Prisma Hämeenlinnan S-Pankkipiste palvelee uudistuneena

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Hämeenlinnan asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt parikymmentä metriä ja sijaitsee nyt Prisman pääkäytävän varrella muiden liiketilojen kanssa.
Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste

Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.

Hämeenlinnan S-Pankkipisteen palveluvastaava Hanna Helkiö-Lahti kertoo, että työyhteisössä on odotettu todella innokkaina uuden pankkipisteen valmistumista.

– Onneksemme kaikki saatiin valmiiksi juuri ajallaan! Uusi pankkipiste mahdollistaa nyt entistä paremman palvelukokemuksen asiakkaillemme ja myös meille palvelumyyjille. Uuden pisteen ulkoasu on hyvin raikas ja näkyvä, pankkimainen!

Nykyaikaisissa tiloissa on otettu huomioon monta seikkaa, jotka parantavat asiakaskokemusta entisestään.

– Erityisen paljon huomiota on kiinnitetty äänieristykseen ja asiakastilan mukavuuteen. Ensimmäisenä Hämeenmaan pankkipisteistä saimme erilliset asiointihuoneet, jolloin ympärillä oleva mahdollinen hälinä tai kiire ei pääse häiritsemään palvelutilannetta lainkaan, Helkiö-Lahti valottaa.

Uudessa palvelupisteessä pääsee asioimaan vuoronumerolla, mutta asiointia sujuvoittaa myös kätevä ajanvarausmahdollisuus. Aikoja pyritään lisäämään loppuvuoden aikana. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus.

S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Lisätietoja: Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh.050 542 3811

Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste