Prisma Seppälä palvelee juhannusviikolla kellon ympäri

Lähes kaikki Osuuskauppa Keskimaan ruokakaupat ovat auki päivittäin läpi juhannuksen. Jyväskylässä Prisma Seppälä palvelee juhannusviikolla jopa kellon ympäri, kuten myös S-market Savela. Mahdollisuuksia juhannusostosten tekemiseen on runsaasti, joten ruuhkaisimmat ajat ovat helposti vältettävissä.

Perinteisesti juhannustorstai on ollut yksi vuoden vilkkaimmista kauppapäivistä päivittäistavarakaupoissa. Keskimaan ja S-ryhmän kaupat tarjoavat paljon vaihtoehtoja ostosten tekemiseen ennen juhannusta ja juhannuksen aikana. Jyväskylässä ympärivuorokautista aukioloaikaa elokuun loppuun asti pilotoiva S-market Savela palvelee kellon ympäri koko juhannuksen ajan. Tämän lisäksi Prisma Seppälä laajentaa aukioloaikojaan ja palvelee juhannusviikon kellon ympäri maanantaiaamusta juhannusaattoon, perjantaihin 21.6. klo 21 asti.

− Kokeilimme viime juhannuksen alla ensimmäisen kerran, miten kellon ympäri aukioloajat toimivat juhannuksen aikaan. Saimme kokeilusta positiivista palautetta, joten päätimme jatkaa samalla linjalla tänäkin vuonna. Olemme huomanneet, että isojen juhlapyhien alla pidennetyt aukioloajat helpottavat asiakkaidemme arkea ja tasoittavat ruuhkahuippuja. Seppälän Prisma palveli edellisen kerran ympärivuorokauden ennen joulun pyhiä, kertoo Seppälän Prisman johtaja Mikko Junttila.

Näin Keskimaan kaupat ovat auki

Kaikki Keskimaan ruokakaupat ovat auki juhannusaattona. Myymälät sulkevat ovensa vain hieman normaaliperjantaita aikaisemmin, kello 21 (pl. Mestarin Herkku klo 16). Juhannuksen aikana ostoksia voi tehdä jokaisena päivänä lähes viidessäkymmenessä Keskimaan toimipaikassa. Keskimaan kaupoista ainoastaan Mestarin Herkku, Sokos ja Kodin Terra ovat suljettuina juhannuspäivänä lauantaina. ABC-liikennemyymälöistä ympärivuorokauden juhannuksen ajan palvelevat ABC Hirvaskangas sekä ABC Vaajakoski.

Oman juhannuskaupan tarkemman aukiolon voi tarkistaa S-kanavalta: www.s-kanava.fi/web/keskimaa/myymalat-ja-palvelut

Näin vältät juhannusruuhkan

Mikäli ruuhkilta haluaa välttyä, kannattaa ostosreissu suunnitella etukäteen.

1. Tee ostokset kahdessa erässä. Hanki pitkään säilyvät tuotteet etukäteen hyvissä ajoin ennen juhannusta ja hanki tuoretuotteet vasta ennen H-hetkeä. Varhain aamulla tai iltamyöhään saattaa olla hieman hiljaisempaa.
  2. Suunnittele kauppareissu paitsi ostoslistan, myös kaupassa kulkemisen osalta. Aikaa kuluu, kun kauppaa suhaa edestakaisin, joten lista kannattaa koota sen mukaan, missä järjestyksessä tuotteet sijaitsevat kaupassa. Foodie.fi:ssä voi tarkistaa S-ryhmän kaupan tuotteiden sijainnit ja palvelu järjestää ostoslistan osastoittain.
  3. Käy kaupassa kotisohvalla. Voit myös välttää kaupassa kiertelyn kokonaan: ostokset voi tilata Foodie.fi:stä kotiin toimitettuna tai hakea noutopisteestä itse valittuna ajankohtana. Tarkista noutomahdollisuus täältä: https://www.foodie.fi/blog/page/toimitusalueet-ja-noutopisteet

Osuuskauppa Keskimaa, Jarno Minkkinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3039
Osuuskauppa Keskimaa, Mikko Junttila, Prisma- ja Terrajohtaja, 010 767 3101

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.