Red Bull FinlandRed Bull Finland

Red Bull Tampereen Kannen areenan kumppaniksi

Red Bull on Tampereen Kannen areenan virallinen energiajuomakumppani. Yhteistyösopimus käsittää energiajuomamyynnin lisäksi myös markkinoinnillista yhteistyötä.

Areena nähtynä etelän suunnasta

Sopimuksen myötä Red Bullin juomat tulevat myyntiin kaikkiin areenan myyntipisteisiin ja sopimus kattaa kaikki areenalla pidetyt tapahtumat. Areenan käyttöaste tulee heti olemaan korkea, sillä tamperelaiset jääkiekkojoukkueet Ilves ja Tappara pelaavat kotiottelunsa areenalla liigakaudesta 2021-2022 lähtien. Lisäksi areena toimii vuoden 2022 jääkiekon MM-kisojen päänäyttämönä.

Sopimus Tampereen Kannen areenan kanssa on meille merkittävä. Panostuksemme paikalliseen jääkiekkoon avattiin viime vuonna Red Bull Läpimurto -konseptin kanssa ja areenayhteistyön myötä olemme jatkossa mukana myös entistä vahvemmin itse ottelutapahtumissa”, kertoo Red Bullin toimitusjohtaja Petteri Parta.

Tampereen Kannen areenalla nautitaan myös laajasta, kansainvälisestä kulttuuri- ja musiikkitarjonnasta elämyksellisten tapahtumien ja monipuolisten artistien muodossa.

Urheilumaailman lisäksi olemme vahvasti myös tukemassa paikallista kulttuuria yhdessä Suomen suurimpien festivaalien ja artistien kanssa. Tampereen Kannen areenan 15 000 tapahtumavieraan kapasiteetti tarjoaa loistavat puitteet viedä tapahtumaelämykset uudelle tasolle,” jatkaa Parta.

Olemme erittäin ylpeitä ja iloisia kumppanuudesta Red Bullin kanssa. Red Bull tuo hienon lisävahvistuksen areenan kumppaniverkostoon markkinoinnin, tapahtumien ja elämyksellisyyden näkökulmasta sekä Suomessa että kansainvälisellä tasolla”, Tampereen Kannen areenan kumppanuuksista vastaava Mika Sulin Starsquad Oy:stä sanoo.

Lisätietoja

Tuomas Kinnunen, SRV, Tampereen Kansi markkinointi ja viestintä, 040 651 2309, tuomas.kinnunen@srv.fi

Isak Kullman, Red Bull, Viestintäpäällikkö, isak.kullman@redbull.com

Red Bull

Dietrich Mateschitz perusti Red Bullin 1980-luvun puolivälissä Kaukoidän toiminnallisten juomien innoittamana. Hän loi Red Bull energiajuoman reseptin ja kehitti Red Bullin ainutlaatuisen markkinointikonseptin. Vuonna 1987, 1. huhtikuuta, Red Bull energiajuoma tuli ensi kerran myyntiin kotimarkkinoillaan Itävallassa. Kyseessä ei ollut ainoastaan täysin uuden tuotteen tulo markkinoille, vaan myös aivan uuden tuotekategorian synty. Tänä päivänä Red Bull on saatavilla yli 171 maassa, ja tähän mennessä on nautittu noin 75 miljardia tölkkiä Red Bullia.

Kuvia areenasta: https://srv.imagebank.fi/#/category/10000141

Tampereen Kannen Areena

Tampereen Kannen Areena verkossa: areenatampere.fi. Sosiaalisessa mediassa: @TampereenKannenAreena #KannenAreena FacebookTwitterLinkedInInstagram.

Tampereen Kansi ja Areena -hanke liittää yhteen Tampereen itä- ja länsipuolen. Alue muodostaa uudenlaisen hybridikorttelin, jossa yhdistyvät asuminen, työskentely ja Suomen suurin, noin 13 000 - 15 000 katsojapaikan urheilu- ja tapahtuma-areena. Paikalliset SM-liigajoukkueet Tappara ja Ilves pelaavat ottelunsa uudella areenalla liigakaudesta 2021-2022 alkaen. Ensimmäisessä vaiheessa eteläiselle ratapihalle rakennetaan kansi ja sen päälle areena, harjoitushalli, hotelli ja kaksi tornitaloa. Toinen vaihe pitää sisällään pohjoisen kannen sekä kolme tornitaloa. Kokonaisuudessaan kohteeseen tulee arviolta jopa tuhat asuntoa.Tampereen Kannen uuden areenan omistaa konsortio, jonka muodostavat Tampereen kaupunki, SRV sekä hankkeen sijoittajat OP ja LähiTapiola.

Areena nähtynä etelän suunnasta

Lautatarhankatu 10

Leevi Nakari ylivoimainen Rautalammin alamäkiluistelukilpailussa – Marco Dallago miesten sarjan voittoon8.2.2020 16:31:31 EETTiedote

Suomalaiset lähtivät hyvistä asetelmista lauantain kilpailupäivään Rautalammilla luistellussa Red Bull Ice Cross -kilpailussa. Hyvin sujuneet aikalaskut veivät Leevi Nakarin uransa ensimmäiseen juniorikilpailun voittoon. Miehissä aitajuoksijanakin kunnostautunut Jere Lehto oli parhaana suomalaisena kuudes. Yhteensä kilpailuun osallistui yli 120 luistelijaa.

Mirko Lahti kärkivauhdissa alamäkiluistelun Suomen osakilpailussa - Leevi Nakari ylivoimainen junioreissa7.2.2020 15:53:48 EETTiedote

Rautalammilla luisteltavan Red Bull Ice Cross -kilpailun aikalaskut käytiin perjantaiaamuna aurinkoisessa säässä. Karsinnan taso oli kova, sillä suurin osa alamäkiluistelukiertueen huipuista oli saapunut paikan päälle kisaamaan 500 ATSX -osakilpailun pisteistä. Mirko Lahti luisteli toiselle sijalle miesten sarjassa ja Leevi Nakari oli ylivoimainen juniorisarjassa. Yhteensä karsintaan osallistui yli 120 luistelijaa.

Alamäkiluistelija Mirko Lahden maailmanmestaruusjahti alkaa viikonloppuna – Suomessa luistellaan kilpaa helmikuussa10.1.2020 11:30:42 EETTiedote

Uudistettu alamäkiluistelun MM-sarja Red Bull Ice Cross World Championship nähdään kaudella 2019-2020 laajempana kuin koskaan. Vauhdikas MM-sarja pitää sisällään yhteensä 13 osakilpailua. Sarjoja on kolme: miehet, naiset ja nuoret. Kauden aikana vieraillaan seitsemässä maassa ja kolmessa eri maanosassa. Alamäkiluistelun MM-sarja nähdään myös Suomessa, kun kilpailijat syöksyvät jääränniin Rautalammin ATSX 500 -osakilpailussa 8. helmikuuta.