POHJOIS-SUOMEN ENERGIATIETO TUKEMAAN LUMME ENERGIAN KASVUA - Uudet toimipisteet Mikkeliin ja Savonlinnaan

Lumme Energia on kasvanut voimakkaasti vuosien 2020 ja 2021 aikana ja keskittyy strategiansa mukaisesti palvelu- sekä sähkönvähittäismyyntiin yhä tiukentuvassa kilpailutilanteessa. Lumme Energia on tällä hetkellä Suomen 5. suurin sähkönmyynti- ja palveluyhtiö ja hallinnoi yli 300 000 sähköntoimitussopimusta maanlaajuisesti.

”Yhteistyö PSETin kanssa on ollut jo olemassa Loiste Sähkönmyynti -järjestelyn myötä. Uskon vahvasti, että saamme merkittävästi paremman kyvykkyyden jatkaa vahvaa kasvua, joka on ollut alusta pitäen yksi strategiaamme liittyviä kulmakiviä,” toteaa Lumme Energian toimitusjohtaja Tapo Lehtoranta.

”Tämä on juuri sitä toiminta-aluetta, missä olemme yrityksenä vahva, todellista ydintoimintaamme ja haluamme kehittyä ja kehittää meidän henkilöstöämme. Olemme innoissamme tästä mahdollisuudesta. Lumme Energia on sitoutunut meihin omistajana muiden energia-alan yhtiöiden kanssa, joten sekä meille, että Lumme Energialle tämä on luonteva muutos” kertoo Pohjois-Suomen Energiatiedon toimitusjohtaja Jari Jaakola.

Lisätietoja

Tapo Lehtoranta, toimitusjohtaja Lumme Energia Oy, p. 050 516 2281 (johdon assistentti)

Jari Jaakola, toimitusjohtaja Pohjois-Suomen Energiatieto Oy, p. 040 593 1001