Robin Schulzin Turun keikka siirtyyy lokakuulle - lämppäreiksi julkistetaan Alex Mattson ja Pretty Pink

ROBIN SCHULZIN HUHTIKUINEN GATORADEN CENTERIN KEIKKA SIIRTYY LOKAKUULLE – SAMASSA JULKISTETAAN TAPAHTUMAN LÄMPPÄREIKSI KOTIMAINEN ALEX MATTSON SEKÄ SAKSALAINEN PRETTY PINK

Pretty Pink on kovassa nosteessa oleva tuottaja-dj, joka on kiinnitetty jo toistamiseen alan isoimmille festareille, Tomorrowlandiin.

Robin Schulzin alun perin lauantaille 4.4.2020 sovittu Turun Gatorade Centerin keikka siirtyy uuteen ajankohtaan 17.10.2020. Illan lämppäreiksi julkistetaan samalla kotimainen elektronisen musiikin kärkninimi Alex Mattson sekä ensimmäistä kertaa Suomessa esiintyvä saksalais-dj Pretty Pink. Pretty Pink on deep ja tech house soundia edustava, nouseva dj/tuottaja, joka on kiinnitetty nyt toistamiseen alan kärkitapahtumiin kuuluvaan, Belgian Tomorrowland-festivaaliin.

Jo ostetut liput käyvät uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli uusi päivämäärä ei sovi, 31.3.2020 mennessä Ticketmasterin palautelomakkeen kautta haetut lippurahat palautetaan: bit.ly/lipunpalautus

Pahoittelemme mahdollista tapahtuman siirtämisestä aiheutuvaa harmia ja toivotamme kaikki tervetulleiksi Turun Gatorade Centeriin lokakuussa syksyn yksiin kovimpiin elektronisen musiikin bileisiin!

Tapahtuman tiedot:

Sunborn Live & Happenings esittää: ROBIN SCHULZ (GER)

+ PRETTY PINK (GER) + ALEX MATTSON

LA 17.10.2020 Gatorade Center, Turku

Ovet klo 19.00, illan tarkempi soittoaikataulu ilmoitetaan lähempänä

Liput:

Permanto (K-18/ikärajaton) 59,00e

Katsomoliput (ikärajaton): 59,00e

Party VIP-paketti: 99,00e

Golden VIP-paketti: 139,00e

LIPUT MYYNNISSÄ TICKETMASTERISSA! www.ticketmaster.fi/event/275109

Robin Schulzin lämppäreinä nähdään saksalainen Pretty Pink ja kotimainen Alex Mattson.

LOST IN MUSIC SIIRTYY VUODELLA ETEENPÄIN 18.8.2020 11:00:09 EESTTiedote

Suomen suurinta klubifestivaalia Lost In Musicia ei järjestetä tänä syksynä. Festivaali oli tarkoitus järjestää 14:sta kerran 8.-10.10.2020 ympäri Tampereen keikkapaikkoja. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran lokakuussa 2021 ja samalla juhlitaan Lost In Musicin 15-vuotista taivalta. Vuodelle 2020 ostetut Blind bird -liput käyvät vuoden 2021 tapahtumaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi, voit palauttaa liput Tiketin verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella www.tiketti.fi/palautalippuja 18.10.2020 mennessä. Tapahtuman promoottorina ensimmäistä vuotta ollut Pietu Sepponen pahoittelee harmillisia olosuhteita, mutta näkee tulevaisuudessa siintävän juhlavuoden valoisana: ”Koimme, ettei näissä vallitsevissa olosuhteissa lopulta ollut mahdollista järjestää riittävän täysipainoista ympäri kaupunkia levittäytyvää festivaalia, joka on tullut tutuksi täyteen pakkautuneista keikkapaikoista ja hikisistä livekeikoistaan. Katseet on luotu kohti syksyn 2021 Lost In Musicin 15-vuotisjuhlia, j