Ruotsista kolme yli 50 000 euron ja kymmenen 20 000 euron Toto75-voittoa Suomeen

Suomalaispelaajat saivat hyvän saaliin Ruotsin raveista viikonloppuna. Kaksi pelaajaa ja yksi porukka kotiutti yli 50 000 euroa Halmstadin Toto75-raveista sunnuntaina ja kymmenen pelaajaa sai noin 20 000 euron voiton Skellefteån Toto75-raveista lauantaina.

Sunnuntain voitot menivät nettipelaajille Espooseen (54 498,60 euroa), Hankasalmelle (52 706,80 euroa) ja kymmenen osuuden porukalle (55 599,00 euroa), josta viisi osuutta oli yhdellä helsinkiläispelaajalla. Hän voitti 27 799,50 euroa.

Lauantaina voittosummat olivat hieman pienempiä, mutta voittajien joukko suuri. Kymmenestä noin 20 00 voitosta yhdeksän meni nettipelaajille, jotka ovat Mikkelistä (2), Espoosta (2), Sievistä, Vantaalta, Porista, Kaustiselta ja Vaasasta. Yksi voittopeleistä oli pelattu 13 oikein -pelikioskissa Tampereella, missä voitto kohosi alavoittojen ansiosta korkeimmaksi eli 23 743,20 euroon.

Toto75, 18.2.2018 Halmstad Ruotsi

7 oikein 18 666,30 €
6 oikein 63,30 €
5 oikein 4,20 €

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.