Rakennuttajatoimisto HTJ Oy

Rakennuttajatoimisto HTJ ostaa Infrapin

Rakennuttajatoimisto HTJ Oy on ostanut tänään Infrap Oy:n. Yrityskaupan myötä HTJ:n infra- ja teollisuusrakentamisen osaaminen laajenee merkittävästi sekä maantieteellisesti että palvelukokonaisuuden osalta.
Rakennuttajatoimisto HTJ Oy on vahvistanut organisaatiotaan ostamalla Infrap Oy:n.

Infrap on infra-alan hankkeiden projektinjohtopalveluihin, rakennuttamiseen, valvontaan sekä mittauksiin erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, joka palvelee pääosin julkisen sektorin asiakkaita. Yhtiön palveluksessa on noin 40 asiantuntijaa, jotka toimivat hankkeissa valtakunnallisesti. Vuonna 2021 yhtiön liikevaihto oli noin 4,5 miljoonaa euroa ja käyttökate noin 0,9 miljoonaa euroa.

”Yritysosto on HTJ:lle merkittävä kehitysaskel, joka vahvistaa organisaatiotamme ja tuo uutta osaamista erityisesti infrarakentamiseen. Yrityskaupan myötä infraliiketoiminnan osuus HTJ:n liikevaihdosta kasvaa ja julkisen sektorin hankkeet tuovat näkyvyyttä lähivuosille. HTJ:n henkilöstö kasvaa lähes 200 asiantuntijaan ja jatkossa voimme palvella asiakkaitamme monipuolisilla rakennuttamisen palveluilla valtakunnallisesti Helsingistä Rovaniemelle. Laajentuminen mahdollistaa koko henkilöstölle myös entistä monipuolisemmat kehittymismahdollisuudet. Tavoitteemme on olla johtava sitoutumaton rakennuttamisen asiantuntija ja Infrap-yrityskauppa sopii strategiaamme erinomaisesti”, sanoo HTJ:n toimitusjohtaja Janne Ketola.

”Yhdessä HTJ ja Infrap muodostavat valtakunnallisen infrarakentamisen toimijan, joka on asiakkailleen vahva kumppani. Uskomme, että toimintatavat ja kulttuuri yhtiöiden välillä ovat jo nyt hyvin samankaltaisia ja siten tarjoavat hyvän pohjan yhdistymiselle. Odotamme innolla, että pääsemme kehittämään palvelua edelleen yhdessä HTJ:n henkilöstön kanssa”, toteaa Infrapin hallituksen puheenjohtaja Tero Heiskanen.

Toimitusjohtaja Janne Ketola, +358 40 766 4110, janne.ketola@htj.fi

Kuvat

Rakennuttajatoimisto HTJ Oy
Karhumäentie 3

010 3232 100https://www.htj.fi/

HTJ on yksi Suomen johtavista rakennuttajatoimistoista. Tarjoamme rakennuttamisen, työmaavalvonnan, energia- ja ympäristökonsultoinnin sekä projektinjohdon asiantuntijapalveluita. Kasvatamme onnistumisia luoden toimivia ja viihtyisiä elinympäristöjä yhdessä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kanssa. https://www.htj.fi/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Rakennuttajatoimisto HTJ Oy

Lahden eteläinen kehätie avataan ensi viikolla – HTJ:lle hanke merkittävä taidonnäyte infrarakentamisen kokonaisvaltaisesta osaamisesta3.12.2020 12:15:00 EET | Tiedote

Suomen suurin käynnissä oleva tienrakennushanke, valtatie 12 Lahden eteläinen kehätie, avataan liikenteelle tiistaina 8. joulukuuta. Uusi väylä parantaa merkittävästi jopa 20 000 päivittäisen autoilijan liikenneturvallisuutta sekä lisää asumisviihtyvyyttä Lahden ja Hollolan seudulla. HTJ toimi tiehankkeessa Väyläviraston rakennuttajakonsulttina ja oli varmistamassa, että kolmea eri urakkamallia yhdistelevän hankkeen toteutus vietiin läpi onnistuneesti.

Klaukkalan kehätie avataan liikenteelle – HTJ:n valvonnassa rakennustyöt vuoden etuajassa24.11.2020 08:30:00 EET | Tiedote

Uusi Klaukkalan kehätie avataan liikenteelle 26.11. torstaina. HTJ toimi hankkeen johtavana rakennuttajakonsulttina ja vastasi rakennustöiden onnistumisen ja liikennejärjestelyiden kannalta kriittisistä tehtävistä. Vuoden etuajassa liikenteelle avattava Klaukkalan kehätie parantaa merkittävästi Nurmijärven liikenneyhteyksiä ja -turvallisuutta, asuinmukavuutta sekä maankäytön kehittämisen edellytyksiä.