Prisma Hämeenlinna koki muodonmuutoksen: Ruokatorille tuplasti mittaa ja perheen pienimmille oma Lastenmaailma

Prisma Hämeenlinnan päivittäistavarapuoli on kokenut muodonmuutoksen alkuvuoden aikana. Viime vuoden puolella myymälän käyttötavarapuoli uudistettiin täysin. Kattavan uudistustyön myötä kauppareissulla ihastellaan nyt raikasta ilmettä ja elämyksellisyyttä.

Prisma Hämeenlinnassa tammikuussa aloitettu laajamittainen remontti on tullut päätökseen. Myymälässä ollaankin juhlahumussa tulevina viikonloppuina, kun myymälä täyttyy upeista tarjouksista, maistatuksista, tuote-esittelyistä sekä lapsille suunnatusta ohjelmasta.

Remontin myötä Hämeenlinnassa asioidaan nyt uuden ajan Prisman tunnelmassa. Juuri valmistuneessa uudistuksessa lastentuotteet ovat koottu kätevästi samalle alueelle, Ruokatori on saanut tuplasti lisämittaa ja eri osastoilla on tarjota aivan uudenlaista elämyksellisyyttä. Uudistuksessa vaihdettiin myös kaikki myymälän kalusteet uusiin ja kylmäkalusteet energiatehokkaammiksi.

– Lastenmaailman alueelta löydät niin vaipat, vauvanhoitotarvikkeet ja lastenruoat kuin lastenvaatteet, lelut tai vaikkapa synttärikutsujen tarvikkeetkin. Täysin ainutlaatuisena palveluna testaamme uudella osastolla Vauvanhoitopistettä, jossa voi syöttää tai vaihtaa kuiviin pikkuvauvan. Jos siis liikut pikkuvauvan kanssa ostoksilla – niin tervetuloa testaamaan Vauvanhoitopistettä, kertoo Prisma Hämeenlinnan prismajohtaja Minna Hovila-Myllylä.

– Ruokatorin muutos on myös valtava. Metrimäärä tuplaantui ja valikoima kehittyi vahvasti. Savustamme nyt itse tuotteita Oma Savustamolla ja Ruokatorin edessä on palveleva saareke täynnä juustoja sekä leikkeleitä. Myös esimerkiksi valmisruokien ja patonkien valikoima laajeni. Ruokatorin laajennuksen myötä saimme myös uusia työkavereita, Minna jatkaa.

Uutta ilmettä ja valikoimaa saivat myös kauneuden ja hyvinvoinnin, kukkien sekä makeisten osastot.

– Makeisosastollamme on nyt suurin mahdollinen valikoima ja se onkin todella näyttävä, Minna iloitsee.

Hyvä työergonomia osana uudistusta

Uudistus on vaikuttanut myös työntekijäkokemukseen positiivisesti, sillä kassapöydät uudistuivat tuoden henkilöstön työskentelyyn uudenlaista sujuvuutta sekä ergonomiaa. Lisäksi kassajärjestelmä on vaihtunut nykyaikaiseen näppärämpään versioon, joka sujuvoittaa niin henkilöstön työskentelyä, kuin asiakkaiden asiointiakin. Uudet ja ergonomiset työvaatteetkin toimitetaan työntekijöille juuri sopivasti myymälän avajaisiin.

– Kaikki kassapöydät vaihtuivat uusiin ja osassa niistä on kullekin sopivaksi säädettävät ergonomiset sähköpöydät. Asiakkaille kassauudistukset toivat sujuvuutta myös siten, että lisäsimme itsepalvelukassoille yhden takahihnallisen kassapöydän ja saimme asiakkaiden kovasti toivomat koritelineet kassapöytien alkupäähän, Hovila-Myllylä kertoo.

Prisma Hämeenlinnassa keskitytään ennen kaikkea vastaamaan asiakkaiden kysyntään sekä palvelemaan entistä paremmin ja ainutlaatuisemmin.

– Kehitämme tarjontaamme ja palveluitamme aina asiakkaitamme varten, heidän tarpeensa ja toiveensa huomioon ottaen. On ilo päästä palvelemaan asiakkaitamme kokonaan uudistetussa Prismassa, jossa elämyksellisyyttä löytyy nyt aivan eri tavalla kuin aikaisemmin. Asiakaskokemus myymälässämme on kaikin puolin sujuvampi ja helpompi, Minna hymyilee.

– Prisma on ihana siitä, että täältä saa kaiken samasta talosta. Oli mielessä sitten vähän parempi ruoka tai edullisempi ostoskori, kevään ja kesän juhlat taikka kodin sisustus, niin meiltä kyllä löytyy, hän jatkaa.

Minna Hovila-Myllylä summaa lopuksi, että suurin kiitos uudistuksesta kuuluu Prisman henkilökunnalle.

– He ovat jaksaneet upeasti muutosten keskellä ja palvelleet asiakkaitamme aina hymyssä suin, iso kiitos siis heille!

Prisma Hämeenlinnan avajaiset (Wartiamäentie 2, 13130 Hämeenlinna)

Avajaisten ajan upeita tarjouksia, maistatuksia ja tuote-esittelyjä sekä lapsille ohjelmaa.

la 6.5. ihanat Muumit tavattavissa klo 12 ja klo 14. Kasvomaalauspiste klo 11-15. Jaossa ilmapalloja.

su 7.5. Finesports-pelitapahtuma Gaming-alueella klo 12-18

la 13.5. Asiakkailla kakkukahvit klo 9-16. Kasvomaalauspiste klo 10-14. Paikalla Hämeenmaan suloiset Sini- ja Sulo-nallet.

Osuuskauppa Hämeenmaa, prismajohtaja Minna Hovila-Myllylä, 050 363 6514