QMG Partners vahvistaa Etelä-Suomen sähköurakointipalveluitaan – JRA-Sähkö ja Sähkösalpa yhdistyvät

QMG Partnersin verkostoon kuuluvat sähköurakoitsijat JRA-Sähkö Oy ja Sähkösalpa Oy sulautuvat – uusi yhtiö jatkaa 1.9. alkaen toimintaa JRA-Sähkö Oy -nimellä ja Sähkösalvan olemassa olevalla Y-tunnuksella 1006803-3.

QMG Partnersin liiketoiminta Uudellamaalla kasvaa ja tällä järjestelyllä selkeytetään sähköurakointipalveluiden organisaatiota ja vahvistetaan palveluita. Järjestelyllä ei ole vaikutusta asiakassopimuksiin, menossa oleviin urakoihin, henkilökunnan työsuhteisiin tai yhteystietoihin. Fuusion jälkeen JRA-Sähkön Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Tapani Lempinen.

JRA-Sähkö on erikoistunut linjasaneerauksiin, tietoliikennejärjestelmiin sekä teollisuuden, liiketilojen ja kunnallisten tilojen sähköasennuksiin. QMG Partnersin verkosto sisältää 11 talotekniikkapalveluyritystä Etelä-Suomessa. Se on osa QMG-konsernia.

Tapani Lempinen, JRA-Sähkö Oy, puh. +358 40 7525330 tapani.lempinen@jra-sahko.fi
Anssi Alamylläri, JRA-Sähkö Oy, puh. +358 45 1384838 anssi.alamyllari@jra-sahko.fi
Matti Ranne, toimitusjohtaja, QMG Partners Oy, 0400 317 110, matti.ranne@qmg.fi

QMG-konserni on Suomen suurimpia talotekniikka-alan yrityksiä. Se tekee talotekniikkaurakointia ja -huoltopalveluita valtakunnallisesti. QMG:n palveluvalikoima kattaa kaikki talotekniikan osa-alueet. Konserniin kuuluu Suomessa 34 yhtiötä. Toimipaikkoja on valtakunnallisesti kaksikymmentäseitsemän. QMG:n liikevaihto viimeisen 12 kuukauden ajalta on noin 200 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on yli 1000 talotekniikkaurakoinnin ja -huollon ammattilaista. www.qmg.fi