QMG Partners vahvistaa Etelä-Suomen sähköurakointipalveluitaan – JRA-Sähkö ja Sähkösalpa yhdistyvät

QMG Partnersin verkostoon kuuluvat sähköurakoitsijat JRA-Sähkö Oy ja Sähkösalpa Oy sulautuvat – uusi yhtiö jatkaa 1.9. alkaen toimintaa JRA-Sähkö Oy -nimellä ja Sähkösalvan olemassa olevalla Y-tunnuksella 1006803-3.

QMG Partnersin liiketoiminta Uudellamaalla kasvaa ja tällä järjestelyllä selkeytetään sähköurakointipalveluiden organisaatiota ja vahvistetaan palveluita. Järjestelyllä ei ole vaikutusta asiakassopimuksiin, menossa oleviin urakoihin, henkilökunnan työsuhteisiin tai yhteystietoihin. Fuusion jälkeen JRA-Sähkön Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Tapani Lempinen.

JRA-Sähkö on erikoistunut linjasaneerauksiin, tietoliikennejärjestelmiin sekä teollisuuden, liiketilojen ja kunnallisten tilojen sähköasennuksiin. QMG Partnersin verkosto sisältää 11 talotekniikkapalveluyritystä Etelä-Suomessa. Se on osa QMG-konsernia.

Tapani Lempinen, JRA-Sähkö Oy, puh. +358 40 7525330 tapani.lempinen@jra-sahko.fi
Anssi Alamylläri, JRA-Sähkö Oy, puh. +358 45 1384838 anssi.alamyllari@jra-sahko.fi
Matti Ranne, toimitusjohtaja, QMG Partners Oy, 0400 317 110, matti.ranne@qmg.fi

QMG-konserni on Suomen suurimpia talotekniikka-alan yrityksiä. Se toteuttaa talotekniikkaprojekteja ja -huoltopalveluita valtakunnallisesti. QMG:n palveluvalikoima kattaa kaikki talotekniikan osa-alueet. Konserniin kuuluu eri puolilla maata yli 40 tytäryhtiötä. Vuonna 2022 QMG:n liikevaihto oli 230,5 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on runsaat 1400 talotekniikkaurakoinnin ja -huollon ammattilaista.

QMG, ruotsalainen Sandbäckens ja norjalainen Konstel muodostavat pohjoismaisen Nimlas-talotekniikkakonsernin. Nimlaksen pääomistaja on sijoitusyhtiö KLAR Partners, ja omistajaohjelmaan kuuluu yhtiöistä noin 500 henkilöstöomistajaa.