Restel OyRestel OyRestel Oy

Radio Helsingin KESÄLIVE 2022

Tervetuloa nauttimaan kesätorstaista ja maksuttomista keikoista Radio Helsingin, Musiikkitalon ja Food&Events Tapahtumaravintoloiden kanssa!
KESÄLIVE 2022 Musiikkitalon terassilla

Radio Helsingin KESÄLIVE tuo Musiikkitalon terassille Radio Helsingin kuratoimia artisteja genrerajoista piittaamatta. Touko- ja kesäkuun aikana terassilla esiintyvät Rosa Coste, Amuri, Kuuhullu, Lyyti, Louie Blue, Pekka Nisu (soolo) ja Hassan Maikal (soolo).

Radio Helsingin KESÄLIVET torstaisin 26. toukokuuta alkaen

26.5. ROSA COSTE

2.6. AMURI

9.6. KUUHULLU

16.6. LYYTI

23.6. LOUIE BLUE

30.6. PEKKA NISU (SOOLO) & HASSAN MAIKAL (SOOLO)

Katso KESÄLIVEn esiintyjien aikataulut Facebook-tapahtumasta tai musiikkitalon tapahtumakalenterista osoitteessa:https://musiikkitalo.fi/tapahtumat/.

Musiikkitalon kesäterassi Kansalaistorilla tarjoaa kesällä ilmaisia livekonsertteja 26. toukokuuta alkaen. KESÄLIVEn lisäksi terassilla esiintyvät Musiikkitalon kuratoimat artistit aina keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin.

KESÄLIVE 2022 Musiikkitalon terassilla

Food&Events Tapahtumaravintolat

Food&Events Tapahtumaravintolat on osa suomalaista ravintola-alan yritystä Restel Oy:tä. Food&Events huolehtii tilaisuutesi tarjoiluista sekä palvelusta, jolloin sinä voit keskittyä juhlimiseen ja seurusteluun sekä nauttia itsekin tunnelmasta.

Food&Events tarjoaa ravintolapalveluita Suomen suurimmissa tapahtumataloissa kuten Musiikkitalossa, Suomen Kansallisoopperassa ja -baletissa, Tanssin talossa, Helsingin Jäähallissa, Espoon Metro Areenassa, Turun Messukeskuksessa, Lahden Sibeliustalossa, Lahden Messukeskuksessa, Pianopaviljongissa ja Lahden Konserttitalossa. 1.8.2022 Food&Events Tapahtumaravintolat aloittaa ravintoloitsijana messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa Jyväskylässä.