Osuuskauppa KeskimaaOsuuskauppa Keskimaa

Prisma Keljo Jyväskylässä uudistuu – Keljon Prisman historian suurin uudistus

Keljon Prismassa aloitetaan mittava uudistus tammikuussa 2020. Kyseessä on laajin koskaan tehty uudistus Keljon Prisman historian aikana. Myymälän ilme muutetaan uuden Prisma-konseptin mukaiseksi, valikoimat laajentuvat ja myymälään saadaan uusia palveluja, kuten Fazerin leipomo ja kukkiensidontapalvelu. Asiakkaat pääsevät vaikuttamaan uudistuviin valikoimiin. Uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 4,4 miljoonaa euroa.

Havainnekuva uuden Prisma-konseptin mukaisesta Ruokatorista.

Osuuskauppa Keskimaa aloittaa vuoden 2020 alusta uudistamaan jo 25 vuotta nykyisellä paikallaan Jyväskylässä toiminutta Keljon Prismaa. Uudistuksessa koko myymälän miljöö uudistuu, kun se saa uuden Prisma-konseptin mukaisen ilmeen, myös valikoimat uudistuvat. Päivittäistavarapuolella valikoimat laajenevat merkittävästi ja käyttötavarapuolelle saadaan uusia tuoteryhmiä, kuten valaisimet, myyntiin.

Näkyvimpiä muutoksia asiakkaille tulevat olemaan myymälämiljöön uudistuksen myötä entistä houkuttelevammat esillepanot. Ruokatori uudistuu ja kasvaa valikoimaltaan merkittävästi, myös hedelmä- ja vihannesosasto sekä juomaosasto saavat uuden raikkaan ilmeen, joissa tuotteiden esillepanoihin kiinnitetään erityistä huomiota. Myös palvelutuotteet lisääntyvät, kun myymälän leipäosaston yhteyteen saadaan uusi Fazerin jauholeipomo. Uutena palveluna Keljon Prismaan saadaan myös toivottu kukkiensidontapalvelu.

− Haluamme ottaa myös asiakkaamme mukaan muutoksen tekemiseen, joten keräämme asiakkaidemme toiveita ensi viikosta lähtien, seuraavien kahden viikon ajan. Kaikkea ei siis ole vielä päätetty, vaan haluamme tehdä tätä suurta uudistusta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Asiakkaiden toiveet tulevat konkreettisesti näkymään myymälässä ja sen valikoimissa, kertoo Prisma-johtaja Tommi Viitanen.

Uudistus kattaa myymälän sisätilojen lisäksi myös julkisivun uudistuksen. Julkisivu uudistetaan myös ulkoilmeen osalta. Asiakkaiden asiointia helpotetaan muokkaamalla tontille tulevia ajoväyliä selkeämmiksi. Lisäksi piha-alueen parkkitila laajenee, jonka myötä parkkipaikkoja levennetään. Myös parkkihallin lattiapinnat ja seinät kunnostetaan.

− Tammikuussa alkava uudistus on hyvin kokonaisvaltainen kasvojenkohotus Keljon Prismalle niin sisä- kuin ulkoalueidenkin osalta. Olemme todella iloisia, että pääsemme rakentamaan entistä parempaa Keljon Prismaa, toteaa Viitanen.

Tammikuun toisella viikolla käynnistyvän remontin on määrä valmistua pääsiäiseksi 2020 myymälän sisätilojen osalta. Pihatyöt valmistuvat juhannukseen 2020 mennessä. Uudistus toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi olisi koko uudistuksen ajan mahdollisimman sujuvaa.Uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 4,4 miljoonaa euroa.

Osuuskauppa Keskimaa, Tommi Viitanen, Prisma-johtaja, 010 767 3509

Havainnekuva uuden Prisma-konseptin mukaisesta Ruokatorista.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.

Joonas Heiskanen Jyväskylän Prisma Seppälän johtajaksi2.12.2019 14:16:16 EETTiedote

KTM Joonas Heiskanen on nimitetty Prisma Seppälän johtajaksi 1.1.2020 alkaen. Hän vastaa Prisman liiketoiminnan tuloksesta, henkilöstöstä sekä yhteistyöstä vuokralaisten ja asiakkaiden kanssa. Joonas Heiskanen on suorittanut S-Trainee-valmennuksen Osuuskauppa Peeässässä vuosina 2010-2011. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kuopion S-market Pitkälahdesta, jossa hän on toiminut marketpäällikkönä. − On mahtava päästä osaksi rautaisten ammattilaisten työryhmää, mitä parhaimmalle kauppapaikalle kehittämään edelleen Suomen parasta Prismaa, toteaa tammikuussa aloittava Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.

Jyväskylän Klubin tilat Osuuskauppa Keskimaan omistukseen29.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Hannikaisenkatu 37:n kiinteistössä, Original Sokos Hotel Alexandran yhteydessä sijaitsevista Jyväskylän Klubin tilojen myynnistä on tehty esisopimus Osuuskauppa Keskimaan kanssa. Esisopimuksen mukaan kauppa toteutuu alkuvuodesta 2020. Osuuskauppa Keskimaa on vuokrannut tiloja hotelli Alexandran käyttöön Jyväskylän Klubilta jo useita vuosia. Kaupan toteuduttua kokoustoiminta jatkuu tiloissa entisellään.

Jyväskylän ruokakulttuurin lippulaiva Mestarin Herkku uudistuu täysin keväällä 202021.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarissa sijaitseva Mestarin Herkku uudistetaan kevään 2020 aikana. Yli 50 vuotta keskisuomalaisia palvelleen myymälän tilat, ilme, brändi ja valikoima modernisoidaan pitkää historiaa, asiakkaiden toiveita ja erinomaista palvelukokemusta kunnioittaen. Samalla PikAteria uudistetaan Mestarin Keittiöksi. Uudistettu Mestarin Herkku avataan huhtikuussa. Uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 3,7 miljoonaa euroa.