Rättvikin Toto64-pelistä 23 000 euroa Lietoon ja Hyvinkäälle sekä 10 000 euroa Helsinkiin

Suomalaispelaajien hyvä sihti jatkui maanantaina, kun Ruotsin Rättvikin Toto64-pelistä tuli kaksi runsaan 23 000 euron voittoa Suomeen. Osumat tulivat lietolaiselle ja hyvinkääläiselle nettipelaajalle. Lisäksi helsinkiläisen nettipelaajan hajotukseen osui vielä 10 000 euron voitto.

Tarkalleen 23 604,50 euron voitot tulivat hyvinkääläiselle osana runsaan 800 euron hajotusta ja lietolaiselle 432,00 euron systeemillä. Molemmat voittajat pelasivat vain ylintä voittoluokkaa Toto6, joten täysosumat tulivat 2,5-kertaisina.

Helsinkiläisvoittaja kuittasi taalainmaalaisraveista 10 145,80 Toto64-pelin hajotuksellaan.

Suurin yllätys oli toiseksi viimeisen Toto64-lähdön voitto Special Offerille lämminveristen 2 140 metrin tasoitusajossa.

Toto64, Rättvik, 24.7.2017
Lähtö               Hevonen                    Ohjastaja      Poisjäännit
L4 Toto64-1 2 Västerbo Isolde* (SE) Leif Witasp              6
L5 Toto64-2 1 Highspirit* (SE)           Ulf Eriksson           10
L6 Toto64-3 12 Arragon* (SE)           Hans Pettersson
L7 Toto64-4 6 Hot Lady Andover* (SE) Claes Eskilsson   8
L8 Toto64-5 7 Special Offer* (SE)      Peter Eriksson
L9 Toto64-6 10 Overthehill* (SE)       Oskar Kylin-Blom
Voitonjako
6 oikein 2-1-12-6-7-10 9441,80 €
5 oikein 2-1-12-6-7-10 134,80 €
4 oikein 2-1-12-6-7-10 7,50 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.