Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa avataan 3.2.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan toiminta käynnistyy maanantaina 3. helmikuuta. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Limingantullin noutopisteeltä.

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, alkaen 4,90 € S-Etukortilla.

– Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Kannustamme asiakkaita vertailemaan hintoja verkossa, Polso vinkkaa.

Nopea ja helppo

Uutta palvelua pääsee käyttämään 3.2. alkaen osoitteessa foodie.fi/prismalimingantulli. Palvelun mobiilisovellusta voi käyttää sekä tabletilla että älypuhelimella.

– Asiakas valitsee verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin eteläpäädyssä sijaitsevalta noutopisteeltä. Noutopiste on avoinna 24/7 ja auton voi pysäköidä noudon ajaksi noutopisteen edustalla oleville parkkipaikoille, kertoo Prisma Limingantullin johtaja Anna Kela.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakkaat noutavat valmiiksi kerätyt ostoksensa. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Kela.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset hoitaa paikallinen yhteistyökumppani Oulun Kuriiri. Kotiinkuljetuksen hinta määräytyy kuljetusalueen mukaan, S-Etukortilla alkaen 9,90 €. Kotiinkuljetusalueen voi tarkistaa foodie.fi/prismalimingantulli-sivulta palvelun auettua.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua, Kela täydentää.

Tilaamisen 4 askelta

Näin tuotteiden tilaaminen onnistuu 3.2.2020 alkaen:

1. Mene osoitteeseen foodie.fi/prismalimingantulli
  2. Lisää ostoskoriin haluamasi tuotteet
  3. Valitse noutopisteeksi Prisma Limingantulli sekä haluamasi noutoaika tai valitse kotiinkuljetus
  4. Viimeistele ja maksa tilaus

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa yli 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja 182 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea yli 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 550 euroa taloutta kohden vuodessa.

Arinan vuoden 2019 parhaat esimiehet ja työryhmät palkittiin Levillä – Terhi Nousiaiselle Arinan Vuoden esimies -palkinto18.2.2020 13:32:53 EETTiedote

Osuuskauppa Arina palkitsi vuoden parhaat esimiehet ja työryhmät Levillä vietetyillä esimiespäivillä. Palkintokategorioita ovat vuoden tulokas, toimialakohtaiset vuoden esimiehet ja työryhmät, vuoden kehittäjät eri tuloskorttinäkökulmista, vuoden ryhmäpäällikkö sekä Arinan Tahto-patsaan saaja. Yhdeksän palkitun toimiala- ja näkökulmaesimiehen joukosta valittiin lisäksi Arinan vuoden esimies. Tänä vuonna Vuoden esimies -palkinnon sai marketpäällikkö Terhi Nousiainen. Tunnustukseksi Nousiainen sai Martti-patsaan, joka on kiertänyt voittajilla vuodesta 2005 alkaen.

Arinan hallinto toimii omistajien hyötyvahteina - syyskokousten päätöksiä18.12.2019 15:41:48 EETTiedote

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten kotitalouksien perustama ja omistama 102-vuotias kuluttajaosuuskunta, omistajina tänään yli 170 000 (70 %) kaikista alueen kotitalouksista. Omistajat valitsevat keskuudestaan sääntömääräistä päätösvaltaa käyttävät hallintoelimet. Hallinto toimii päätösvallan lisäksi tärkeässä viestintäroolissa kotitalouksien ja osuuskaupan välillä.