Pori Energia ulkoisti palkka- ja HR-palvelut Siltaan

Pori Energia Oy on valinnut Silta Oy:n ulkoistuskumppanikseen 1.4.2013 alkaen. Palvelukokonaisuuteen kuuluu palkkojen lisäksi kattava HR-palveluiden ulkoistus.

Silta Oy ja Pori Energia Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka sisältää laajan palkka- ja HR-ulkoistuskokonaisuuden. Sopimuksen myötä noin 300 henkilön palkanlaskenta siirtyi Siltaan. Ulkoistettaviin HR-palveluihin lukeutuvat mm. henkilöstötietojärjestelmä, Cognos10-raportointijärjestelmä, työvuorosuunnittelu- ja ajanhallintapalvelut sekä matkalasku- ja kulunhallintapalvelut. Ulkoistus ei sisällä henkilöstösiirtoja.

”Aloitimme yhteistyön Sillan kanssa, sillä halusimme luotettavan ja osaavan kumppanin, joka pystyy tarjoamaan mahdollisimman kokonaisvaltaisen palkkahallintopalvelun yrityksemme liiketoiminnan tueksi. Keskustelujen syventyessä saimme iloksemme runsaasti lisätietoa myös Sillan tarjoamista HR-ratkaisuista. Ratkaisut osoittautuivat tarpeellisiksi yrityksellemme ja otimme käyttöömme myös varsin laajan HR-ratkaisukokonaisuuden. Olemme olleet erittäin vaikuttuneita Sillan palvelualttiudesta ja aktiivisesta otteesta. Palvelut ovat olleet käytössämme huhtikuun alusta alkaen ja olemme olleet tyytyväisiä niihin”, kertoo Pori Energian hallintojohtaja Sirkka Sainio.

”Olemme todella iloisia, että Pori Energia valitsi Sillan yhteistyökumppanikseen. Olemme panostaneet merkittävästi HR-ratkaisujemme kehittämiseen kuluneen vuoden aikana ja uskon, että ne tulevat tukemaan jatkossa Pori Energian liiketoimintaa”, sanoo Sillan toimitusjohtaja Kari Partanen.

Lisätietoja:

Silta Oy
Toimitusjohtaja Kari Partanen, Puh. 040 733 2262, kari.partanen(at)silta.fi.

Pori Energia Oy
Hallintojohtaja Sirkka Sainio, Puh. 044 701 2303, sirkka.sainio(at)porienergia.fi.

Silta Oy
Silta Oy on kasvava asiantuntijaorganisaatio ja alansa markkinajohtaja, joka luo asiakkaalle mahdollisuuden keskittyä ydintoimintaansa tarjoamalla proaktiivista, joustavaa ja korkealaatuista HR-, palkka- ja taloushallinnon palvelua. Monet johtavat yritykset - koosta riippumatta - ovat jo valinneet meidät osaavaksi kumppanikseen, ja osaavat ammattilaiset työnantajakseen. Silta Oy:n liikevaihto vuonna 2012 oli 24,7 miljoonaa euroa.  www.silta.fi.

Pori Energia Oy
Pori Energia Oy on korkealuokkaisia energiapalveluja tuottava ja tarjoava yritys. Vahvuutemme energian ja palveluiden tarjoajana ovat oman maakunnan uusiutuviin luonnonvaroihin perustuva energiantuotanto sekä osaava ja ammattitaitoinen henkilöstö. Yli 100-vuotinen historiamme energia-alalla antaa vakaan ja luotettavan pohjan toiminnallemme. www.porienergia.fi.

Mäkelänkatu 91

020 759 5500http://www.silta.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Silta Oy

Silta kehitti mobiilisovelluksen, joka tekee palkkapäivästä hauskempaa17.3.2017 09:35:53 EET | Tiedote

Silta on kehittänyt helppokäyttöisen ja tietoturvallisen mobiilisovelluksen, joka tuo palkkatiedot älypuhelimeen. Sovelluksen ensimmäisessä versiossa mukana on mm. palkka-, loma-, ja verotietojen tarkastelu. Simo-sovellus osaa muistutella ennakoivasti, kun verokortin raja on täyttymässä ja tallentaa laskelman helposti PDF-muotoon. Tulevaisuuden lisätoiminnallisuuksilla Silta ja Simo tulevat entistä lähemmäksi palkansaajia.