S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa”

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.

- Uudistus on laajuudeltaan yksi S-market-ketjun uudistuskierroksen isoimmista kokonaisuuksista. Uuden ja raikkaan yleisilmeen lisäksi palvelutarjontamme parani merkittävästi uuden Ruokatorin myötä, ja laajentuneet aukioloajat tuovat lisähelpotusta asiakkaidemme arjen kiireisiin, kertoo S-market Kaivokselan marketpäällikkö Kaj Telenius

Uuden Ruokatorin lisäksi myymälän palveluihin kuuluu salaattibaari, monipuolinen panimojuomaosasto, appelsiinimehukone, myymälässä valmistetut napolilaiset pizzat sekä laajennettu heviosasto. Teleniuksen mukaan nopean syömisen kasvava trendi on huomioitu, ja vaihtoehtoja löytyy niin arkeen kuin juhlaan.

Asiakkaat kutsutaan mukaan valikoimatyöhön

Teleniuksen mukaan vuonna 2006 avatun S-marketin uudistus oli odotettu, ja asiakkaiden antama palaute otettiin uudistuksessa huomioon. Uudistuksen yhteydessä myymälän yleisilmeen, laitekannan ja palvelutarjonnan lisäksi myös valikoimaan tehtiin merkittäviä parannuksia, ja valikoima räätälöidään alueen asukkaiden toiveiden pohjalta osuvammaksi.

- Uudistuksessa asiakkaiden antama palaute ja toiveet on otettu huomioon. Perusvalikoimaa lähdetään nyt räätälöimään vastaamaan paremmin asiakkaidemme kysyntään, tavoitteena on, että S-market Kaivokselassa on alueen osuvin valikoima. Suosittelen kaikkia asiakkaitamme tutustumaan sinuntoive.fi-palveluun, jonka kautta tuotetoiveita voi tehdä, Telenius summaa.

S-market-ketjun laaja uudistushanke valmistuu alkuvuodesta 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

Uudistettu S-market Kaivoksela

• Uusi Ruokatori, tarjontaan kuuluu mm. myymälässä valmistetut napolilaiset pizzat
  • Entistä laajempi heviosasto, täysin uusittu panimojuomaosasto
  • Uudet pikakassat
  • Alueen osuvin valikoima
  • Ukonkivenpolku 11, 01610 Vantaa
  • Avoinna ma-la 6.30–24, su 9–24

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Kaj TeleniusmarketpäällikköS-market Kaivoksela

Puh:010 76 60911

HOK-Elanto rekrytoi satoja kaupan ja ravintoloiden ammattilaisia 2.7.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

- Viimeisen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Verkkokauppamme on kasvanut valtavasti, uusia toimipaikkoja on avattu ja avaamme aktiivisesti uutta jatkossakin. Jo pelkästään näihin tarvitsemme paljon uusia osaajia. Olemme tänä vuonna rekrytoineet jo yli 400 henkilöä vakituisiin työsuhteisiin. Isona rekrytoijana huomaamme, että ihmiset arvostavat hyvän työyhteisön ja kehittymismahdollisuuksien lisäksi työnantajassaan myös vakautta ja turvallisuutta. HOK-Elannon ihmisläheiset arvot nousevat vahvuutena esiin kun palkkaamme uusia osaajia. Sitä arvostetaan, että huolehdimme ihmisistä ja heidän työstään sekä toimentulostaan myös vaikeina aikoina. Vastuullisuus myös työnantajuudessa on tärkeää, HOK-Elannon henkilöstöjohtaja Maria Hekkala toteaa. Ravintolaelämä elpyy Ravintola-ala on kärsinyt valtavasti koronan aikana. Odotukset tulevaan ovat kuitenkin korkealla, kunhan loputkin rajoitukset saataisiin pois pääkaupunkiseudulta. - Viime vuoden kevään ravintolasulun aikana pystyimme tarjoamaan r