Realia Isännöinti vahvistaa liiketoimintaansa Helsingissä

Realia Isännöinti Oy on 30.4.2020 solminut liiketoimintakaupan MAH Isännöinti Oy:n kanssa. Kaupan myötä MAH Isännöinti Oy:n liiketoiminta ja siten yrityksen isännöimät asiakkuudet siirtyvät Realia Isännöinti Oy:lle 1.5.2020 alkaen.

MAH Isännöinti Oy on Helsingin Vallilassa toimiva isännöintiyritys. Yrityksen toiminnan juuret ulottuvat vuoteen 1987. Yhtiötä viime vuodet luotsannut Olli Vesterinen sekä muu henkilöstö siirtyvät Realia Isännöinti Oy:n palvelukseen ja samoin myös yrityksen asiakkuudet siirtyvät Realia Isännöinnille.

”Realian kokonaisvaltainen palvelutarjonta antaa nykyisille asiakkaillemme mahdollisuuden pysyä alan kehityksessä mukana ja saada asiantuntevaa ja ajankohtaista palvelua jatkossakin”, MAH Isännöinti Oy:n toimitusjohtaja Olli Vesterinen sanoo.

”Kaupan myötä asiakkaidemme tukena on jatkossa taustaorganisaatio, jolla voidaan vastata nykypäivän isännöinnin haasteisiin ja jonka kehitysmahdollisuudet ovat isommassa mittakaavassa kuin pienemmällä toimijalla”, Vesterinen jatkaa.

”Toivotan MAH Isännöinti Oy:n henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Realia Isännöintiin. Yhdessä ammattitaitoinen henkilöstömme varmistaa korkeatasoisen palvelun MAH Isännöinnin asiakkaille jatkossakin. Kehittyvät sähköiset palvelukanavamme tukevat taloyhtiöiden hyvää palvelua ajasta ja paikasta riippumatta. Olen erittäin tyytyväinen strategiamme mukaisen kasvun jatkumiseen, ja yrityskauppa tukee hyvin kasvutavoitettamme pääkaupunkiseudulla”, Realia Isännöinnin liiketoimintajohtaja Veli Huotari sanoo.

Olli Vesterinen, toimitusjohtaja, MAH Isännöinti Oy, puh 040 842 1040

Tutkimus: Joka neljäs taloyhtiön osakas tuntee oman taloyhtiönsä talouden heikosti5.11.2019 07:30:00 EETTiedote

Suurin osa suomalaisten taloyhtiöiden osakkaista kokee tuntevansa oman taloyhtiönsä taloudellisen tilanteen vähintään melko hyvin. Joka neljäs (23 %) osakkaista ei kuitenkaan tiedä, onko omalla taloyhtiöllä lainaa tai mitkä ovat oman taloyhtiön suurimmat menoerät. Tiedot selviävät Realia Isännöinnin IRO Researchillä teettämästä Tuhat suomalaista -tutkimuksesta.

Tutkimus: Suomalaisista taloyhtiöistä harva on aloittanut valmistautumisen sähkö- ja hybridiautojen lataamiseen13.2.2019 07:30:00 EETTiedote

Realia Isännöinti selvitti IRO Researchin Tuhat suomalaista -tutkimuksella suomalaisten kiinnostusta sähkö- tai hybridiauton hankintaan sekä näkemyksiä sähköautojen latauksen järjestämisestä taloyhtiöissä. Tutkimuksen mukaan joka kolmas suomalainen on harkinnut hankkivansa sähkö- tai hybridiauton seuraavan viiden vuoden aikana. Valtaosassa suomalaisia taloyhtiöitä ei kuitenkaan ole vielä keskusteltu autojen latauspisteistä: vain 12 prosentissa taloyhtiöstä on herännyt keskustelua latauksen järjestämisestä. Myös näkemykset kustannusten jakamisesta vaihtelevat.