QConnect – Markkinoiden älykkäin, erittäin kompakti ja lujatekoinen viestintälaite

Quake Global, Inc. (QUAKE), yksi maailman johtavista IoT-markkinoiden toimittajista, julkaisi QConnect™, uuden sukupolven kehittyneen telematiikkalaitteen. Äärimmäisen kompakti QConnect integroituu kiinteisiin ja liikkuviin omaisuuksiin niiden seuraamiseksi, valvomiseksi ja hallitsemiseksi reaaliajassa mistä ja milloin tahansa. Laite tarjoaa useita pitkälle kehitettyjä langattomia kommunikaatiovaihtoehtoja, mukaan lukien LTE/2G/3G, kaksitaajuus-Wi-Fi, Bluetooth/BLE, V2X ja satelliitti. Laite on suunniteltu vastaamaan moniin eri vaatimuksiin yksinkertaisista ja edullisista seurantasovelluksista aina korkean suorituskyvyn monikanavaisiin videon suoratoistosovelluksiin.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20180815005706/fi/

Quake Global’s new QConnect, the most intelligent, global, ultra-compact and rugged communication device available (Photo: Business Wire)

QConnect tarjoaa joustavuutta sen ainutlaatuisilla sovelluksilla ja ohjelmistovaihtoehdoilla avoimen lähdekoodin Linux-alustalla. Hallitse näkymääsi standardilla sisäänrakennetulla turvallisuudella. Käyttäjät voivat laajentaa QConnectin toimintaa useilla konfiguroitavilla standardisovelluksilla tiettyihin käyttötarkoituksiin. QConnect tarjoaa myös pitkälle kehitettyjä ominaisuuksia haluaville käyttäjille mahdollisuuden luoda omiin tarpeisiinsa vastaavat sovellukset. Integroitu Ethernet, CAN, RS232 ja useat GPIO-kanavat mahdollistavat lukuisat yhteysvaihtoehdot kone- ja laitteistotasolla. Pitkälle kehitettyihin ominaisuuksiin kuuluvat ajureiden autentikointi, ennakoiva kunnossapito, reaaliaikainen videonkäsittely, datan kerääminen, käsittely ja aikataulutettu synkronointi sekä hälytysautomaatio.

QConnect tarjoaa maailmanlaajuista maanpäällistä yhdistettävyyttä LTE-verkon kautta 3G/2G-varajärjestelmällä, joten sinulla on käytettävissäsi maailmanlaajuisella kattavuudella toimimiseen tarvittava vakaus, varmuus ja luotettavuus. Samanaikainen usean satelliittiryhmän GNSS tarjoaa maailmanlaajuiset sijaintitiedot kaikkein äärimmäisimmissä olosuhteissa. Sisäiset ja ulkoiset akkuvarmennusvaihtoehdot varmistavat, että tietosi tallennetaan turvallisesti.

"Quake Global on ylpeä voidessaan esitellä QConnect-tuoteperheen, jonka suunnittelun painopisteinä ovat korkea datakapasiteetti ja joustava pilvi-integrointi. QConnect on varustettu lukuisilla eri vaihtoehdoilla, toiminnoilla ja integraatio-ominaisuuksilla, joiden avulla asiakkaamme saavat lisää joustavuutta ja tehokkuutta ja jotka lisäävät laitteiden tuottavuutta niiden käyttäjille. Laite on suunniteltu erityisesti logistiikka- ja kuljetusalojen, raskaan kaluston, öljy- ja kaasualan, kaivosalan, maatalouden ja ajoneuvokaluston hallintayritysten tarpeisiin", kertoi James Miller, Quake Globalin varapääjohtaja.

Quake Global yhtiönä

Quake Global on teknologiayhtiö, jonka erikoisalaa ovat omaisuuserien seurantaan ja valvontaan tarkoitetut ratkaisut. Quake Global suunnittelee ja toteuttaa laitoksen tai kampuksen laajuisia seurantajärjestelmiä RFID- ja satelliittiteknologiaan perustuen. Se myös suunnittelee ja toteuttaa machine-to-machine (M2M) -viestintälaitteita, joiden avulla asiakkaat voivat käyttää maanpäällisiä (matkapuhelin)verkkoja tai satelliittiverkkoja laitteiden paikallistamiseen, valvontaan ja ohjaukseen maailmanlaajuisesti. Saadaksesi lisätietoa mene osoitteeseen www.quakeglobal.com.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media:
Quake Global
Kevin Harris
+1 858.277.7290
kharris@quakeglobal.com

FDA Approves OTEZLA® (apremilast) for the Treatment of Oral Ulcers Associated with Behçet’s Disease19.7.2019 20:59:00 EESTPress release

Celgene Corporation (NASDAQ:CELG) today announced that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has approved OTEZLA® (apremilast) 30 mg twice daily (BID) for the treatment of adult patients with oral ulcers associated with Behçet’s Disease. OTEZLA, an oral, selective inhibitor of phosphodiesterase 4 (PDE4), is the first and only approved treatment option for oral ulcers associated with Behçet’s Disease, a rare, chronic, multisystem inflammatory disease that is difficult to treat. “Oral ulcers are a recurring and debilitating manifestation that affects nearly everyone living with Behçet’s Disease, and have an important negative impact on the quality of life for these patients,” said Yusuf Yazici, M.D., Clinical Associate Professor, Department of Medicine, New York University Langone Health. “In the clinical trial, OTEZLA demonstrated improvements in measures of oral ulcers at week 12. OTEZLA has the potential to be a needed treatment option for U.S. patients and their physicians, who

Abiraterone Acetate Included in World Health Organisation’s Essential Medicines List for the Treatment of Metastatic Castration-Resistant Prostate Cancer19.7.2019 16:05:00 EESTPress release

The Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson is delighted with the recent announcement from the World Health Organisation (WHO) to include abiraterone acetate (ZYTIGA ® ) for the treatment of metastatic castration-resistant prostate cancer (mCRPC), in the updated Essential Medicines List, published on 9th July 2019.1,2 The WHO’s Essential Medicines List is a core guidance document that helps countries prioritise critical health products that are recommended to be widely available and affordable throughout health systems.1 “The inclusion of abiraterone acetate in the WHO Essential Medicines List highlights the critical role that this treatment can play in improving the lives of patients living with mCRPC and their families,” said Dr. Joaquín Casariego, Janssen Therapeutic Area Lead Oncology for Europe, Middle East & Africa, Janssen-Cilag S.A. “I am proud that we are working hard to impact survival and quality of life by developing and providing innovative medicines which ar

Gilead Sciences Licenses Respiratory and Herpes Antiviral Research Programs From Novartis19.7.2019 15:30:00 EESTPress release

Gilead Sciences, Inc. (NASDAQ: GILD) announced today that it has licensed three preclinical antiviral programs from Novartis, including investigational agents with the potential to treat human rhinovirus, influenza and herpes viruses. Under the agreement, Gilead will acquire exclusive global rights to develop and commercialize novel small molecules against three undisclosed targets. Novartis will receive an upfront payment and is eligible to receive up to an additional $291 million in potential milestone payments upon achievement of certain development and commercial milestones, as well as royalties on annual net sales. “Today’s announcement builds on Gilead’s heritage in antiviral research and development. We look forward to applying this expertise to advance the development of potential new treatments for viruses with limited therapeutic options,” said John McHutchison AO, MD, Gilead’s Chief Scientific Officer and Head of Research and Development. Gilead’s antiviral portfolio include

Schlumberger Announces Second-Quarter 2019 Results19.7.2019 14:00:00 EESTPress release