QMG yhdistää Etelä-Suomen suurten hankkeiden osaajat Quattroservicesin ja Putki-Kolmion

Talotekniikkakonserni QMG:n tytäryhtiöt Quattroservices ja Putki-Kolmio yhdistyvät 1.6. alkaen. Fuusion tuloksena Quattroservicesista muodostetaan entistä vahvempi talotekniikkakumppani erityisesti rakennuttajien ja rakennusliikkeiden laajoihin ja vaativiin hankkeisiin.

Mikael Forsblom on valmistellut fuusiota

Järjestely on osa QMG-konsernin strategiaa luoda maan kattava verkosto alueellisesti ja teknisesti vahvoja tytäryhtiöitä talotekniikkaurakointiin ja -huoltopalveluihin. Verkostoa täydennetään yritysostoilla.

– Quattroservices on viime vuosina ollut avainroolissa lukuisissa mittavissa talotekniikkahankkeissa, kuten Metropolian Myllypuron kampuksessa, Länsimetron sähköistyksessä ja menossa olevassa Helsinki-Vantaan T2-terminaalin laajennuksessa. Nyt putkikolmiolaiset tuovat Quattroservicesiin lisää vahvaa projektinjohto-osaamista. Heidän viime vuosien keskeiset asiakasprojektinsa ovat liittyneet Eduskuntatalon saneeraukseen, Fazer Leipomoiden Lahden tehtaaseen, Tripla-kauppakeskukseen sekä Metropolian Arabian kampukseen, Quattroservicesin toimitusjohtaja Kimmo Lehtonen toteaa.

Yhdistymisen seurauksena Quattroservices vastaa Putki-Kolmion projekteista, joita ollaan viemässä loppuun, sekä niihin liittyvistä sitoumuksista. Kaikki uudet sopimukset tehdään Quattroservicesin nimiin. Putki-Kolmion toimihenkilöt jatkavat työtään Quattroservicesin Espoon konttorilla.

Fuusiota on valmistellut Putki-Kolmion väliaikaisena toimitusjohtajana Mikael Forsblom. Hän palaa varsinaiseen tehtäväänsä Quattroservicesin LVI-urakoinnin johtajaksi.

Kimmo Lehtonen, toimitusjohtaja, Quattroservices Oy, 040 903 1223, kimmo.lehtonen@quattroservices.fi

Mikael Forsblom, toimitusjohtaja, Putki-Kolmio Oy/johtaja, Quattroservices Oy, 040 903 1255, mikael.forsblom@quattroservices.fi

Kimmo Liukkonen, toimitusjohtaja, Quattro Mikenti Group Oy, 050 347 8997, kimmo.liukkonen@qmg.fi

Mikael Forsblom on valmistellut fuusiota