Pomppulinnamaailma avautuu Turun Messukeskukseen

Tiedote 4.12.2019. Turun Messukeskukseen avautuu toistamiseen Pomppulinnamaailma. Pomppulinnamaailma on toiminallinen kokonaisuus vuoden loppuun ja alkuun. Viime vuonna tapahtuma ennätti ilahduttaa noin 8500 lapsiperhettä ja suuren suosionsa vuoksi se päätettiin toteuttaa uudelleen.

Pomppulinna

Pomppimaan pääsevät tuttuun tapaan niin taaperot kuin aikuisetkin. Ensimmäisen kerran huvittelemaan pääsee jo Itsenäisyyspäivänä 6.12. ja viimeisen kerran energiaa pääsee purkamaan 5.1. Paikka on avoinna myös mm. tapaninpäivänä ja uutena vuotena.

Tapahtuman tuottavat yhteistyössä Turun Messukeskus Oy ja Coinline Oy.

Tapahtumassa on noin 40 erikokoista pomppulinnaa ja toiminta- ja pelipistettä. Pomppulinnat ja toimintapisteet on sijoitettu messuhalliin ja sen lisäksi taaperoille on varattu oma rauhallisempi alueensa. Pomppumaailman yhteydessä järjestetään tilauksesta myös mm. lasten syntymäpäiväjuhlia. Yrityksillä on mahdollisuus ostaa lahjakorttipaketteja hyväntekeväisyysjärjestöjen käyttöön lapsia ilahduttamaan.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot ovat osoitteesta: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/pomppulinnamaailma/

6.-8.12 klo 10-18, 14.-15.12. klo 10-18, 26.12.-5.1.klo 10-18.
Poikkeukset: 27.12. klo 10-20 ja 3.1. klo 10-20

Media on tervetullut tutustumaan tapahtumaan 6.-8.12.

Ennakkoilmoittautumiset:
taina.parko-luotonen@turunmessukeskus.fi tai puh. 040 505 6424

Tiedote ja kuvat:

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Leena Uutela, puh. 044 722 2503
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Coinline Oy
Harri Mononen, puh. 0400 450 826
harri.mononen@coinline.fi

Pomppulinna
Liukuri, Pomppulinnamaailma

Navigate 2020 kutsuu meriteollisuuden toimijoita Turkuun - Esillä mm. tulevaisuuden osaaminen ja vihreä merenkulku10.1.2020 10:22:08 EETTiedote

Tulevaisuuden osaamisesta, digitalisaatiosta, vihreästä merenkulusta sekä meriteollisuudesta ja logistiikasta puhutaan 22.-23.1. Turun Messukeskuksessa. Suomen suurin meriteollisuuden messutapahtuma Navigate 2020 kerää tuolloin yhteen johtavia suomalaisia ja mm. pohjoismaisia yrityksiä sekä meriteollisuuden ammattilaisia. Tapahtumassa on kaikkiaan mukana noin 200 yritystä ja toimijat hakevat kumppaneita kaupalliseen yhteistyöhön ja kehitystoimintaan. Ensi kertaa mukana on myös yksipäiväinen MaritimeWorks-rektytointitapahtuma.