Ruokaa verkosta – Prisma Rovaniemen uusi ruoan verkkokauppa tuo ostokset jopa kotiovelle asti

Osuuskauppa Arina kehittää palveluitaan ja avaan uuden ruoan verkkokaupan Prisma Rovaniemelle. Rakennustyöt ovat parasta aikaa käynnissä ja toiminta käynnistyy lokakuun aikana. Ruoan verkkokaupassa ostokset tilataan ja maksetaan verkossa ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Rovaniemen noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksen suoraan kotiovelle.
Arinan Ruoan verkkokauppa avautuu Rovaniemen Prismalle

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Erityisesti tämän vuoden aikana olemme saaneet paljon palautetta siitä, että meidän toivotaan tarjoavan Prisman palveluita myös verkossa. Nyt tähän omistajien toiveeseen vastataan, kertoo Prisma Rovaniemen johtaja Matti Puranen.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Rovaniemen noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä turvallisesti viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

– Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Hintojen vertailu verkossa on helppoa ja kannustamme asiakkaitamme siihen, Polso vinkkaa.

Nouto tai kotiinkuljetus

Rovaniemen ruoan verkkokauppa avataan lokakuun aikana. Verkkokauppaa tullaan kehittämään yhdessä asiakkaiden kanssa ja näin pyritään tarjoamaan asiakkaille mahdollisimman asiakaslähtöinen palvelu.

– Asiakas klikkaa verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Rovaniemen noutopisteellä tai valitsee kotiinkuljetuksen. Noutopiste on avoinna maanantaista lauantaihin 8-23 ja sunnuntaisin 9-23, kertoo Puranen.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakas noutaa valmiiksi kerätyt ostokset. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Puranen.

Tuotteille voi myös valita kotiinkuljetuksen, jolloin lähetti tuo ostokset kotiovelle asti sovittuna ajankohtana. Tarkempi kotiinkuljetusalue hintatietoineen julkaistaan myöhemmin.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua. Kehitämme palveluitamme omistajia varten, rakkaudesta Pohjois-Suomeen, Puranen summaa.

Arinan Ruoan verkkokauppa avautuu Rovaniemen Prismalle