Rax Pizzabuffet tekee paluun kahteen kauppakeskukseen: ravintolat Itiksessä ja Goodmanissa avautuvat 13.8.

Rax Pizzabuffet -ravintolaketju avaa elokuussa 2020 kaksi uutta ravintolaa, ja vieläpä samana päivänä. Ravintoloista toinen avataan Helsingissä kauppakeskus Itiksen toisen kerroksen EATIS-ravintolamaailmaan. Toinen ravintola sen sijaan avaa ovensa Hämeenlinnassa kauppakeskus Goodmanissa. Rax Pizzabuffet sijaitsee kauppakeskus Goodmanin eteläpäädyn uudessa ravintolamaailmassa. Alun perin alkukesään suunnitellut ravintola-avaukset siirtyivät koronan aiheuttamien poikkeusolojen myötä elokuulle.
Rax Pizzabuffetin buffetpöydässä on tarjolla pizzoja, raikasta salaattia, lämpimän pöydän vaihtoehtoja sekä kylmiä ja kuumia juomia.

”Olemme aikaisemmin sijainneet sekä kauppakeskus Goodmanissa että Itiksessä, ja odotamme innolla paluutamme molempiin. Koronan myötä ravintoloiden avaukset siirtyivät loppukesään, mutta pian pääsemme jo palvelemaan kauppakeskuksien asiakkaita. Olemme vastanneet poikkeuksellisen kevään antamaan haasteeseen ja kehittäneet take away -valikoimaamme isoin harppauksin. Nyt tarjoamme asiakkaillemme mukaan ostettavaksi muun muassa raikkaita salaatteja ja herkullisia pizzataskuja uuden Rax KotiBox -menumme myötä. Toivotamme asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Raxin herkkujen äärelle, niin ravintolassa asioiden kuin myös kotona nauttien”, kertoo Rax Pizzabuffetin ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Rax Pizzabuffetin uusi Rax KotiBox -menu palvelee asiakkaita monipuolisella tilausvalikoimalla, joita voi joko noutaa tai tilata kotiinkuljetuksella. Menuun kuuluu monelle jo aiemmin tutuksi tulleita pizzoja sekä herkullisia uutuuksia, kuten katkarapua, sinihomejuustoa ja viikunabalsamicoa sisältävä Shrimp Blues -pizza tai Pizzataskut, joissa yhdistyy pizzan mehevyys ja salaatin raikkaus. Menusta löytyy myös erilaisia lämpimien herkkujen boxeja, salaattivaihtoehtoja ja snackseja wingseistä mozzarellatikkuihin. Laajasta valikoimasta saa rakennettua isojen, 40 cm halkaisijaltaan olevien, pizzojen kanssa vaikkapa oman buffet-pöydän kotona. Kaikki Rax KotiBox -menun tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksesta; pizzat uunituoreina ja salaatit raikkaina.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Herkulliset pizzat ovat Raxin kärkituote. Kuvassa Rax KotiBox -valikoimaan kuuluva Shrimp Blues -uutuuspizza.
Rax KotiBox -menusta löytyy herkullisia pizzataskuja, kuten Hot Pollo.

RAX PIZZABUFFET

Rax Pizzabuffetin monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Raxissa jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Raxissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. Raxista voit ostaa tuotteita myös mukaasi.

Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 28 ravintolaa ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.