Ruokaa verkosta – Prisma Kauppakassi tuo ostokset jopa kotiovelle asti

Prisma Limingantulli ottaa alkuvuodesta 2020 käyttöön ruoan verkkokaupan, Prisma Kauppakassin. Rakennustyöt Kauppakassipalvelun osalta aloitettiin tällä viikolla Limingantullissa.

Prisma Kauppakassi avataan Limingantullin Prisman eteläpäätyyn alkuvuodesta 2020

Prisma Kauppakassi on ruoan verkkokauppa, jossa ruokaostokset voi tehdä netissä ja noutaa valittuna ajankohtana myymälästä tai tilata suoraan kotiovelle astiKauppakassista saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä suuren määrän käyttötavaratuotteita.

– Ruoan verkkokauppaa on toivottu kovasti omistajien keskuudessa. Kauppakassipalvelun myötä pääsemme palvelemaan omistajia entistä laajemman palvelutarjonnan voimin, iloitsee Prisma Limingantullin johtaja Anna Kela.

Valitse “Klikkaa ja nouda tai helpota arkea kotiinkuljetuksella

Klikkaa ja nouda -palvelun toimintaperiaate on, että asiakas valitsee verkkokaupassa ostoskoriin haluamansa tuotteet, maksaa ostoksensa verkossa ja noutaa ne Prisma Limingantullista valitsemaansa aikaan. Tuotteille voi myös valita kotiinkuljetuksenjolloin lähetti tuo ostokset kotiovelle asti sovittuna ajankohtana. Tarkempi kotiinkuljetusalue julkaistaan myöhemmin. Tuotteiden hinnat ovat samat kuin Prisman myymälöissä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta.

Kauppakassipalvelun rakentaminen aloitettiin tällä viikolla Limingantullissa.

– Uskon, että uusi palvelu helpottaa omistajiemme arkea ja lisää omistajatyytyväisyyttä entisestään, summaa Kela.

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistaa lähes 170 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Osuuskaupan tarkoitus on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajilleen. Arinalaiset tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluja yli 170 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea lähes 3000 työntekijän voimin. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa.

Osuuskauppa Arina mukana perustamassa Wanha Raahe -säätiötä22.11.2019 14:50:14 EETTiedote

Raahen vanha kaupunki on yksi Suomen parhaiten säilyneitä 1800-luvun puutalokaupunkeja. Vaikka rakennukset ovat vanhoja, on kyseessä silti vireä osa kaupunkia, jossa sulassa sovussa elävät sekä alueen asukkaat että yritykset. Wanha Raahe koostuu noin 150 päärakennuksesta ja noin 200 piharakennuksesta. Asemakaavalla suojeltua Raahen vanhaa kaupunkia kehittämään ja tukemaan perustettiin tällä viikolla Wanha Raahe -säätiö.

Omistajat päättivät Kannustajat-tuen saajat – Arina lahjoitti jälleen 50 000 € tukipotin25.10.2019 15:55:32 EESTTiedote

Osuuskauppa Arina lahjoitti vuonna 2019 Kannustajat-tukea yhteensä 100 000 €. Tukea jaetaan kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, á 50 000 € kerrallaan. Syksyn Kannustajat-tuen saajat on nyt valittu 55 ehdokkaan joukosta ja tukipottia pääsi jakamaan tällä kertaa 22 yhteisöä. Suurimman potin nappasivat tänä syksynä Hope ry Oulusta ja Pohjois-Suomen autismin kirjo ry.