QConnect – Markkinoiden älykkäin, erittäin kompakti ja lujatekoinen viestintälaite

Quake Global, Inc. (QUAKE), yksi maailman johtavista IoT-markkinoiden toimittajista, julkaisi QConnect™, uuden sukupolven kehittyneen telematiikkalaitteen. Äärimmäisen kompakti QConnect integroituu kiinteisiin ja liikkuviin omaisuuksiin niiden seuraamiseksi, valvomiseksi ja hallitsemiseksi reaaliajassa mistä ja milloin tahansa. Laite tarjoaa useita pitkälle kehitettyjä langattomia kommunikaatiovaihtoehtoja, mukaan lukien LTE/2G/3G, kaksitaajuus-Wi-Fi, Bluetooth/BLE, V2X ja satelliitti. Laite on suunniteltu vastaamaan moniin eri vaatimuksiin yksinkertaisista ja edullisista seurantasovelluksista aina korkean suorituskyvyn monikanavaisiin videon suoratoistosovelluksiin.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20180815005706/fi/

Quake Global’s new QConnect, the most intelligent, global, ultra-compact and rugged communication device available (Photo: Business Wire)

QConnect tarjoaa joustavuutta sen ainutlaatuisilla sovelluksilla ja ohjelmistovaihtoehdoilla avoimen lähdekoodin Linux-alustalla. Hallitse näkymääsi standardilla sisäänrakennetulla turvallisuudella. Käyttäjät voivat laajentaa QConnectin toimintaa useilla konfiguroitavilla standardisovelluksilla tiettyihin käyttötarkoituksiin. QConnect tarjoaa myös pitkälle kehitettyjä ominaisuuksia haluaville käyttäjille mahdollisuuden luoda omiin tarpeisiinsa vastaavat sovellukset. Integroitu Ethernet, CAN, RS232 ja useat GPIO-kanavat mahdollistavat lukuisat yhteysvaihtoehdot kone- ja laitteistotasolla. Pitkälle kehitettyihin ominaisuuksiin kuuluvat ajureiden autentikointi, ennakoiva kunnossapito, reaaliaikainen videonkäsittely, datan kerääminen, käsittely ja aikataulutettu synkronointi sekä hälytysautomaatio.

QConnect tarjoaa maailmanlaajuista maanpäällistä yhdistettävyyttä LTE-verkon kautta 3G/2G-varajärjestelmällä, joten sinulla on käytettävissäsi maailmanlaajuisella kattavuudella toimimiseen tarvittava vakaus, varmuus ja luotettavuus. Samanaikainen usean satelliittiryhmän GNSS tarjoaa maailmanlaajuiset sijaintitiedot kaikkein äärimmäisimmissä olosuhteissa. Sisäiset ja ulkoiset akkuvarmennusvaihtoehdot varmistavat, että tietosi tallennetaan turvallisesti.

"Quake Global on ylpeä voidessaan esitellä QConnect-tuoteperheen, jonka suunnittelun painopisteinä ovat korkea datakapasiteetti ja joustava pilvi-integrointi. QConnect on varustettu lukuisilla eri vaihtoehdoilla, toiminnoilla ja integraatio-ominaisuuksilla, joiden avulla asiakkaamme saavat lisää joustavuutta ja tehokkuutta ja jotka lisäävät laitteiden tuottavuutta niiden käyttäjille. Laite on suunniteltu erityisesti logistiikka- ja kuljetusalojen, raskaan kaluston, öljy- ja kaasualan, kaivosalan, maatalouden ja ajoneuvokaluston hallintayritysten tarpeisiin", kertoi James Miller, Quake Globalin varapääjohtaja.

Quake Global yhtiönä

Quake Global on teknologiayhtiö, jonka erikoisalaa ovat omaisuuserien seurantaan ja valvontaan tarkoitetut ratkaisut. Quake Global suunnittelee ja toteuttaa laitoksen tai kampuksen laajuisia seurantajärjestelmiä RFID- ja satelliittiteknologiaan perustuen. Se myös suunnittelee ja toteuttaa machine-to-machine (M2M) -viestintälaitteita, joiden avulla asiakkaat voivat käyttää maanpäällisiä (matkapuhelin)verkkoja tai satelliittiverkkoja laitteiden paikallistamiseen, valvontaan ja ohjaukseen maailmanlaajuisesti. Saadaksesi lisätietoa mene osoitteeseen www.quakeglobal.com.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media:
Quake Global
Kevin Harris
+1 858.277.7290
kharris@quakeglobal.com

Rimilia Wins Expedia® Partner Solutions Account21.2.2019 14:00:00Tiedote

Rimilia, a financial technology company, today announced that Expedia Partner Solutions (EPS), Expedia’s Business-to-Business partner network, selected Rimilia solutions to automate incoming payments. Rimilia will enable EPS to automate the application of their payments in 20 different currencies to open lodging supply/invoices from all of Expedia Group’s hotel, airline, car rental and holiday travel agency partners. Headquartered in Bellevue, Washington, Expedia Group is one of the world’s largest online travel companies with nearly $100 billion in gross bookings, $11 billion in revenue and 24,000 employees worldwide1. The Expedia Partner Solutions division supports thousands of travel partners with technology, travel supply and support services. Jeremy Hayes, Senior Manager for EAC Accounting at Expedia Partner Solutions, stated, “Our team manages cash and collection and applies payments from our travel partners all over the globe in multiple currencies. We have been looking for ways

emporia Showcases Four Products at Mobile World Congress21.2.2019 13:00:00Tiedote

According to a 2018 emporia survey, 31 per cent of people over 65 and 50 per cent of 65 to 70-year-olds own a mobile phone with internet access. Meanwhile 85 per cent of smartphone users over the age of 65 use WhatsApp or other messenger services to stay in touch with friends and family. 59 per cent of grandchildren use WhatsApp to share their lives with grandparents. emporiaTOUCHsmart TOUCHsmart is a new clamshell smartphone from emporia. The combination of touch screen and physical keyboard is tailored to the needs of older generations. WhatsApp is pre-installed with a shortcut button, while emporia’s famous emergency system – which automatically calls up to five numbers at the touch of a button - instis a sense of security. emporiaSmart.3 The new Smart.3 smartphone has clear menu navigation in a stylish design. It features a 13 megapixel rear and 8 megapixel front camera and has a physical home button to make it simple to return to the main menu. The smartphone is splash proof and i

Toshiba Memory Corporation Develops New Bridge Chip Using PAM 4 to Boost SSD Speed and Capacity21.2.2019 12:52:00Tiedote

Toshiba Memory Corporation, the world leader in memory solutions, today announced the development of a bridge chip that realizes high-speed and large-capacity SSDs. Using developed bridge chips with a small occupied area and low-power consumption, the company has succeeded in connecting more flash memory chips with fewer high-speed signal lines than with the conventional method of no bridge chips. This result was announced in San Francisco on February 20, at the International Solid-State Circuits Conference 2019 (ISSCC 2019). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20190221005378/en/ Fig. 1 Connection using bridge chips (Graphic: Business Wire) In SSDs, multiple flash memory chips are connected to a controller that manages their operation. As more flash memory chips are connected to a controller interface, operating speed degrades, so there are limits to the number of chips that can be connected. In order to increase ca

Meggitt Training Systems to Highlight Expanded Virtual and Live-Fire Solutions at IWA Outdoor Classics21.2.2019 12:00:00Tiedote