SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Radisson Blu Hotellit Suomessa panostavat vegaanisiin vaihtoehtoihin aamiaisella

Suomen Radisson Blu Hotellit vastaavat asiakkaiden toiveisiin ja tuovat runsaan vegaanisten vaihtoehtojen valikoiman osaksi arvostettua Super Breakfast -aamiaistaan.

- Olemme tuoneet vegaaniset vaihtoehdot kiinteäksi osaksi kokonaistarjontaa, eli sama tarjoama kaikille asiakkaille. Haluamme näin rohkaista kaikkia tutustumaan kestävän kehityksen kannalta parempiin vaihtoehtoihin ja tekemään myös oivalluksia oman ruokavalion kehittämisen suhteen, sanoo Suomen Radisson Blu Hotellien Brand Manager Mika Riuttanen.

Vegaanisuus näkyy muun muassa runsaana maitotuotteita korvaavana soijavaihtoehtojen valikoimana. Suositut smoothiet ovat kaikki vegaanisia. Aamiaisten kestosuosikit – jugurtit, maidot ja juustot saa myös kaikki vegaanisina. Lisäksi esillä on aina kaksi lämmintä kasvisruokaa.

Super Breakfastiin kuuluvat kiinteästi myös aamiaisen tärkeät kuidun ja proteiinin lähteet: marjat, hedelmät ja vihannekset sekä pähkinät, jyvät ja siemenet. Näitä on tarjolla eri muodoissa – esimerkiksi nyt myös aamiaisilla yleistyneinä kasvispohjaisina tahnoina. Juhlahetkiin tai aamiaista muuten juhlistamaan on valittu maultaan runsas ja puhutteleva vegaaninen kuohuviini.

- Vegaanisten vaihtoehtojen kohdalla olemme pitäneet tinkimättömästi kiinni Super Breakfastin perusperiaatteista, joista aamiainen on tullut maailmanlaajuisesti tunnetuksi: sesonkien huomioiminen ja paikalliset erikoisuudet, moniaistisuus, terveellisyys, raaka-aineiden tuoreus ja korkea laatu sekä esillepanon elämyksellisyys, sanoo Mika Riuttanen.

Aamiaisen suosio sekä liike-elämässä että vapaa-ajanviettotapana on kasvanut huimasti viimeisen vuoden aikana. Tämä näkyy sekä yleistyneiden business-aamiaisten muodossa arkisin että viikon-loppuisin perheiden ja ystävien yhteisillä aamiaisilla.

- Super Breakfast on tarjolla joka aamu klo 6.30-10.00, ja viikonloppuisin nyt kesäaikaan aamiaista voi nauttia osassa Radisson Blu hotelleita viikonloppuisin jopa klo 12 asti. Aamiaiselle ovat tervetulleita kaikki, vaikkei hotellissa yöpyisikään, muistuttaa Mika Riuttanen.

Mika Riuttanen, Brand Manager, Radisson Blu Hotellit Suomessa, mika.riuttanen@radissonblu.com, p. 050 388 3378

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, sekä Country Inn & Suites by Radisson. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.