Prisma Seppälään avautuu uusi Fazerin leipomo − käyttötavaravalikoima laajenee alkuvuonna 2022

Seppälän Prisman uusi Fazerin leipomo avataan torstaina 11.11.2021. Tammi-helmikuun 2022 aikana Prisma Seppälän käyttötavaravalikoimaa laajennetaan ulkoilu- ja retkeilytuotteiden, kodintuotteiden sekä kukkapalvelujen osalta. Käyttötavaraosasto laajenee 450 neliömetrillä sisältäen uuden odotetun leikkipaikan. Uudistus toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman sujuvaa.

Prisma Seppälän käyttötavaravalikoimaa laajennetaan useissa tuoteryhmissä alkuvuonna 2022. Kuva: Keskimaa.

Osuuskauppa Keskimaa on uudistanut syksyn aikana Prisma Seppälän leipäosastoa, kun sinne on rakennettu uutta Fazerin leipomoa. Fazerin leipomo avataan tänä torstaina11.11.2021

− Uusi leipomo on odotettu lisä palveluihimme. Leipomot ovat jo tuttuja Keljon ja Palokan Prismoista, joissa palvelu on otettu hyvin vastaan. Leipomon myötä saamme laajennettua tuoreen leivän ja leivonnaisten tarjontaa myymälässämme,toteaa Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.

Käyttötavarapuoli uudistuu ja laajenee 450 neliöllä

Prisma Seppälän käyttötavaravalikoimaa laajennetaan useissa tuoteryhmissä alkuvuonna 2022. Suurin uudistus koskee Prisma Outdoor -kokonaisuutta, johon kuuluvat ulkoiluun sopivat pukeutumisen tuotteet, jalkineet, retkeilyvälineet ja kalastustarvikkeet, jotka tuodaan esille selkeämpänä kokonaisuutena. Samalla valikoimat näissä tuoteryhmissä laajenevat merkittävästi.

Käyttötavarapuolen uudistuksessa Prisma Seppälään rakentuu myös kaksi kodintuotteiden shop-in-shopia: Fanni K. ja Finlayson. Lisäksi Prisma Seppälän kukkavalikoima ja -palvelu laajenee merkittävästi.
− Ulkoiluun ja kotiin panostaminen on kasvava trendi myös suomalaisten kuluttajien joukossa, ja odotamme innolla, että pääsemme vastaamaan asiakkaidemme kasvaneeseen tarpeeseen erilaisia ulkoilu- ja retkeilyvarusteita koskien. Kodin valikoimien puolelle Fanni K. ja Finlaysontuovat meille uudentyyppistä elämyksellisyyttä käyttötavaraosastolle, taustoittaa Prisma Seppälän myyntipäällikkö Sanna Hella.

Uudistuksen myötä käyttötavaraosasto laajenee 450 neliöllä ja samassa yhteydessä lasten leikkipaikka siirretään myymälän sisälle.

− Lasten puuhapaikka siirretään myymälän sisäkiertoon, ja puuhapaikan entinen tila otetaan näin osittain valikoimakäyttöön. Leikkipaikan tulevasta uudistuksesta viestimme ensimmäisen kerran jo viime keväänä. Silloin saimme asiakkailtamme paljon toiveita ja palautetta uutta paikkaa koskien. Olemme ottaneet toiveet ja palautteet mahdollisimman hyvin huomioon. Lisäksi uuden leikkipaikan suunnittelussa on tarkalla korvalla kuunneltu asiakkaiden ja ammattilaisten kokemuksia muiden kauppojen leikkipaikoista Suomessa, avaa Joonas Heiskanen kehitystyötä.

Edellinen Prisma Seppälän valikoimalaajennus toteutettiin vuonna 2019, jolloin uudistettiin päivittäistavaravalikoiman puolta. Käyttötavaraosaston uudistus alkaa vuoden 2022 alussaja se toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman sujuvaa. Käyttötavarapuolen muutokset valmistuvat maaliskuun loppuunmennessä.

Joonas Heiskanen, Prismajohtaja, Osuuskauppa Keskimaa, 050 4400 340, joonas.heiskanen@sok.fi
Sanna Hella, myyntipäällikkö, Osuuskauppa Keskimaa, 040 725 9552, sanna.hella@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa avaa ensimmäisen sähköautojen ABC-latausaseman Keski-Suomessa29.11.2021 10:25:59 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa ensimmäisen ABC-latausasemansa. Uusi 12 autopaikan ABC-suurteholatausasema avataan Jyväskylään, Prisma Palokan yhteyteen. S-ryhmän osuuskauppojen valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen on käynnistynyt keväällä 2021. Vuoden loppuun mennessä ABC-latauspisteitä on valtakunnallisesti jo yli 50. Keskimaan ABC-latausverkosto laajenee seuraavaksi Joutsaan ja Viitasaarelle.

Osuuskauppa Keskimaa ehdolla valtakunnallisessa vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa18.11.2021 11:25:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on ehdolla vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa, jossa Oikotien Vastuullinen työnantaja -kampanja palkitsee työelämän parhaan yhteisöllisyysteon. Keskimaa on ollut edelläkävijänä ottamassa käyttöön ja kehittämässä sisäisen viestinnän Workplace-palvelua S-ryhmässä. Tänä vuonna kymmenen työnantajaa kilpailee palkinnosta. Voittaja julkistetaan 9.12.2021, äänestysaikaa on 24.11.2021 saakka.