Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa avataan 3.2.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan toiminta käynnistyy maanantaina 3. helmikuuta. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Limingantullin noutopisteeltä.

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, alkaen 4,90 € S-Etukortilla.

– Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Kannustamme asiakkaita vertailemaan hintoja verkossa, Polso vinkkaa.

Nopea ja helppo

Uutta palvelua pääsee käyttämään 3.2. alkaen osoitteessa foodie.fi/prismalimingantulli. Palvelun mobiilisovellusta voi käyttää sekä tabletilla että älypuhelimella.

– Asiakas valitsee verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin eteläpäädyssä sijaitsevalta noutopisteeltä. Noutopiste on avoinna 24/7 ja auton voi pysäköidä noudon ajaksi noutopisteen edustalla oleville parkkipaikoille, kertoo Prisma Limingantullin johtaja Anna Kela.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakkaat noutavat valmiiksi kerätyt ostoksensa. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Kela.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset hoitaa paikallinen yhteistyökumppani Oulun Kuriiri. Kotiinkuljetuksen hinta määräytyy kuljetusalueen mukaan, S-Etukortilla alkaen 9,90 €. Kotiinkuljetusalueen voi tarkistaa foodie.fi/prismalimingantulli-sivulta palvelun auettua.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua, Kela täydentää.

Tilaamisen 4 askelta

Näin tuotteiden tilaaminen onnistuu 3.2.2020 alkaen:

1. Mene osoitteeseen foodie.fi/prismalimingantulli
  2. Lisää ostoskoriin haluamasi tuotteet
  3. Valitse noutopisteeksi Prisma Limingantulli sekä haluamasi noutoaika tai valitse kotiinkuljetus
  4. Viimeistele ja maksa tilaus

Limingantullin Prismassa odotetaan jo innolla ruuan verkkokaupan avautumista.

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa yli 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja 182 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea yli 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 550 euroa taloutta kohden vuodessa.

Valkean yleisten tilojen käyttöä rajoitetaan 1.12. alkaen Oulun kaupungin suositusten mukaisesti30.11.2020 15:38:49 EETTiedote

Oulun kaupungin johtoryhmän suosituksesta myös Valkean yleisten tilojen käyttöä rajoitetaan 1.–18.12. väliseksi ajaksi. Tiistaista 1.12. alkaen: Leikkihuone Roihula ja Köökin leikkipaikka suljetaan määräajaksi Perhehuoneen käyttöä rajataan siten, että sinne voi mennä vain yksi perhe kerrallaan Yleisten tilojen istumapaikat poistetaan kokonaan käytöstä Kesäkadun lavalle ja muihin oleskelutiloihin asetetaan oleskelukielto Kauppakeskus Valkeassa on keväästä asti tehty tehostettua siivousta ja tarjottu asiakkaille mahdollisuus käsien desinfiointiin. Käsidesiautomaatteja on nyt lisätty entisestään. Valkea suosittelee kasvomaskin tai -visiiriin käyttöä asiakkaille ja henkilökunnalle. Valkean henkilökunnalle on jaettu kasvovisiirit. Turvaväleistä ja hygieniasta muistutetaan muun muassa lattiatarroilla, opasteilla ja kuulutuksilla. – Toivoimme, että jokainen noudattaa meillä asioidessaan turvallisuusohjeita ja asioi meillä vain terveenä, jotta voimme säilyttää kauppiaiden toimintaedellytykset

Linnanmaan Prisman uudistus käynnistyy9.11.2020 13:21:33 EETTiedote

Osuuskauppa Arina aloittaa Linnanmaan Prismassa mittavan uudistuksen. Kyseessä on Prisman 15-vuotisen historian laajin uudistustyö. Ensimmäisessä vaiheessa toteutetaan kiinteistön energiankulutuksen mullistava kylmä- ja lämmitystekniikan päivitys, jonka myötä myymälä tuottaa energiaa omien maalämpökaivojen avulla ja kiinteistön energiankulutus saadaan merkittävästi laskemaan. Samassa yhteydessä valmistellaan myös ruoan verkkokaupan avausta alkuvuodelle 2021. Toisessa vaiheessa 2021 vuoden alkupuolella toteutetaan Prisman myymäläuudistus, joka tuo omistajille entistä laajemmat valikoimat ja uusia palveluita.