävällisen palvelun paikkana tutun henkilökunnan voimin”, PlusTerveyden toimitusjohtaja Eila Annala kertoo.

PlusTerveys-Klinikat kuuluu valtakunnalliseen, täysin kotimaiseen PlusTerveys-konserniin, joka on Suomen johtava suun terveydenhuollon palveluiden tarjoaja. PlusTerveys kasvattaa liiketoimintaansa yritysostoin ja panostaa asiakkaiden yksilölliseen kohtaamiseen kaikissa toimipisteissään.

Hammaslääkäriasema Fossan liikevaihto vuonna 2015 oli 4,5 miljoonaa euroa.

PlusTerveys-Klinikat Oy on PlusTerveys Oy:n omistama hammaslääkäri- ja suuhygienistipalveluita tarjoava yritys. PlusTerveys Klinikoiden toimipisteet muodostavat yhdessä emoyhtiön kanssa yli 150 toimipisteen Suomen suurimman yksityisen hammaslääkärivastaanottojen ketjun. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat kokonaan yhtiössä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveys-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 120,8 miljoonaa euroa.

PlusTerveyden 5 hammaslääkäriasemaa valittavissa Tampereen seudun hammashoidon valinnanvapauskokeilussa25.5.2018 11:17:39 EEST | Tiedote

Tampereen seudun suun terveydenhuollon valinnanvapauskokeilussa tamperelaiset ja kuuden Tampereen lähikunnan asukkaat voivat touko-kesäkuun vaihteessa valita suun terveydenhuollon toimipisteen yksityisten ja julkisten palveluntuottajien hammashoitoloista. PlusTerveyden yksilöllisistä hammaslääkäriasemista valittava on Tampereelta PlusTerveys Hammasasema Valo, PlusTerveys Hammasasema Loiste, PlusTerveys TempoDent ja PlusTerveys TempoDent Lielahti sekä Kangasalta PlusTerveys Kangasalan Hammaslääkäriasema.