S-market Kaivokselan laaja uudistustyö alkaa – myymälä suljetaan kuukaudeksi

S-market Kaivokselan remontissa myymälä käy läpi täysremontin, kylmälaitteet vaihdetaan uusiin ja myymälän kylmälaitos päivitetään ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyy uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennetaan.

S-market Kaivoksela suljetaan laajan myymäläremontin ajaksi. Myymälän viimeinen aukiolopäivä on lauantai 15.5., ja uudistetun myymälän avajaisia juhlitaan torstaina 17.6.2021.

- Uudistus on laajuudeltaan yksi S-market-ketjun uudistuskierroksen isoimmista kokonaisuuksista. Myymälä uusitaan lattiasta kattoon, kylmäkalusteet päivitetään uusiin ja niiden sydän, kylmälaitos, vaihdetaan ympäristöystävällisempään, kylmäaineena hiilidioksidia käyttävään järjestelmään, kertoo S-market Kaivokselan marketpäällikkö Kaj Telenius.

Uudistuksen yhteydessä myymälä saa myös täysin uuden Ruokatorin, ja aukioloaikoja tullaan laajentamaan. Uudistuksen jälkeen S-market Kaivoksela palvelee maanantaista lauantaihin klo 6.30–24, ja sunnuntaisin klo 9–24.

Asiakkaat kutsutaan mukaan valikoimatyöhön

Teleniuksen mukaan vuonna 2006 avatun S-marketin uudistus on odotettu, ja asiakkaiden antama palaute on otettu uudistuksessa huomioon. Uudistuksen yhteydessä myymälän yleisilmeen, laitekannan ja palvelutarjonnan lisäksi myös valikoimaan tehdään merkittäviä parannuksia, ja valikoima räätälöidään alueen asukkaiden toiveiden pohjalta osuvammaksi.

- Uudistuksessa asiakkaiden antama palaute ja toiveet on otettu huomioon. Tulemme esimerkiksi laajentamaan myymälän heviosastoapanimojuomien valikoima kasvaa, ja nopean syömisen vaihtoehtoihin tuodaan uusia tuotteita, muun muassa myymälässä valmistetut napolilaiset pizzat. Lisäksi suosittelen kaikkia asiakkaitamme tutustumaan sinuntoive.fi-palveluun, jonka avulla asiakkaat voivat vaikuttaa myymälämme tarjontaan, Telenius summaa.

Myymälähenkilökunta siirtyy remontin ajaksi muihin yksiköihin

S-market Kaivokselan henkilökunta siirtyy työskentelemään ketjun muihin yksiköihin uudistuksen ajaksiLähimmät palvelevat S-marketit löytyvät Myyrmannista (Iskoskuja 3, 01600) ja Martinlaaksosta (Kivivuorentie 4, 01620 Vantaa).

Myös S-marketin ruoan verkkokauppa toimittaa Kaivokselan alueelle. Tilauksia voi tehdä linkin kautta.

S-market-ketjun laaja uudistushanke valmistuu alkuvuodesta 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Kaj TeleniusmarketpäällikköS-market Kaivoksela

Puh:010 76 60911

S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa” 17.6.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.