Rakenna & Sisusta -tapahtumassa uutuuksia ja ajankohtaista energia-asiaa

Rakentamisen ja remontoimisen ykköstapahtuma, Rakenna & Sisusta järjestetään ensi perjantaista sunnuntaihin (10.-12.2.2023) Turun Messukeskuksessa. Messuilla uutuustuotteitaan ja -palvelujaan esittelee liki 150 näytteilleasettajaa. Tapahtuman ohjelmatarjonta pureutuu erityisesti ajankohtaisiin energia-asioihin.
Rakenna & Sisusta -tapahtuma

Rakenna & Sisusta -messuilla kävijät pääsevät inspiroitumaan mm. vuoden 2023 keittiö- ja kylpyhuonetrendeistä, tutustumaan alueen tonttitarjontaan ja tapamaan talotehtaiden edustajia uutuusmallistoineen. Tapahtumassa on mukana myös runsas kattaus LVIS-yrityksiä, joilta löytyy parhaat ratkaisut energiaremonttiin.

Ohjelmaa kahdella lavalla

Messuviikonlopun ajan kävijöille tarjotaan mielenkiintoista ja ajankohtaista ohjelmaa kahdella eri lavalla.

B-hallin Energia-lavalla kuullaan alan parhaiden energia-asiantuntijoiden puheenvuoroja ja messuvieraat pääsevät esittämään heille kysymyksiään. Lavalle nousee mm. energia-asiantuntija Liisa Harjula Valoniasta, Research Scientist Nelli Putkonen VTT:lta, neuvontainsinööri Matts Almgrèn Kiinteistöliitosta ja myyntijohtaja Harri Salo Turku Energiasta.

C-hallin Olohuone-lavaa houstaa MTV3-kanavan Kotoisa-ohjelmastakin tuttu sisustussuunnittelija Niina Ahonen. Niinan vieraina nähdään mm. koko kansan suosikkijuontaja Vappu Pimiä, mielen valmentaja Vertti Harjuniemi, univalmentaja Miia Soranto ja maailman suurimman yksityisen Aalto-kokoelman omistaja, kaarinalainen Pertti Männistö.

Tekemistä koko perheelle

Messut tarjoavat monipuolista viihdettä myös lapsiperheille. Kotirempat TV-ohjelmasta tutut Ari Lahti ja Kirsi Laamanen järjestävät mukaansatempaavaa ohjelmaa koko messujen ajan auki olevassa Remppacornerissa. Lapset pääsevät aikuisen seurassa testaamaan työkoneita ja haastamaan vanhempansa huippusuositussa ruuvauskilpailussa.

Lisäksi lapsiperheitä viihdyttää auditorioon rakennettu Lasten Maailma, joka on auki lauantaina ja sunnuntaina. Perheen pienimmät pääsevät pomppimaan pomppulinnoissa ja testaamaan interaktiivista reaktiopeliä.

Messujen aukioloajat ja liput

Pe 12-18, la 10-17 ja su 10-16. Huom! Perjantain myöhäisempi avausajankohta.

Liput jo perinteiseen tapaan edullisemmin verkkokaupasta https://liput.messukeskus.fi/fi/events/e/rakenna-sisusta-2023/629dcc1461efe0bf3a8b456b

Rakenna & Sisusta -tapahtuma
Energiatori
Niina Ahonen
Niina Ahonen
Vappu Pimiä
Miia Soranto
Vertti Harjuniemi
Pertti Männistö
Aalto-valaisin Pertti Männistön kokoelmasta.
Aalto-jakkaroita Pertti Männistön kokoelmasta
Aalto-lasiesineitä Pertti Männistön kokoelmasta