Sunborn Saga Oy

Riikka Arolasta Sunborn Sagan ja Sunborn Cateringin toimitusjohtaja

Riikka Arola (FM, MKT) on nimitetty Sunborn Saga Oy:n ja Sunborn Catering Oy:n toimitusjohtajaksi 14.5.2018 alkaen.

Riikka Arola aloitti Sunborn Saga Oy:n sekä Sunborn Catering Oy:n toimitusjohtajana toukokuussa 2018.

Riikka Arola (FM, MKT) on aloittanut Sunborn Saga Oy:n ja Sunborn Catering Oy:n toimitusjohtajana 14.5.2018.

Arola vastaa Sunborn-yhtiöiden Suomen hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan operatiivisista yhtiöistä. Sunborn Saga Oy toimii operaattorina mm. Naantalin ja Ruissalon Kylpylöissä sekä Kuntoutuskeskus Ruissalossa ja Naantalin Kaivohuoneella. Sunborn Catering Oy harjoittaa ravintola-, kahvila- ja cateringtoimintaa sekä ohjelmatuotantoa mm. Logomossa Turussa ja Kulttuuritalolla Helsingissä.

Arola siirtyi tehtävään Viking Linelta, jossa hän johti Turun ja Tampereen alueyksikköä.

Kuvat

Sunborn Saga Oy
Juhana Herttuan puistokatu 23
20100 Turku

Sunborn Saga Oy sekä Sunborn Catering Oy ovat osa Sunborn Oy:tä. Sunborn on turkulainen perheyritys, joka tunnetaan Suomessa erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja kansainvälisesti uniikin laivahotellikonseptin kehittäjänä. Viime vuosina yritys on myös merkittävästi laajentanut catering-toimintaansa. Sunborn Catering vastaa mm. Turun Logomon sekä Vermon Raviradan ravintolapalveluista ja pyörittää Helsingin Kulttuuritalon toimintaa. Monialakonserni työllistää Suomessa yli 500 työntekijää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Saga Oy

Teatteri saapuu Kylpylään - kaksi seudun vetonaulaa yhdistää voimansa22.6.2016 08:49Tiedote

Kaksi Turun seudun tunnettua vetonaulaa on tekemässä uuden aluevaltauksen, kun Sunborn ja Linnateatteri aloittavat yhteistyön. Avauksena Naantalin Kylpylä ja Linnateatteri tuovat syksyyn 2016 ennennäkemättömän teatteriesityksen “Erittäin hyvä ilta”. Marraskuussa ensi-iltansa saavassa näytelmässä ovat puitteet, tarina ja lavakarisma taatusti kohdillaan. Räjähdysherkän tilannekomedian näyttämönä on Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonki, käsikirjoituksesta vastaa Antto Terras ja näytelmän ohjaa Linnateatterin tuleva taiteellinen johtaja Kalle Lamberg. Rooleissa loistavat Linnateatterin lavalla useasti nähdyt Valtteri Roiha ja Miska Kaukonen. Luvassa on siis erittäin hyvää viihdettä - kylpylämiljöössä.

Sunborn Saga Oy:n uudeksi myynti- ja markkinointijohtajaksi Joni Hakkarainen11.5.2015 15:38Tiedote

Joni Hakkarainen on nimitetty Sunborn Saga Oy:n myynti- ja markkinointijohtajaksi 14.4.2015 alkaen. Hakkaraisella on ennestään vankka kokemus hotelli- ja ravintolaketjujen tuotto- ja myynnin johtamisesta, ja Sunborn Saga Oy:ssä hän ryhtyy luotsaamaan sekä myyntiä että markkinointia. Sunborn Saga Oy on turkulainen perheyritys, johon kuuluu hotelleja ja ravintoloita Turussa ja Naantalissa, muun muassa Naantalin Kylpylä, Ruissalon Kylpylä sekä ravintola Pinella.