Prisma Seppälä palvelee juhannusviikolla kellon ympäri

Lähes kaikki Osuuskauppa Keskimaan ruokakaupat ovat auki päivittäin läpi juhannuksen. Jyväskylässä Prisma Seppälä palvelee juhannusviikolla jopa kellon ympäri, kuten myös S-market Savela. Mahdollisuuksia juhannusostosten tekemiseen on runsaasti, joten ruuhkaisimmat ajat ovat helposti vältettävissä.

Perinteisesti juhannustorstai on ollut yksi vuoden vilkkaimmista kauppapäivistä päivittäistavarakaupoissa. Keskimaan ja S-ryhmän kaupat tarjoavat paljon vaihtoehtoja ostosten tekemiseen ennen juhannusta ja juhannuksen aikana. Jyväskylässä ympärivuorokautista aukioloaikaa elokuun loppuun asti pilotoiva S-market Savela palvelee kellon ympäri koko juhannuksen ajan. Tämän lisäksi Prisma Seppälä laajentaa aukioloaikojaan ja palvelee juhannusviikon kellon ympäri maanantaiaamusta juhannusaattoon, perjantaihin 21.6. klo 21 asti.

− Kokeilimme viime juhannuksen alla ensimmäisen kerran, miten kellon ympäri aukioloajat toimivat juhannuksen aikaan. Saimme kokeilusta positiivista palautetta, joten päätimme jatkaa samalla linjalla tänäkin vuonna. Olemme huomanneet, että isojen juhlapyhien alla pidennetyt aukioloajat helpottavat asiakkaidemme arkea ja tasoittavat ruuhkahuippuja. Seppälän Prisma palveli edellisen kerran ympärivuorokauden ennen joulun pyhiä, kertoo Seppälän Prisman johtaja Mikko Junttila.

Näin Keskimaan kaupat ovat auki

Kaikki Keskimaan ruokakaupat ovat auki juhannusaattona. Myymälät sulkevat ovensa vain hieman normaaliperjantaita aikaisemmin, kello 21 (pl. Mestarin Herkku klo 16). Juhannuksen aikana ostoksia voi tehdä jokaisena päivänä lähes viidessäkymmenessä Keskimaan toimipaikassa. Keskimaan kaupoista ainoastaan Mestarin Herkku, Sokos ja Kodin Terra ovat suljettuina juhannuspäivänä lauantaina. ABC-liikennemyymälöistä ympärivuorokauden juhannuksen ajan palvelevat ABC Hirvaskangas sekä ABC Vaajakoski.

Oman juhannuskaupan tarkemman aukiolon voi tarkistaa S-kanavalta: www.s-kanava.fi/web/keskimaa/myymalat-ja-palvelut

Näin vältät juhannusruuhkan

Mikäli ruuhkilta haluaa välttyä, kannattaa ostosreissu suunnitella etukäteen.

1. Tee ostokset kahdessa erässä. Hanki pitkään säilyvät tuotteet etukäteen hyvissä ajoin ennen juhannusta ja hanki tuoretuotteet vasta ennen H-hetkeä. Varhain aamulla tai iltamyöhään saattaa olla hieman hiljaisempaa.
  2. Suunnittele kauppareissu paitsi ostoslistan, myös kaupassa kulkemisen osalta. Aikaa kuluu, kun kauppaa suhaa edestakaisin, joten lista kannattaa koota sen mukaan, missä järjestyksessä tuotteet sijaitsevat kaupassa. Foodie.fi:ssä voi tarkistaa S-ryhmän kaupan tuotteiden sijainnit ja palvelu järjestää ostoslistan osastoittain.
  3. Käy kaupassa kotisohvalla. Voit myös välttää kaupassa kiertelyn kokonaan: ostokset voi tilata Foodie.fi:stä kotiin toimitettuna tai hakea noutopisteestä itse valittuna ajankohtana. Tarkista noutomahdollisuus täältä: https://www.foodie.fi/blog/page/toimitusalueet-ja-noutopisteet

Osuuskauppa Keskimaa, Jarno Minkkinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3039
Osuuskauppa Keskimaa, Mikko Junttila, Prisma- ja Terrajohtaja, 010 767 3101

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.