Pomppulinnamaailma avautuu Turun Messukeskukseen

Tiedote 4.12.2019. Turun Messukeskukseen avautuu toistamiseen Pomppulinnamaailma. Pomppulinnamaailma on toiminallinen kokonaisuus vuoden loppuun ja alkuun. Viime vuonna tapahtuma ennätti ilahduttaa noin 8500 lapsiperhettä ja suuren suosionsa vuoksi se päätettiin toteuttaa uudelleen.

Pomppulinna

Pomppimaan pääsevät tuttuun tapaan niin taaperot kuin aikuisetkin. Ensimmäisen kerran huvittelemaan pääsee jo Itsenäisyyspäivänä 6.12. ja viimeisen kerran energiaa pääsee purkamaan 5.1. Paikka on avoinna myös mm. tapaninpäivänä ja uutena vuotena.

Tapahtuman tuottavat yhteistyössä Turun Messukeskus Oy ja Coinline Oy.

Tapahtumassa on noin 40 erikokoista pomppulinnaa ja toiminta- ja pelipistettä. Pomppulinnat ja toimintapisteet on sijoitettu messuhalliin ja sen lisäksi taaperoille on varattu oma rauhallisempi alueensa. Pomppumaailman yhteydessä järjestetään tilauksesta myös mm. lasten syntymäpäiväjuhlia. Yrityksillä on mahdollisuus ostaa lahjakorttipaketteja hyväntekeväisyysjärjestöjen käyttöön lapsia ilahduttamaan.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot ovat osoitteesta: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/pomppulinnamaailma/

6.-8.12 klo 10-18, 14.-15.12. klo 10-18, 26.12.-5.1.klo 10-18.
Poikkeukset: 27.12. klo 10-20 ja 3.1. klo 10-20

Media on tervetullut tutustumaan tapahtumaan 6.-8.12.

Ennakkoilmoittautumiset:
taina.parko-luotonen@turunmessukeskus.fi tai puh. 040 505 6424

Tiedote ja kuvat:

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Leena Uutela, puh. 044 722 2503
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Coinline Oy
Harri Mononen, puh. 0400 450 826
harri.mononen@coinline.fi

Pomppulinna
Liukuri, Pomppulinnamaailma

Terve Olo ja Osaava Nainen -tapahtuma 25.-27.10. - Hyvinvointi liikuttaa Turussa21.10.2019 14:24:22 EESTTiedote

Osaava Nainen -tapahtumassa saa tänä vuonna erilaista valmennusta mm. muutokseen, itsetuntemukseen, onnistumiseen, ajankäyttöön talouteen ja yrittämiseen. Paikalla on lähes 20 erilaiseen valmennukseen perehtynyttä asiantuntijaa. Luennot ja erilaiset työpajat jatkuvat kolme päivää 25.-27.10. Turun Messukeskuksessa. Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet -tapahtumiin osallistuu noin 160 näytteilleasettajaa.

Joogamatot täyttyvät lokakuun viimeisenä viikonloppuna - Kehon ja mielen tehovalmennusta messuilla Turussa10.10.2019 13:10:59 EESTTiedote

Osaava Nainen -tapahtumassa saa tänä vuonna erilaista valmennusta mm. muutokseen, itsetuntemukseen, onnistumiseen, ajankäyttöön talouteen ja yrittämiseen. Paikalla on lähes 20 erilaiseen valmennukseen perehtynyttä asiantuntijaa. Luennot ja erilaiset työpajat jatkuvat kolme päivää 25.-27.10. Turun Messukeskuksessa. Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet -tapahtumiin osallistuu noin 140 näytteilleasettajaa.