Pukeudu yhtä rohkeasti kuin Duudsoni: LA-keus-miestenvaatteita saa nyt Prismasta
LA-keus-vaatemerkin jakelu laajenee ensi viikosta alkaen valtakunnalliseksi, kun tuotteet saapuvat Prismoihin sekä Prisman verkkokauppaan. Vaatemerkin luoneet Duudsonit jakavat Prisman ajatuksen siitä, että muoti kuuluu kaikille. Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.

- Haluamme kertoa pukeutumisella meidän omaa tarinaa ja antaa jokaisen kertoa omaansa. Pohjanmaan lakeuksilta ja Amerikan ihmemaasta inspiraationsa saaneet La-keus-vaatteet tulevat nyt kaikkien suomalaisten helposti saataville. Vaatteet ovat itseilmaisun väline ja ilmaisun vapaus pitää olla kaikilla. Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
– Duudsonit näyttävät esimerkillään, että jokainen voi rakentaa elämänsä tarinan rohkeasti itsensä näköiseksi. Tämä sopii Prisman ajattelutapaan kuin pipo päähän. Olemme lisäksi tyytyväisiä La-keus-tuotteiden vastuullisuuteen, sillä Prismalla on kunnianhimoiset tavoitteet. Aiomme muun muassa käyttää omien merkkiemme vaatteissa ja kodin tekstiileissä ainoastaan vastuullisesti tuotettua puuvillaa vuoteen 2025 mennessä, analysoi valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta.
LA-keus-tuotteita valmistavat tehtaat ovat BSCI-auditoituja ja valtaosa käytetystä puuvillasta on luomupuuvillaa.
Prisma aloitti muodin demokratisoinnin neljä vuotta sitten. Se on vaihe vaiheelta tuonut tarjolle muotia eri ikäisille, kokoisille ja tyylisille ihmisille. Prisma onkin noussut suomalaisten suosituimmaksi vaatteiden ostopaikaksi (lähde: Kantar TNS Oy, TNS Mind Atlas 2017).
#muotikuuluukaikille
#minutitsenikanssa
#yourlifeyourstory
#lakeusclothing
#prismasuomi
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, 010 768 0711, paivi.hole@sok.fi
Anssi Lehtomäki, LA-KEUS / Rabbit Merchandising Oy, 045 6388 480, anssi@rabbitmerch.com
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 8-16
Kuvat



Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Ei enää mustaa muovia yrtti- ja salaattipakkauksissa – miljoonien ruukkujen kierrätyskelpoisuus parani5.7.2022 08:30:00 EEST | Tiedote
Jatkuva työ tuotepakkausten kehittämisessä vastuullisemmiksi etenee S-ryhmässä, ja yksi tuoreista esimerkeistä löytyy kaupan heviosastolta. Merkittävässä roolissa pakkausuudistusten onnistumisessa on yhteistyö tavarantoimittajien kanssa.
Helleaalto sai suomalaiset rientämään tuuletinostoksille – lisää tuotteita on vielä tulossa myymälöihin29.6.2022 09:45:00 EEST | Tiedote
Viileän alkukesän jälkeen koko maahan osunut helleaalto näkyi Prismassa hetkellisesti tyhjentyneinä ilmastointilaite- ja tuuletinhyllyinä. Juhannusviikolla myös esimerkiksi SUP-lautojen sekä uimarenkaiden myynti moninkertaistui.
Lisää uusiutuvaa energiaa: 10 000 uutta aurinkopaneelia S-ryhmän toimipaikkoihin29.6.2022 08:30:00 EEST | Tiedote
S-ryhmä on Suomen suurin aurinkosähkön tuottaja ja kuluttaja. S-ryhmän toimipaikkoihin eri puolilla Suomea aiotaan rakentaa lähes 10 000 uutta aurinkopaneelia tänä vuonna. Kesähelteillä paneelit voivat tuottaa hetkellisesti koko myymälän tarvitseman sähkön. Kaupparyhmän omat tuulivoimalat tuovat kuitenkin eniten virtaa.
SOK myy Pietarin hotelliliiketoiminnan22.6.2022 10:00:00 EEST | Tiedote
SOK myy Pietarin Sokos Hotellien liiketoiminnasta vastanneen yhtiön. Kaupan myötä Pietarin Sokos Hotellien toiminta siirtyy ostajalle 30.6. alkaen ja S-ryhmän hotellitoiminta Venäjällä päättyy. Pietarissa on ollut kolme Sokos Hotellia.
Tutkijat perehtyivät S-ryhmän ostodataan: pienituloiset ostavat ilmastoystävällisemmin17.6.2022 08:05:00 EEST | Tiedote
Punaisen lihan suosio suomalaisten lautasilla on yhä vankka. Kotitalouden tulot ja ruoan hinta eivät silti ole esteitä kestävämpien ruokavalintojen tekemiselle. Tiedot käyvät ilmi Helsingin ja Tampereen yliopistojen kansainvälisestikin uraauurtavasta LoCard-tutkimuksesta, jossa seurattiin S-ryhmän asiakasomistajien ostotietoja kahden vuoden ajan. Muutos proteiininlähteissä on kiihtynyt entisestään aineiston keräämisen jälkeen.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme