Rakennuttajatoimisto HTJ Oy

Rakennuttajatoimisto HTJ saa uuden omistajan

Sievi Capital Oyj on 20.9.2021 allekirjoitetulla kaupalla sopinut ostavansa Rakennuttajatoimisto HTJ Oy:n. Sievi Capitalin ohella omistajiksi tulee HTJ:n johtohenkilöitä sekä hallituksen jäseniä.
Kuvassa vasemmalta Sievi Capitalin toimitusjohtaja Jussi Majamaa, Sievin sijoitusjohtaja Tommi Rötkin, HTJ:n jatkava hallituksen puheenjohtaja Tapio Hakakari, Sievin sijoituspäällikkö Tuomas Joensuu, HTJ:n väistyvät omistajat Jari Lahtinen ja Monika Valle-Lahtinen sekä HTJ:n toimitusjohtaja Janne Ketola.

HTJ on kasvanut merkittävästi viimeisen viiden vuoden aikana. Yhtiön palvelutarjonnan kivijalan muodostavat monipuoliset rakennuttamis-, valvonta- ja projektinjohtopalvelut.

”HTJ on menestynyt sekä hyvämaineinen rakennuttajakonsulttiyhtiö ja on hienoa päästä yhtiön kehitykseen mukaan. Yhtiöllä on alansa parhaita asiantuntijoita, mikä on mahdollistanut pitkäaikaisia asiakassuhteita sekä yhtiön hyvän kehityksen. Uskomme, että HTJ:n nykyisillä vahvuuksilla yhdistettynä Sievi Capitalin tuomiin lisäresursseihin pystymme vauhdittamaan yhtiön kasvua jatkossa”, sanoo Sievi Capitalin toimitusjohtaja Jussi Majamaa.

Suurin kasvu on viime vuosina tullut infrarakentamisen palveluista, joissa nähdään jatkossakin merkittävää kasvupotentiaalia. Tavoitteena on kasvattaa liiketoimintaa HTJ:n kaikilla palvelualueilla jatkamalla vahvan palvelukonseptin kehittämistä sekä panostamalla rekrytointeihin, joilla varmistetaan alan johtava osaaminen. Osana strategiaa arvioidaan mahdollisuuksia vauhdittaa kasvua sekä vahvistaa palvelutarjoamaa myös yritysostoin.

”Pitkäaikaiset asiakassuhteet, ammattitaitoinen ja sitoutunut henkilöstömme sekä vahva palvelukonsepti ovat HTJ:n toiminnan ytimessä. Toteutettava järjestely mahdollistaa meille hyvän kehitystyön jatkamisen sekä vahvat taloudelliset resurssit kasvua varten. Sievistä saamme hyvän kumppanin jatkaa ja vahvistaa erinomaista työtä asiakkaidemme hyväksi”, sanoo HTJ:n toimitusjohtaja Janne Ketola.

Omistajanvaihdos ei tuo muutoksia toimintaamme, projektityöskentelyymme, henkilöstöömme tai yhteystietoihimme. Rakennuttajatoimisto HTJ jatkaa itsenäisenä rakennuttamisen asiantuntijana ja tarjoaa palveluitaan riippumattomana suunnittelu- ja urakoitsijaorganisaatioista.

Yhteyshenkilöt

Toimitusjohtaja Janne Ketola, Rakennuttajatoimisto HTJ Oy, +358 40 766 4110, janne.ketola@htj.fi

Kuvat

Rakennuttajatoimisto HTJ Oy
Karhumäentie 3

010 3232 100https://www.htj.fi/

HTJ on yksi Suomen johtavista rakennuttajatoimistoista. Tarjoamme rakennuttamisen, työmaavalvonnan, energia- ja ympäristökonsultoinnin sekä projektinjohdon asiantuntijapalveluita. Kasvatamme onnistumisia rakentamalla toimivia ja viihtyisiä elinympäristöjä yhdessä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kanssa. Toimipisteemme sijaitsevat Vantaalla, Hämeenlinnassa, Tampereella ja Turussa. Meillä työskentelee yli 150 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on yli 18 Me. www.htj.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Rakennuttajatoimisto HTJ Oy

Lahden eteläinen kehätie avataan ensi viikolla – HTJ:lle hanke merkittävä taidonnäyte infrarakentamisen kokonaisvaltaisesta osaamisesta3.12.2020 12:15:00 EET | Tiedote

Suomen suurin käynnissä oleva tienrakennushanke, valtatie 12 Lahden eteläinen kehätie, avataan liikenteelle tiistaina 8. joulukuuta. Uusi väylä parantaa merkittävästi jopa 20 000 päivittäisen autoilijan liikenneturvallisuutta sekä lisää asumisviihtyvyyttä Lahden ja Hollolan seudulla. HTJ toimi tiehankkeessa Väyläviraston rakennuttajakonsulttina ja oli varmistamassa, että kolmea eri urakkamallia yhdistelevän hankkeen toteutus vietiin läpi onnistuneesti.

Klaukkalan kehätie avataan liikenteelle – HTJ:n valvonnassa rakennustyöt vuoden etuajassa24.11.2020 08:30:00 EET | Tiedote

Uusi Klaukkalan kehätie avataan liikenteelle 26.11. torstaina. HTJ toimi hankkeen johtavana rakennuttajakonsulttina ja vastasi rakennustöiden onnistumisen ja liikennejärjestelyiden kannalta kriittisistä tehtävistä. Vuoden etuajassa liikenteelle avattava Klaukkalan kehätie parantaa merkittävästi Nurmijärven liikenneyhteyksiä ja -turvallisuutta, asuinmukavuutta sekä maankäytön kehittämisen edellytyksiä.