S-market Jokelan uudistus valmistui – ”Valikoimasta alueen osuvin”

S-market Jokelan uudistuksessa myymälän visuaalinen ilme päivitettiin S-marketin uuteen konseptiin, palvelutarjontaa laajennettiin ja valikoimaa hiottiin osuvammaksi. Marketpäällikkö Mika Koskinen kiittää asiakkaita, henkilökuntaa ja remonttiryhmää hyvästä yhteispelistä.

S-market Jokelan marketpäällikkö Mika Koskisen mukaan myymäläuudistus oli odotettu, ja torstaina 30.9.2021 valmistunut uudistus saatiin vietyä maaliin ongelmitta.

- Myymäläuudistuksessa myymälän visuaalinen ilme päivitettiin vastaamaan uutta konseptia, ja palvelutarjonta täydentyi paljon toivotuilla pikakassoilla ja appelsiinimehukoneella. Uudistus toteutettiin myymälän palvellessa samaan aikaan liki normaalisti, kiitos sujuvasta yhteistyöstä asiakkaillemme, remonttiryhmälle ja henkilökunnallemme, Koskinen summaa.

Näkyvän miljöömuutoksen ohella uudistuksen keskiössä on entistä osuvampi valikoima. Koskisen mukaan myymälän valikoimaa on hiottu vastaamaan paremmin paikalliseen kysyntään.

- Uudistuksen myötä asiakkaiden tuotetoiveet saadaan paremmin esille, ja kannustan kaikkia osallistumaan valikoimatyöhön. Laaja perusvalikoima täydentyy asiakkaiden täydentävillä tuotetoiveilla, ja näin valikoimasta saadaan alueen osuvin. Hyvä yhteistyö asiakkaiden kanssa jatkuu, ja esimerkiksi loppuvuoden sesonkituotteita kannattaa alkaa jo nyt toivomaan, Koskinen kertoo.

Omia tuotetoiveita voi tehdä erillisen sinuntoive.fi -verkkosivun kautta. Palvelu on käytössä kaikissa HOK-Elannon S-marketeissa.

S-market-ketjun laaja uudistushanke loppusuoralla

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi 2020, ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Vuoden 2021 viimeisenä myymälänä uudistetaan S-market Herttoniemi.

Uudistusten onnistumisesta kertoo remontoitujen yksiköiden merkittävän myynninkehityksen lisäksi myös kasvanut asiakastyytyväisyys. S-marketien onnistunut tasoloikka valikoima- ja tarjoamamielikuvan kasvattamisessa, valikoimien räätälöinti sekä Ruokatorien ja heviosastojen kehitys on askel oikeaan suuntaan. Asiakkaiden antamat palautteet myymälän inspiroimista asiakaskäynneistä, parantuneesta vuoropuhelusta sekä valikoimien osuvuudesta kertovat uudistusten onnistumisesta.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Jokela

Osulankuja 5, 05400 Jokela

ma-la 7-22, su 9-22

www.sinuntoive.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Mika KoskinenmarketpäällikköS-market Jokela

Puh:010 76 63111

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – HOK-Elannolta 100 000 euroa nuorten mielenterveystyöhön21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Pääkaupunkiseudulla avun saanti on ruuhkautunut jo ennestään kuormittuneissa nuorten mielenterveyspalveluissa. HOK-Elanto liittyy 100 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin.