Pomppulinnamaailma avautuu Turun Messukeskukseen

Tiedote 4.12.2019. Turun Messukeskukseen avautuu toistamiseen Pomppulinnamaailma. Pomppulinnamaailma on toiminallinen kokonaisuus vuoden loppuun ja alkuun. Viime vuonna tapahtuma ennätti ilahduttaa noin 8500 lapsiperhettä ja suuren suosionsa vuoksi se päätettiin toteuttaa uudelleen.

Pomppulinna

Pomppimaan pääsevät tuttuun tapaan niin taaperot kuin aikuisetkin. Ensimmäisen kerran huvittelemaan pääsee jo Itsenäisyyspäivänä 6.12. ja viimeisen kerran energiaa pääsee purkamaan 5.1. Paikka on avoinna myös mm. tapaninpäivänä ja uutena vuotena.

Tapahtuman tuottavat yhteistyössä Turun Messukeskus Oy ja Coinline Oy.

Tapahtumassa on noin 40 erikokoista pomppulinnaa ja toiminta- ja pelipistettä. Pomppulinnat ja toimintapisteet on sijoitettu messuhalliin ja sen lisäksi taaperoille on varattu oma rauhallisempi alueensa. Pomppumaailman yhteydessä järjestetään tilauksesta myös mm. lasten syntymäpäiväjuhlia. Yrityksillä on mahdollisuus ostaa lahjakorttipaketteja hyväntekeväisyysjärjestöjen käyttöön lapsia ilahduttamaan.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot ovat osoitteesta: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/pomppulinnamaailma/

6.-8.12 klo 10-18, 14.-15.12. klo 10-18, 26.12.-5.1.klo 10-18.
Poikkeukset: 27.12. klo 10-20 ja 3.1. klo 10-20

Media on tervetullut tutustumaan tapahtumaan 6.-8.12.

Ennakkoilmoittautumiset:
taina.parko-luotonen@turunmessukeskus.fi tai puh. 040 505 6424

Tiedote ja kuvat:

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Leena Uutela, puh. 044 722 2503
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Coinline Oy
Harri Mononen, puh. 0400 450 826
harri.mononen@coinline.fi

Pomppulinna
Liukuri, Pomppulinnamaailma

Turun Messukeskus siirtää kaikki syksyn omat tapahtumat ensi vuoteen – Kokous- ja vuokratapahtumien järjestäminen jatkuu normaalisti26.8.2020 14:29:15 EESTTiedote

Turun Messukeskus ei järjestä tänä vuonna omia messutapahtumia. Syksyn messut siirtyvät ensi vuoteen. Kokoustoiminta sekä muiden tahojen tiloissa järjestämät tapahtumat jatkuvat normaalisti turvamääräyksiä ja väljyyttä noudattaen. Messujen siirtolistalla ovat mm. Turun Kirjamessut, Turun Ruoka- ja Viinimessut, Mökki & Meri, Venexpo, Osaava Nainen, Rekryexpo ja Turun Taide- ja Antiikkimessut.

Syksyn messuille startataan turvallisuus edellä12.8.2020 13:49:40 EESTTiedote

Syksyn messutapahtumat pääsevät alkuun myös Turun Messukeskuksessa. Puolen vuoden tauon jälkeen ensimmäiset messut järjestetään 12.-13.9. tarkkoja turvallisuusohjeita noudattaen. Koronapandemian vuoksi tapahtuma-alalla on jouduttu mm. siirtämään tapahtumia sekä yhdistämään. Nyt syyskuun puolivälissä järjestettävät Osaava Nainen ja Turun Taide- ja Antiikkimessut on yksi näistä tapahtumayhdistelmistä. Kokonaisuuteen on osallistumassa ilahduttavasti yhteensä 150 näytteilleasettajaa.

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.