Ramirent mukana tekemässä ihmeitä jääkiekon MM-kilpailuissa

Suomen suurin konevuokrausyritys Ramirent on myös tapahtumarakentajien palveluksessa. Loppukevään suuri ponnistus, jääkiekon MM-kisat, on tästä hyvä esimerkki. Kisojen rakentajia palvellaan monipuolisesti, pitkään kokemukseen nojaten. Kisojen kattoteema ”Making Miracles” sopiikin Ramirentin event-liiketoiminnan tiimille mitä mainioimmin.
Valojen asennusta hallin kattoon. Kuva: Ramirent.

Ramirent Finland Oy on jääkiekon MM-kisojen virallinen yhteistyökumppani. Konevuokraamo on ylpeänä mukana tekemässä maailmanluokan tapahtumaa. Kisojen rakennusvaiheessa sekä niiden aikana tapahtumarakentajilla on tarvetta hyvin monipuoliselle kalustolle, jota konevuokraamo tarjoaa osaamisensa lisäksi.

Ramirentin vahvuutena on event-liiketoiminnan vankka osaaminen.
”Olemme jo vuosien ajan olleet mukana rakentamassa Suomen suurimpia tapahtumia isoista musiikkifestivaaleista urheilutapahtumiin. Event-tiimimme on saavuttanut rautaisen ammattitaidon, joka hyödyttää tapahtumatoimijoita suunnitteluvaiheesta toteutukseen”, Ramirent Finland Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Arto Palsio kertoo.

Konevuokraamo on tukemassa kalustopalveluilla myös muita MM-kisojen kumppaneita esimerkiksi tarjoamalla näille promotiloja. Itse kisoissa Ramirent näyttäytyy jääkiekkokansalle kumppaninäkyvyyden kautta ottelutapahtumissa.

Kalustokaupan myötä lisäosaamista ja -resursseja
Ramirent osti alkuvuodesta 2022 Festivaalisähkö Oy:n generaattori- ja sähköistyskaluston. Suomen kokeneimpiin tapahtumien sähköistäjiin kuuluvan yrityksen henkilökunta siirtyi samalla Ramirentin palvelukseen. Tätä osaamista sekä kalustoa hyödynnetään nyt myös jääkiekon MM-kisojen tapahtumarakentamisessa ja toteutuksessa.

Nykyisin Ramirentin event-tiimissä projektipäällikkönä toimiva Jouko Riihimaa kommentoi:
”Hienoa päästä jälleen tekemään jääkiekkokisojen TV-sähköjä. Luotettavan generaattorikalustomme kanssa töitä tehdessä tulee mukavasti penkkiurheiltua paikan päällä. Kotikatsomoissakaan ei tarvitse jännittää sähköjen puolesta, vaan ainoastaan ottelutulosten.”

Lisätietoja:
Ramirent Finland Oy, myynti- ja markkinointijohtaja Arto Palsio,
puh. 040 647 4550, arto.palsio@ramirent.fi

Valojen asennusta hallin kattoon. Kuva: Ramirent.

Ramirent Finland Oy
Tapulikaupungintie 37

0800 171 414http://www.ramirent.fi

Ramirent on johtava palveluyritys, joka tarjoaa konevuokrausta, telineitä ja sääsuojausta rakentamiseen, teollisuuteen ja tapahtumiin. Konevuokrauksen liitännäiset palvelutoiminnot, kuten suunnittelu- ja asennus- sekä logistiikkapalvelut, ovat yksi Ramirentin vahvuus. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirent-konserni työllistää 3 000 henkilöä yhdeksässä Pohjois- ja Itä-Euroopan maassa. Suomessa työskentelee noin 600 ramilaista. Ramirent kuuluu Loxam-konserniin, joka on maailman neljänneksi suurin kone- ja laitevuokraamoalan yritys.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Ramirent Finland Oy

Ramirent panostaa vähäpäästöisiin ratkaisuihin ‒ Neste MY uusiutuva polttoöljy pienentää vuokrakoneiden hiilijalanjälkeä merkittävästi8.2.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Ramirentin Suutarilan-vuokraamosta vuokralle lähtevät polttoöljykäyttöiset vuokrakoneet tankataan jatkossa Nesteen alkuvuodesta 2021 markkinoille tuomalla Neste MY uusiutuvalla polttoöljyllä. Sataprosenttisesti jätteistä ja tähteistä valmistettu uusiutuva polttoöljy auttaa vähentämään vuokrakoneiden kasvihuonekaasupäästöjä jopa 90 prosenttia verrattuna fossiiliseen polttoöljyyn. ”Etsimme jatkuvasti ekologisia ratkaisuja ja keinoja asiakkaidemme käytössä olevien koneidenpäästöjen vähentämiseksi. Tärkein kasvihuonepäästöjen lähde esimerkiksi rakennustyömaiden koneissa ja kuljetuksissa on niissä käytetty polttoaine”, sanoo Ramirentin myynti- ja markkinointijohtaja Arto Palsio. ”Päätös siirtyä Neste MY uusiutuvaan polttoöljyyn oli helppo tehdä tuotteen ominaisuuksien vuoksi. Se soveltuu sellaisenaan olemassa olevaan työkonekalustoon, ja sillä on erinomaiset kylmäominaisuudet ja säilyvyys. Lisäksi sitä voidaan käyttää lämmityksessä.” Polttoaineen vaihdos fossiilisesta uusiutuvaan polttoöljy