Rekrytointitapahtumassa aiheena on mm. verkostoituminen ja teknologia-alojen vetovoima

Tiedote 11.11.2019. RekryExpo esittelee 20.11. Turun Messukeskuksessa noin 2000 työpaikkaa. Teemana syksyn rekrytointitapahtumassa on ICT, mutta tapahtumasta on mahdollisuus löytää töitä monilta toimialoilta. Mukana töitä tarjoamassa on yli 40 yritystä. TE-toimiston kautta paikalle järjestetään bussikuljetuksia mm. Salon, Helsingin ja Porin suunnilta.

Kuva: Viime keväänä messuilla vieraili noin 2000 kävijää.

Tärkeä osa RekryExpo-tapahtumaa ovat kiinnostavat puhujat aiheineen. Heitä kannattaa tulla pääsymaksuttomaan tapahtumaan kuuntelemaan, vaikka ei juuri nyt hakisikaan aktiivisesti töitä. Myös työnantajapuheenvuoroja on tapahtumassa useita.

Pääpuhujana Roope Salminen

Marraskuun RekryExpon pääpuhuja on koko kansan suosikki laulaja, näyttelijä ja juontaja Roope Salminen. Salminen puhuu tapahtumayleisölle kiinnostavasta aiheesta Verkostoitumisen tärkeys ja mahdollisuudet sekä siitä kuinka valita ihmiset, joiden kanssa tehdä töitä ja alkaa yrittäjäksi. Salminen esiintyy tapahtumassa kello 14.30.

Google Cloudin edustaja Carita Mäkinen pohtii puolestaan kello 11 alkavassa puheenvuorossaan Miten teknologia muuttaa työskentelyämme?

Miksi naiset eivät löydä teknologia-alalle? Tähän hakee vastauksia henkilöstön hyvinvoinnista Sofokuksella vastaava Milla Heikkilä kello 13.

Kesätyöt jo esillä

Turun Ammattikorkeakoulu järjestää RekryExpon yhteydessä kesätöiden hakuun liittyvän Speed dating -tapahtuman 18-29 -vuotiaille työnhakijoille. Kokonaisuuden järjestäjänä toimivat Turun ammattikorkeakoulun Kesäduunaa-projektipajan opiskelijat. Tapahtumassa työpaikkoja tarjoavat yritykset kohtaavat työnhakijoita pikatapaamisissa kasvokkain.

HRS Advisors Oy järjestää messuilla CV-työpajan. Mukaan kannattaakin ottaa CV, johon paikan päällä rekrytointikonsultit antavat sparrausta ja vinkkejä.

RekryExpo järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Viime vuonna tapahtumissa vieraili yhteensä noin 5 000 työnhakijaa. RekryExpon järjestää Turun Messukeskus yhdessä TS-Yhtymän medioiden kanssa.

Rekryexpo 20.11. kello 10-17 Turun Messukeskuksessa
Pääsymaksuton tapahtuma.
www.rekryexpo.fi
#rekryexpo

myyntijohtaja
Tiia Nevalainen
tiia.nevalainen@turunmessukeskus.fi

Kuva: Viime keväänä messuilla vieraili noin 2000 kävijää.

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.