S-market Bulevardi avattiin kokonaan uudistettuna - 1 400 neliön herkkukeidas avaa ovet yli kuukauden remontin jälkeen

Lattiasta kattoon remontoitu S-market Bulevardi avattiin torstaina 11.3. reilun kuukauden mittaisen remontin jälkeen. S-market Bulevardin valikoimaa parannettiin, myymälään rakennettiin Fazerin jauholeipomo ja palvelutarjoamaa kehitettiin vastaamaan tämän päivän kysyntään.

- Uudistuksen myötä myymälästä kuoriutui entistä herkullisempi kokonaisuus. Meillä oli jo etuudessaan erinomainen Ruokatori, jonka valikoimaa laajennettiin palautteiden myötä. Laaja juustovalikoimapaikan päällä valmistetut napolilaiset pizzat ja upea uusi heviosasto tuo kaivattua päivitystä myymälään, marketpäällikkö Jari-Pekka Laitinen kertoo.

Asiakkaiden toiveissa sushi, monipuolinen Ruokatori sekä laaja luomuvalikoima

S-market Bulevardi jatkaa alueen monipuolisena ruokakauppana. Uudella hevi-osastolla asiakkaan on helppo suosia valinnoissaan ajankohtaisia satokauden tuotteita. Myös luomuvalikoimaan on panostettu, ja kokonaisuudessaan S-market Bulevardin valikoimista löytyykin yli 500 eri luomutuotetta. Suomen suurimpana luomukauppiaana HOK-Elanto myy noin 20 prosenttia vähittäiskaupoissa myydyistä luomutuotteista Suomessa.

- Ennen myymälän remonttia kartoitimme lähialueen asukkaiden toiveita koskien S-market Bulevardin valikoimia ja myymälää. Asiakkaiden toiveissa korostui muun muassa sushi, monipuolinen Ruokatori sekä kattava luomutuotevalikoima. Näihin toiveisiin on nyt vastattu, ja kehitystyö asiakkaiden kanssa jatkuu. Haluamme henkilökunnan kanssa tuoda lähikaupan tunnelmaa Punavuoren ja Hietalahden alueelle, parhaiten se onnistuu erinomaisella palvelulla, Laitinen toteaa.

Fazerin jauholeipomon lisäksi myymälään on tuotu uutena palveluna Sushi Dailyn myyntipiste, jossa sushia valmistetaan paikan päällä. Sushi-pisteen osalta Laitinen uskoo myynnin painottuvan lounasmyynnin lisäksi viikonloppuun

- Oli suunnitelmissa sitten pizzaperjantai tai sushisunnuntai, löytyy meiltä tarjottavaa jokaiseen herkutteluhetkeen, Laitinen toteaa.

Asiakkaana voit vaikuttaa, sinuntoive.fi -palvelu parantaa valikoimatyön vuorovaikutusta

HOK-Elannossa alkuvuodesta lanseerattu sinuntoive.fi -palvelu tuo kaivattua apua valikoimatyöhön. Jatkossa asiakkailla on entistä helpompi mahdollisuus esittää tuotetoiveita erillisen alustan avulla. Myymälässä asiakkaiden valikoimiin toivomien tuotteiden näkyvyyttä korostetaan erityisellä hintakaulurilla.

HOK-Elanto uudistaa koko S-market-ketjun – toivoo asiakkaita mukaan uudistusten suunnitteluun

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki 60 S-markettiaan Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita. Seuraavaksi remontista valmistuvat maalis-huhtikuun aikana Olarin, Pakilan, Niittykummun sekä Martinlaakson S-marketit.

HOK-Elanto toivoo muutostarpeista asiakkaiden näkemyksiä ja ideoita uudistusten suunnitteluun.

S-market Bulevardi

marketpäällikkö Jari-Pekka Laitinen, p. 010 76 61611