Remeo vahvistaa toimintaansa Vakka-Suomessa ostamalla Taivassalon Jätehuollon

Suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys Remeo Oy ostaa Taivassalon Jätehuolto Oy:n liiketoiminnan. Yrityskaupalla Remeo haluaa vahvistaa toimintaansa Vakka-Suomessa, jonka yritys näkee erittäin merkittävänä alueena.

Taivassalon Jätehuolto Oy on perinteikäs vakkasuomalainen jätehuoltopalveluiden tarjoaja, jonka toiminta-alueita ovat Taivassalo ja Vehmaa.

Taivassalon Jätehuollon toiminta jatkuu kuten tähänkin asti, esimerkiksi asiakaspalvelun yhteystiedot säilyvät ennallaan.

”Tulemme varmistamaan kaikin tavoin, että asiakkaillemme muutos on saumaton. Esimerkiksi huolehdimme siitä, että asiakkaidemme kannalta oleelliset tiedot siirtyvät joustavasti Remeo Oy:n organisaatiolle, joka palvelee jatkossa asiakkaitamme. Mahdollisista muutoksista tiedotamme asiakkaillemme erikseen”, kertoo toimitusjohtaja Jarmo Nieminen Taivassalon Jätehuolto Oy:stä.

”Tunnemme Remeon pitkältä ajalta ja olen varma, että asiakkaillemme tulevaisuus näyttäytyy erittäin positiivisena. Uusi omistajamme panostaa vahvasti asiakkaiden paikalliseen palvelemiseen ja lähellä olemiseen”, Jarmo Nieminen painottaa.

”Arvostamme Taivassalon Jätehuollon pitkää jätehuollon osaamista, ja olemme hyvin iloisia siitä, että olemme saaneet tämän kaltaisen vastuullisen ja paikallisen toimijan osaamisen käyttöömme. Yrityskaupan myötä pystymme vahvistamaan asemaamme Vakka-Suomessa ja palvelemaan asiakkaitamme entistä kattavammin”, sanoo yksikönpäällikkö Timo Räsänen Remeo Oy:stä.

Toimitusjohtaja Jarmo Nieminen, Taivassalon Jätehuolto Oy, puh. 040 5656 123, japi@taivassalo.net

Turun ja Uudenkaupungin yksikönpäällikkö Timo Räsänen, Remeo Oy, puh. 0500 787 878, timo.rasanen@remeo.fi

Remeo Oy on suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys. Yhdessä asiakkaidemme kanssa kehitämme uusia ratkaisuja, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Työllistämme 330 ammattilaista 14 paikkakunnalla ja kahdeksassa kierrätys- ja hyötykäyttömateriaaleja käsittelevässä laitoksessa. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 78,2 miljoonaa euroa. remeo.fi