Propagandan nousukiito jatkuu – liikevaihto kasvoi yli 60 prosenttia
Mainos- ja viestintätoimisto Propaganda kasvatti viime vuonna liikevaihtoaan jopa 63 prosenttia edellisvuoteen verrattuna käyttökatteen ollessa 0,1 miljoonaa euroa. Niin henkilöstömäärä kuin asiakaskuntakin karttuivat yhtiön molemmilla päämarkkina-alueilla Pirkanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla.
- Voimme iloksemme todeta tilikauden voimakkaan kasvun olleen puhtaasti orgaanista. Meillä aloitti viime vuoden aikana seitsemän uutta työntekijää ja halusimme panostaa vahvasti sisältömarkkinointiin. Viestintä- ja videopalveluita monipuolistettiin, mistä esimerkkinä meillä aloitti kaksi copywriteria ja sosiaalisen median asiantuntija, toimitusjohtaja Samuli Korhonen kertoo.
Korhosen mukaan onnistuneiden rekrytointien lisäksi asiakkaiden menestyminen omilla toimialoillaan on heijastunut positiivisesti Propagandan liiketoimintaan.
- Liikevaihtomme kasvuun ovat vaikuttaneet myös lukuisten asiakkaidemme huikeat kasvutarinat, joissa meillä on ollut kunnia olla mukana. Osa uusista asiakkuuksista on saapunut meille nykyisten asiakkaiden suosittelemina, ja se on meille toiminnastamme erittäin positiivinen viesti, Korhonen sanoo.
Arvot korostuvat kasvun keskellä
Propagandan Tampereen ja Seinäjoen toimipisteillä työskentelee tällä hetkellä yhteensä yli 30 markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaista. Kasvun keskellä niin asiakastyytyväisyydestä kuin henkilöstönkin hyvinvoinnista huolehtiminen ovat olleet keskeisessä roolissa.
- Olemme vahvasti arvojohteinen organisaatio, minkä merkitys on korostunut erityisesti liiketoimintojemme laajentuessa. Uskon, että positiivisen hengen ylläpitäminen työntekijöiden keskuudessa välittyy aina työn laatuun ja asiakaspalveluun. Myös jatkuva vuoropuhelu asiakkaiden kanssa on entistä tärkeämpää, Korhonen jatkaa.
Tuleva näyttää valoisalta ja Propaganda aikoo tänä vuonna kasvattaa osaamispääomaansa entisestään. Loppuvuoden aikana yhtiö tulee kehittämään vahvasti digitaalisen viestinnän palvelujaan.
- Tahtotilamme on yhdessä tytäryhtiöidemme kanssa tarjota asiakkaillemme kaikki markkinoinnin ja viestinnän palvelut saman katon alta. Mainos- ja viestintätoimisto Propagandan budjetoitu liikevaihtotavoite kuluvalle tilikaudelle on 2,2 miljoonaa euroa ja perustamamme Propaganda Agencies -ryhmän liikevaihtotavoite 3 miljoonaa euroa, Korhonen valottaa.
Propaganda Agencies -brändin alle kuuluvat Mainostoimisto Propaganda Finland Oy:n ja sen tytäryhtiöiden palvelut. Mainostoimisto Propaganda Finland Oy:n tytäryhtiöt ovat luova suunnittelutoimisto Trust Creative Society Oy, digitaalisiin julkaisuihin erikoistunut Celain Oy sekä osaamisen ja verkko-oppimisen asiantuntija Fune Trainer Oy.
Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy
puh. +358 40 861 1081, samuli@pgda.fi
Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet
www.propagandafinland.com
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää yli 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää yli 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Propaganda
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi nimitetty Krista Ahokas4.2.2020 11:00:00 EET | Tiedote
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi on nimitetty pitkän linjan markkinointiammattilainen Krista Ahokas, joka on vuodesta 2017 alkaen johtanut Propaganda-konserniin kuuluvan luovan suunnittelutoimisto Trust Creative Societyn liiketoimintaa. Jo parikymmentä vuotta markkinointi- ja media-alalla työskennellyt Ahokas tunnetaan taitavana kumppanuuksien rakentajana.
Propaganda syventää viestintä- ja digiosaamistaan kahdella uudella osaajalla6.9.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda vahvistaa viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin osaamistaan kahdella uudella asiantuntijalla. Uudet propagandalaiset aloittivat työskentelyn elokuussa. Rekrytointien myötä Propaganda vastaa asiakkaiden kasvaneeseen kysyntään niin viestinnän kuin digitaalisen markkinoinnin saralla.
Sanna Wester Propagandan hallituksen puheenjohtajaksi8.8.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Sanna Wester, KTM, on aloittanut Markkinointi- ja viestintätoimisto Propagandan hallituksen puheenjohtajana 1.8.2018. Markkinoinnin ja viestinnän kokenut moniottelija Wester aikoo tuoda ”lisää kierroksia Propagandan koneeseen”.
Propaganda vahvistaa tiimiään Seinäjoella – Tiaisesta asiakkuus- ja kehitysjohtaja3.8.2018 14:30:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestintätoimisto Propagandan asiakkuus- ja kehitysjohtajaksi on nimitetty 1.8.2018 alkaen Elina Tiainen. Tiainen vastaa Seinäjoen toimiston liiketoiminnoista sekä koko Propagandan toiminnan kehittämisestä. Propagandassa vuodesta 2016 kehitys- ja projektipäällikkönä työskennellyt Tiainen (KTM) otti uuden tehtävän vastaan malttamattomana.
Àpropos Tyrvään Portteri – kulttuurihistoriallinen olut syntyy uudelleen29.5.2018 09:29:04 EEST | Tiedote
1900-luvun vaihteen verraton imuneste Tyrvään Portteri syntyy uudelleen Markkinointiviestintätoimisto Propagandan, Tyrvään Prykin, Pyynikin Käsityöläispanimon ja Sastamalan Citymarketin yhteisponnistuksena. Yli sata vuotta sitten markkinoilta poistunut olut palaa 2000-luvulle päivitettynä. Tänään julkistetaan portterin etiketti ja olut on saatavana juhannukseen mennessä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme