Prisma Hämeenlinnan S-Pankkipiste palvelee uudistuneena

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Hämeenlinnan asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt parikymmentä metriä ja sijaitsee nyt Prisman pääkäytävän varrella muiden liiketilojen kanssa.

Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste

Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.

Hämeenlinnan S-Pankkipisteen palveluvastaava Hanna Helkiö-Lahti kertoo, että työyhteisössä on odotettu todella innokkaina uuden pankkipisteen valmistumista.

– Onneksemme kaikki saatiin valmiiksi juuri ajallaan! Uusi pankkipiste mahdollistaa nyt entistä paremman palvelukokemuksen asiakkaillemme ja myös meille palvelumyyjille. Uuden pisteen ulkoasu on hyvin raikas ja näkyvä, pankkimainen!

Nykyaikaisissa tiloissa on otettu huomioon monta seikkaa, jotka parantavat asiakaskokemusta entisestään.

– Erityisen paljon huomiota on kiinnitetty äänieristykseen ja asiakastilan mukavuuteen. Ensimmäisenä Hämeenmaan pankkipisteistä saimme erilliset asiointihuoneet, jolloin ympärillä oleva mahdollinen hälinä tai kiire ei pääse häiritsemään palvelutilannetta lainkaan, Helkiö-Lahti valottaa.

Uudessa palvelupisteessä pääsee asioimaan vuoronumerolla, mutta asiointia sujuvoittaa myös kätevä ajanvarausmahdollisuus. Aikoja pyritään lisäämään loppuvuoden aikana. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus.

S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Lisätietoja: Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh.050 542 3811

Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Hämeenmaalla vakaata kasvua21.7.2022 10:58:09 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa julkisti ensimmäisen vuosipuolikkaan tuloksensa tänään. Hämeenmaan myynti kasvoi 3,3 prosenttia. Erityisesti hotelli -ja ravintola-ala sekä liikennekauppa ovat elpyneet koronaa edeltävälle tasolle. Tulos oli edellistä vuotta parempi. Asiakasomistajille maksettiin yli 16,1 miljoonaa euroa Bonuksia. Henkilöstömäärä oli kesäkuun lopussa 3749. Investointeja tammi-kesäkuussa tehtiin 18,8 miljoonalla eurolla.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.