QConnect – Markkinoiden älykkäin, erittäin kompakti ja lujatekoinen viestintälaite

Quake Global, Inc. (QUAKE), yksi maailman johtavista IoT-markkinoiden toimittajista, julkaisi QConnect™, uuden sukupolven kehittyneen telematiikkalaitteen. Äärimmäisen kompakti QConnect integroituu kiinteisiin ja liikkuviin omaisuuksiin niiden seuraamiseksi, valvomiseksi ja hallitsemiseksi reaaliajassa mistä ja milloin tahansa. Laite tarjoaa useita pitkälle kehitettyjä langattomia kommunikaatiovaihtoehtoja, mukaan lukien LTE/2G/3G, kaksitaajuus-Wi-Fi, Bluetooth/BLE, V2X ja satelliitti. Laite on suunniteltu vastaamaan moniin eri vaatimuksiin yksinkertaisista ja edullisista seurantasovelluksista aina korkean suorituskyvyn monikanavaisiin videon suoratoistosovelluksiin.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20180815005706/fi/

Quake Global’s new QConnect, the most intelligent, global, ultra-compact and rugged communication device available (Photo: Business Wire)

QConnect tarjoaa joustavuutta sen ainutlaatuisilla sovelluksilla ja ohjelmistovaihtoehdoilla avoimen lähdekoodin Linux-alustalla. Hallitse näkymääsi standardilla sisäänrakennetulla turvallisuudella. Käyttäjät voivat laajentaa QConnectin toimintaa useilla konfiguroitavilla standardisovelluksilla tiettyihin käyttötarkoituksiin. QConnect tarjoaa myös pitkälle kehitettyjä ominaisuuksia haluaville käyttäjille mahdollisuuden luoda omiin tarpeisiinsa vastaavat sovellukset. Integroitu Ethernet, CAN, RS232 ja useat GPIO-kanavat mahdollistavat lukuisat yhteysvaihtoehdot kone- ja laitteistotasolla. Pitkälle kehitettyihin ominaisuuksiin kuuluvat ajureiden autentikointi, ennakoiva kunnossapito, reaaliaikainen videonkäsittely, datan kerääminen, käsittely ja aikataulutettu synkronointi sekä hälytysautomaatio.

QConnect tarjoaa maailmanlaajuista maanpäällistä yhdistettävyyttä LTE-verkon kautta 3G/2G-varajärjestelmällä, joten sinulla on käytettävissäsi maailmanlaajuisella kattavuudella toimimiseen tarvittava vakaus, varmuus ja luotettavuus. Samanaikainen usean satelliittiryhmän GNSS tarjoaa maailmanlaajuiset sijaintitiedot kaikkein äärimmäisimmissä olosuhteissa. Sisäiset ja ulkoiset akkuvarmennusvaihtoehdot varmistavat, että tietosi tallennetaan turvallisesti.

"Quake Global on ylpeä voidessaan esitellä QConnect-tuoteperheen, jonka suunnittelun painopisteinä ovat korkea datakapasiteetti ja joustava pilvi-integrointi. QConnect on varustettu lukuisilla eri vaihtoehdoilla, toiminnoilla ja integraatio-ominaisuuksilla, joiden avulla asiakkaamme saavat lisää joustavuutta ja tehokkuutta ja jotka lisäävät laitteiden tuottavuutta niiden käyttäjille. Laite on suunniteltu erityisesti logistiikka- ja kuljetusalojen, raskaan kaluston, öljy- ja kaasualan, kaivosalan, maatalouden ja ajoneuvokaluston hallintayritysten tarpeisiin", kertoi James Miller, Quake Globalin varapääjohtaja.

Quake Global yhtiönä

Quake Global on teknologiayhtiö, jonka erikoisalaa ovat omaisuuserien seurantaan ja valvontaan tarkoitetut ratkaisut. Quake Global suunnittelee ja toteuttaa laitoksen tai kampuksen laajuisia seurantajärjestelmiä RFID- ja satelliittiteknologiaan perustuen. Se myös suunnittelee ja toteuttaa machine-to-machine (M2M) -viestintälaitteita, joiden avulla asiakkaat voivat käyttää maanpäällisiä (matkapuhelin)verkkoja tai satelliittiverkkoja laitteiden paikallistamiseen, valvontaan ja ohjaukseen maailmanlaajuisesti. Saadaksesi lisätietoa mene osoitteeseen www.quakeglobal.com.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media:
Quake Global
Kevin Harris
+1 858.277.7290
kharris@quakeglobal.com

Avinor to Test Autonomous Snowploughs at Oslo Airport This Winter21.9.2018 17:37Tiedote

Since 2010 Avinor has had a vision and a desire to automate winter maintenance. In March autonomous snow clearing was demonstrated at Fagernes Airport, and this winter Avinor is taking this a step further by testing two autonomous snowploughs at Oslo Airport. The project is one of the first globally where large machinery will operate autonomously to keep snow away from airport areas. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20180921005363/en/ Avinor to Test Autonomous Snowploughs at Oslo Airport This Winter (Photo: Business Wire) “Innovation is important to Avinor. In the future, many tasks in aviation will be resolved in other ways than today. Avinor wants to test autonomy, and does of course see a potential for rationalization in the future through new solutions for winter operations and in other areas. Avinor is at the forefront of testing this technology, but it is essential that safety is ensured in all such testing

Takeda Receives Positive CHMP Opinion Recommending ALUNBRIG® (brigatinib) for the Treatment of ALK+ Non-Small Cell Lung Cancer in Patients Previously Treated with Crizotinib21.9.2018 16:30Tiedote

Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502) today announced that the European Medicines Agency’s (EMA) Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) has adopted a positive opinion, recommending the full approval of ALUNBRIG® (brigatinib) as a monotherapy for the treatment of adult patients with anaplastic lymphoma kinase-positive (ALK+) advanced non-small cell lung cancer (NSCLC) previously treated with crizotinib. ALUNBRIG is a tyrosine kinase inhibitor (TKI) designed to target and inhibit the ALK mutation in NSCLC. Approximately three to five percent of NSCLC patients globally have the ALK mutation. If the CHMP opinion is affirmed, and the European Commission approves ALUNBRIG, it will become the only ALK inhibitor available in the European Union as a one tablet per day dose that can be taken with or without food. The randomized, global Phase 2 ALTA trial was designed to investigate the efficacy and safety of ALUNBRIG in patients with locally advanced or metastatic ALK+

Asda Selects HCL Technologies to Help Drive IT Transformation21.9.2018 15:16Tiedote

HCL Technologies (HCL), a leading global technology company, today announced that it has been selected to help drive IT transformation at the UK’s third-largest grocery retailer, Asda. The three-year application services contract will see HCL transform Asda’s IT Application Services with a new DevOps delivery model to drive data and analytics and support back-office applications through the full lifecycle of development, testing and support. HCL will also build a central data management platform to enable Asda to improve its insight and analytics capabilities. Asda operates more than 600 stores across the UK, employing over 135,000 people. Asda wanted to adopt a more agile approach towards application development and testing. This would allow the company to respond faster to business requirements and reduce time to market, while driving better user experience and satisfaction. HCL was selected due to its extensive expertise in successfully delivering similar large scale IT transformati

Ipsen Receives Positive CHMP Opinion for Cabometyx® (Cabozantinib) for the Second-line Treatment of Patients with Hepatocellular Carcinoma (HCC)21.9.2018 08:30Tiedote