Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa avataan 3.2.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan toiminta käynnistyy maanantaina 3. helmikuuta. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Limingantullin noutopisteeltä.

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, alkaen 4,90 € S-Etukortilla.

– Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Kannustamme asiakkaita vertailemaan hintoja verkossa, Polso vinkkaa.

Nopea ja helppo

Uutta palvelua pääsee käyttämään 3.2. alkaen osoitteessa foodie.fi/prismalimingantulli. Palvelun mobiilisovellusta voi käyttää sekä tabletilla että älypuhelimella.

– Asiakas valitsee verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin eteläpäädyssä sijaitsevalta noutopisteeltä. Noutopiste on avoinna 24/7 ja auton voi pysäköidä noudon ajaksi noutopisteen edustalla oleville parkkipaikoille, kertoo Prisma Limingantullin johtaja Anna Kela.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakkaat noutavat valmiiksi kerätyt ostoksensa. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Kela.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset hoitaa paikallinen yhteistyökumppani Oulun Kuriiri. Kotiinkuljetuksen hinta määräytyy kuljetusalueen mukaan, S-Etukortilla alkaen 9,90 €. Kotiinkuljetusalueen voi tarkistaa foodie.fi/prismalimingantulli-sivulta palvelun auettua.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua, Kela täydentää.

Tilaamisen 4 askelta

Näin tuotteiden tilaaminen onnistuu 3.2.2020 alkaen:

1. Mene osoitteeseen foodie.fi/prismalimingantulli
  2. Lisää ostoskoriin haluamasi tuotteet
  3. Valitse noutopisteeksi Prisma Limingantulli sekä haluamasi noutoaika tai valitse kotiinkuljetus
  4. Viimeistele ja maksa tilaus

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti yli 174 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Hukkalämpö hyödyksi: S-marketista päästötöntä energiaa kaukolämpöverkkoon - Caverionin, Osuuskauppa Arinan ja Oulun Energian innovaatio tuottaa hiilineutraalia kaukolämpöä24.11.2021 13:23:34 EET | Tiedote

Kaupan lauhdelämmön hyödyntäminen on erinomainen esimerkki kaupungin energiajärjestelmän ja kiinteistöjärjestelmien yhdistämisestä. Caverionin, Osuuskauppa Arinan ja Oulun Energian yhteistyössä kehittämä innovaatio lisää kustannustehokasta hiilineutraalia kaukolämmöntuotantoa. Uudenlainen tapa hallita energiavirtoja tarjoaa konkreettisen keinon ilmastonmuutoksen hillitsemiseen. Kehitystyön verifioinnissa ovat olleet mukana myös VALOR Partners Oy ja VTT.

Valtakunnallinen ABC-lataus siirtyy mobiiliaikaan – Osuuskauppa Arinan ensimmäiset latausasemat avataan loppuvuoden 2021 aikana26.10.2021 14:16:29 EEST | Tiedote

S-ryhmän osuuskauppojen valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen alkoi keväällä 2021, ja vuoden loppuun mennessä se on jo noin 50 latausaseman laajuinen. Osuuskauppa Arinan alueen ensimmäiset ABC-latausasemat avataan loka-marraskuussa ABC Pudasjärvelle ja ABC Vaalaan. Jatkossa ABC-latauksen koko asiointi hoituu ABC-mobiililla.

Arinan vuoden 2020 parhaat työryhmät ja esimiehet palkittiin Levillä - Maija Kiljo pokkasi Arinan vuoden esimiehen Martti-patsaan25.10.2021 13:27:13 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arina palkitsi vuoden 2020 parhaat työryhmät ja esimiehet Levillä. Palkintokategorioita olivat vuoden tulokas, vuoden työryhmät ja esimiehet, vuoden kehittäjät, vuoden ryhmäpäällikkö ja Tahto-patsas elämäntyöpalkinto. Yhdeksästä palkitusta toimiala- ja näkökulmaesimiehestä Arinan vuoden esimiehelle annettavan Martti-patsaan pokkasi marketpäällikkö Maija Kiljo.

Arina mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 11:35:26 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena myös Pohjois-Suomessa. Osuuskauppa Arina liittyy 50 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Arinan lisäksi pohjoisesta haasteessa ovat mukana mm. LähiTapiola Pohjoinen ja LähiTapiola Lappi.