Radio Helsinki ja Meritalli pyhittävät kesäperjantait musiikille ja ystäville

Meritallin perjantait Radio Helsingin ystävien seurassa alkavat juhannusjuhlilla perjantaina 19.6.

“Töölön mattolaituri", Meritallin terassi, on taas avattu viihtyjille ja kesästä nauttiville. Sen kunniaksi Radio Helsinki ja Meritalli kutsuvat ystävät ja juhannusheilat viettämään keskikesän juhlaa DJ Mikko Mattlarin kanssa perjantaina 19.6.2020 klo 17–22.

DJ ja toimittaja Mikko Mattlar on tehnyt Radio Helsingissä kotimaisen musiikin erikoisohjelmia vajaat kymmenen vuotta. Yhtä kauan tämä kotimaisen iskelmän, diskon ja DJ-kulttuurin erityisasiantuntija on soittanut kotimaisten vinyylien kokoelmaansa klubeilla ja tapahtumissa niin Suomessa kuin naapurimaissakin.

Juhannusjuhlissa Mattlar soittaa viihdyttävän ja nostalgisen valikoiman kotimaista tanssimusiikkia menneiltä vuosikymmeniltä.

Juhannusjuhlista starttaa myös Radio Helsingin DJ:den hostaamat perjantai-illat Meritallissa.

Aina elokuun loppuun asti Meritallilla kuullaan musiikkigenrejä laidasta laitaan ystävien seurassa joka perjantai klo 17–22.

Meritallin terassi Merikannontie 6:ssa Helsingin Töölössä on avoinna maanantaista sunnuntaihin klo 15–22. Meritallin yhteydessä toimiva ravintola Mestaritalli palvelee päivittäin klo 11–22.

Kristian Helanne, ketjujohtaja
Meritalli | Food&Events Tapahtumaravintolat | Restel Ravintolat Oy
+358 (0) 40 831 8300 | kristian.helanne@restel.fi

Nora Uotila, operatiivinen johtaja
Livelaboratorio Oy | Radio Helsinki | G Livelab
+358 (0) 50 540 9930 | nora.uotila@radiohelsnki.fi

Meritalli on osa Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintoloita. Food&Events Tapahtumaravintoloiden ruokaravintolat palvelevat maukkaalla ruualla ja lämpimällä tunnelmallaan syöjiä vauvasta vaariin. Töölön tunnelmalliset Mestaritalli ja Meritalli muodostavat viihtyisän kokonaisuuden, joka tarjoaa kauniit puitteet tapahtumille. Perinteikkäät ravintola Central Helsingissä ja muikkuravintola Sampo Kuopiossa ruokkivat nostalgiannälkäiset hyvän ruuan ystävät, ja kodikkaassa Martinassa viihtyy koko perhe tai vaikka suku. O’Learys on taas sporttiravintoloiden kultamitalisti, jonka sydän sykkii Bostonille sekä pohjoisamerikkalaiselle ruoka- ja urheilukulttuurille.

Radio Helsinki yhdistää kaupunkikulttuurin ja musiikin ystävät ympäri Suomen. Paikallisradiona liki 20 vuotta sitten toimintansa aloittaneen kanavan kattavaan ohjelmatarjontaan pääset osoitteessa www.radiohelsinki.fi.

Kuuntele Radio Helsinkiä FM-taajuudella Helsingissä 89,7 MHz, Tampereella 106,8 MHz ja Oulussa 90,9 MHz sekä Radio Helsingin mobiilisovelluksella. Lataa Radio Helsingin appi omasta mobiiilisovelluskaupastasi!