Pudasjärven uusi ABC avautui 1.9.2021

Uudelta liikepaikalta, Pudasjärven keskustan tuntumasta löytyvä ABC-liikennemyymälä keräsi tuvan täyteen ihastelijoita heti ovien avauduttua. Uutta liikennemyymälää ja sen monipuolisia palveluita oli selkeästi odotettu innolla.

Uusi ABC Pudasjärvi avasi ovensa 1.9.2021.

Asioimisen helppoutta tyylikkäässä ympäristössä

Uusi ABC-liikennemyymälä tarjoaa monipuoliset palvelut sekä paikallisille omistajille että matkailijoille. Auton tankkauksen lisäksi omistajia palvelevat mm. 162 paikkainen kahvila-ravintola ja 24-paikkainen kabinetti, hyvän valikoiman elintarvikkeita tarjoava myymälä sekä Hesburger, jolla voi asioida myös Drive In-luukun kautta. Lapsivieraita varten löytyvät leikkipaikat sekä sisältä että ulkoa ja koiraparkki helpottaa eläinten kanssa liikkuvia. Uusina palveluina ABC:lta löytyvät myös matkaparkki matkailuautoille sekä myöhemmin käyttöön otettavat ABC-lataus -sähkölatauspaikat.

Rakennuksen ulkomiljöössä haluttiin ottaa huomioon Pudasjärven hirsirakentamisen kulttuuri ja sisällä omistajaa odottaa rauhallinen ja tyylikäs sisustus. Asiakastilojen lisäksi suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomioita myös henkilökunnan työskentelytilojen toimivuuteen sekä ympäristöystävällisyyteen.

– Vaikka Koillisportista oli haikeaa lähteä, olemme kaikki odottaneet innolla uutta liikennemyymälää. Uusissa, nykyaikaisissa tiloissa voimme palvella omistajia yhä paremmin ja monipuolisemmin. Omistajien toiveita on kuunneltu tarkalla korvalla ja esimerkiksi ravintolastamme saa nyt paljon toivottua pitsaa. Pudasjärveläisten luottamus Arinaan ja sen palveluihin mahdollistivat investoinnin tähän uuteen liikennemyymälään ja me arinalaiset puolestamme haluamme tarjota omistajillemme parasta mahdollista palvelua näissä hienoissa tiloissa. Rakkaudesta omaan alueeseen ja koko Pohjois-Suomeen, toteaa liikennemyymäläpäällikkö Jatta Kaijala.

liikennemyymäläpäällikkö Jatta Kaijala, ABC Pudasjärvi, 044 788 4809, jatta.kaijala@sok.fi
ryhmäpäällikkö Soile Tikkala, ABC ja LähiStoppi, 050 566 1317, soile.tikkala@sok.fi

Uusi ABC Pudasjärvi avasi ovensa 1.9.2021.
ABC Pudasjärven arinalaiset odottivat malttamattomina uuden työpaikkansa esittelyä omistajille.

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti yli 174 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arina mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 11:35:26 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena myös Pohjois-Suomessa. Osuuskauppa Arina liittyy 50 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Arinan lisäksi pohjoisesta haasteessa ovat mukana mm. LähiTapiola Pohjoinen ja LähiTapiola Lappi.