Punainen Mylly -musikaali saapuu Naantaliin

Tampereen Musiikkiteatteri Palatsissa täysille katsomoille esitetty Punainen Mylly – musikaali nähdään Naantalin Kylpylässä helmi-maaliskuun vaihteessa. Show& Dinner – illat tarjoavat viihdettä ja makunautintoja. Musikaali-illat ovat osa Naantalin Kylpylän Ranskan teemaviikkoja (25.1.-2.3.2013).
Punainen Mylly -musikaali

Punainen Mylly on Moulin Rouge -elokuvan inspiroimana tehty kabareespektaakkeli. Elokuvassa pääosia esittivät Nicole Kidman ja Ewan McGregor. Naantalin esitystä tähdittävät Laura Virtala sekä Ville Pusa. Kabareespektaakkelissa kuullaan Oscar palkitun elokuvan suurimmat hitit, sekä kappaleita mm. Madonnalta, Kissiltä, U2:lta ja Bon Jovilta. Esityksessä kuullaan myös Ville Pusan siihen tekemä sävellys.

Punainen Mylly kertoo intohimosta, mustasukkaisuudesta ja suuresta rakkaudesta. Tarinassa yhdistyvät upea ja jännittävä rakkaustarina, cancan- ja show-tanssit sekä sirkus kiehtovaksi kokonaisuudeksi. Kaija Serpentiinin loihtimat upeat puvut tulevat suoraan Pariisista.

Musikaali ja ylistetty rakkaustarina sijoittuu vuoteen 1899, Pariisin Montmartren kaupunginosaan. Intohimoinen taitelija rakastuu säkenöivään tanssijattareen, joka on Muolin Rouge – kabareen tähti. Kabareen omistajalla on toisenlaisia suunnitelmia. Hän on naittamassa tähteään rikkaalle herttualle, jonka rahoja hän tarvitsee.

Ennen esitystä tarjoillaan teeman mukaisesti ranskalainen kolmen ruokalajin illallinen. Kylpylän viinimestarit suosittelevat menulle elämystä täydentävän viinipaketin, jonka viinit tulevat totta kai Ranskasta.

Musikaalin pääosissa: Ville Pusa, Laura Virtala, Kimmo Blom ja Sari Ann Moilanen.
Käsikirjoitus: Katariina Leino
Ohjaus: Petri Lairikko
Esityspäivät Kylpylän Paviljonki-ravintolassa:
14.2., 15.2., 16.2., 1.3. ja 2.3. klo 18
Lipunmyynti: Lippupalvelu ja Kylpylän myyntipalvelu

Punainen Mylly -musikaali

Naantalin Kylpylä on tunnettu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Naantalin Kaivohuone ja Snickari Naantalissa.