Restel OyRestel OyRestel Oy

Ravintola Lastu alkaa tuoda lounaita lähitienoon kotioville – maksu tapahtuu sitten, kun se on turvallista

Poikkeusoloissa vaaditaan poikkeuksellisia tapoja auttaa, ja tämä on meidän keinomme, ravintolatoimenjohtaja linjaa.

Lahden Sibeliustalon yhteydessä toimiva Ravintola Lastu haluaa osaltaan helpottaa ihmisten ja etenkin karanteenissa olevien elämää ja aloittaa välittömästi arkilounaiden kotiinkuljetukset ravintolan lähialueille.

Palvelu on kohdennettu erityisesti riskiryhmään kuuluville ja ravintolan lähiseudun asukkaille. Kotiin kuljetetun arkilounaan hinta on 10,70€.

Turvallisuudesta huolehditaan tarkasti: Tilaukset tehdään puhelimitse, ja lähetti ilmoittaa tilaajalle toimituksen saapumisesta ja jättää lounasannoksen tilaajan oven taakse.

Asiakkaalle toimitettujen lounasruokien maksaminen tapahtuu Ravintola Lastussa poikkeusajan jälkeen. Lastu on maksujärjestelyistä yhteydessä erikseen tilauksen tehneisiin asiakkaisiin sitten, kun karanteenisuosituksista luovutaan.

Lastun ravintolatoimenjohtaja Johanna Mustonen korostaa, että näin poikkeuksellisena aikana kaikilla on velvollisuus miettiä, miten voisi auttaa muita.

“Me Lastussa haluamme auttaa käytettävissä olevilla keinoilla niitä, joiden täytyy omansa ja muiden turvallisuuden vuoksi pysytellä karanteenissa. Haluamme myös luottaa siihen, että asiakkaamme hoitavat lounaiden maksut sitten, kun sen aika tulee”, Mustonen sanoo.

Lounastilauksen seuraavaksi päiväksi voi tehdä arkisin puhelimitse numerosta 040 668 3909 klo 9–14.30 välillä. Annosten toimitus alkaa arkisin klo 11.00. Ravintola Lastu on erikseen yhteydessä tilauksen tehneisiin asiakkaisiin poikkeusajan päätyttyä sopiakseen maksutavasta.

Lastun kotiovelle toimitettavat lounaat tulevat myös myyntiin Restelin Restis-ravintolasovellukseen ensi viikon alussa, minkä on osaltaan tarkoitus helpottaa karanteenissa ja etätöissä olevien ihmisten ruokailua.

Ravintola Lastu uudistettiin vuoden 2020 alussa, ja samalla sen operoinnin aloitti Restel-konserniin kuuluva Food&Events Tapahtumaravintolat.

Johanna Mustonen
Ravintolatoimenjohtaja
Food&Events Tapahtumaravintolat | Ravintola Lastu
Puh. +358 (0) 50 576 8241 | johanna.mustonen@restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, joka työllistää sadoissa ravintoloissaan tuhansia alan ammattilaisia. Resteliin kuuluvat BURGER KING®, Taco Bell, Rax Pizzabuffet, Wanha Mestari, Hemingway's, Classic Pizza ja Makaronitehdas -ravintolaketjut sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.