Prisma Forssan ravintolamaailma sai kasvojenkohotuksen

Forssan Prisman ravintolamaailma on kokenut täydellisen muodonmuutoksen. Pizza & Buffa, Hesburger sekä Prisma Café muodostavat edelleen ravintolamaailman kovan kolmikon, mutta visuaalinen ilme ja toiminnallisuus ovat muuttuneet remontin myötä täysin.

Uutuutena Forssaan saatiin muun muassa kattava jälkiruokasirkus, jossa saa syödä niin jäätelöä, pannukakkua, irtokarkkeja kuin popcorniakin mielensä mukaan.

Uudistettu arkiherkuttelijan paratiisi avautui tänään perjantaina 17. kesäkuuta. Ravintolamaailma on nyt moderni, raikas ja monipuolinen kokonaisuus. Monipuolinen ravintolamaailma vastaa asiakkaiden kulutusmieltymyksiin nopeudella, viihtyvyydellä ja valikoiman runsaudella.

– Paikan ilme ja palvelut haluttiin uudistaa vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita. Remontti toi paljon fiilistä ja tunnelmallisuutta ravintolamaailmaan, kehittäen näin asiakaskokemusta. Koko visuaalinen ilme uudistui, mutta myös vanhaa ja uutta on yhdistetty – olemme tarkkoja kierrätyksestä ja hyödynsimme vanhasta kaiken sen, mitä oli hyödynnettävissä, toteaa ryhmäpäällikkö Sanna Huovi Hämeenmaalta.

Uudistettu ravintolamaailma palvelee monipuolisesti kaikkia Prisma-keskuksen asiakkaita: Prismassa yhdistyvät ketterä shoppailu ja elämykselliset herkut.

Tunnelmaa hypermarketin sydämessä

Uudistuksen näkyvin muutos on ravintolamaailmassa vallitseva tunnelma.

– Suurin muutos on ehdottomasti asiakkaille välittyvä tunnelmallisuus – olemme tuoneet paljon viherkasveja, maanläheisiä värejä sekä puumateriaaleja luomaan viihtyvyyttä ja uudenlaista fiilistä, Sanna iloitsee.

Prisma Cafén uudistetulta listalta löytyy muun muassa laaja erikoiskahvivalikoima ja lisäksi à la carten valikoima uudistui. Uutuutena Forssaan saatiin myös kattava jälkiruokasirkus, jossa saa syödä niin jäätelöä, pannukakkua, irtokarkkeja kuin popcorniakin mielensä mukaan.

– Nyt asiakkaat voivat nauttia uusia herkkuja yhä viihtyisämmin erilaisissa asiakaspaikoissamme, kuten loosseissa, Sanna hymyilee.

Asiakkaat sekä ravintolamaailman henkilökunta ovat olleet innoissaan tänään paljastuneesta remontin lopputuloksesta.

– Kaikki ovat olleet aivan fiiliksissä uudesta ravintolasta! Tänään heti kun avasimme ovet, saimme paljon asiakkaita ja positiivista palautetta. Myös eräs työntekijä saapui kesken kesälomansa tänne, kun oli niin tohkeissaan uudistuneesta työympäristöstä. Täällä työskentelee iloinen ja onnellinen loistoporukka, joka on kyllä remonttinsa ansainnut, Sanna kiteyttää.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Sanna Huovi, 050 347 8776

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.