Prisma Hämeenlinnan S-Pankkipiste palvelee uudistuneena

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste palvelee Prisma Hämeenlinnan asiakkaita nyt uusissa, ajanmukaisissa tiloissa. Palvelupiste on siirtynyt parikymmentä metriä ja sijaitsee nyt Prisman pääkäytävän varrella muiden liiketilojen kanssa.

Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste

Palvelupisteessä asiakas voi hoitaa laajasti erilaisia pankkiasioita, kuten S-Laina- ja Visa-hakemuksia. Myös S-Etukorttiin liittyvät kiperät kysymykset hoituvat pisteessä sutjakasti. Ellei S-Etukorttia vielä lompakosta löydy, kannattaa asiakasomistajaksi liittyminen hoitaa kuntoon palvelupisteessä – asiakasomistajat saavat nimittäin rahanarvoisten etujen, kuten Bonuksen, lisäksi S-Pankin maksuttomat peruspankkipalvelut.

Hämeenlinnan S-Pankkipisteen palveluvastaava Hanna Helkiö-Lahti kertoo, että työyhteisössä on odotettu todella innokkaina uuden pankkipisteen valmistumista.

– Onneksemme kaikki saatiin valmiiksi juuri ajallaan! Uusi pankkipiste mahdollistaa nyt entistä paremman palvelukokemuksen asiakkaillemme ja myös meille palvelumyyjille. Uuden pisteen ulkoasu on hyvin raikas ja näkyvä, pankkimainen!

Nykyaikaisissa tiloissa on otettu huomioon monta seikkaa, jotka parantavat asiakaskokemusta entisestään.

– Erityisen paljon huomiota on kiinnitetty äänieristykseen ja asiakastilan mukavuuteen. Ensimmäisenä Hämeenmaan pankkipisteistä saimme erilliset asiointihuoneet, jolloin ympärillä oleva mahdollinen hälinä tai kiire ei pääse häiritsemään palvelutilannetta lainkaan, Helkiö-Lahti valottaa.

Uudessa palvelupisteessä pääsee asioimaan vuoronumerolla, mutta asiointia sujuvoittaa myös kätevä ajanvarausmahdollisuus. Aikoja pyritään lisäämään loppuvuoden aikana. Asiakas voi varata sopivan palveluajan osoitteesta: www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus.

S-Pankkipiste palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Lisätietoja: Jaana Järvenselkä, Osuuskauppa Hämeenmaa, puh.050 542 3811

Prisma Hämeenlinnan uusi S-Pankkipiste

Hämeenmaa – 166 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 900 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 166 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – Osuuskauppa Hämeenmaalta 10 000 euron lahjoitus21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Kanta- ja Päijät-Hämeessä. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Osuuskauppa Hämeenmaa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Kannustajat-tuella tunnepohjaista taidetoimintaa nuorille19.8.2021 11:58:14 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaan Kannustajat-ohjelma jakaa vuosittain 60 000 euroa tukea kanta- ja päijäthämäläisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Sponsorointiohjelman avulla tuetaan lasten ja nuorten harrastamista sekä hyvinvointia edistävää toimintaa. Viime kevään Kannustajat-äänestyksessä eniten ääniä sai Lahden ensi- ja turvakoti ry, joka järjestää saamansa tukisumman avulla mm. taide- ja tunnetyöpajatoimintaa nuorille.